12. leht 12-st
Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse
Postitatud: 07 Apr 2019 21:22
Postitas partnermosse
Sai siis täna ära proovida 1,15 puur kütuse düüsi suurendamiseks Maku 403 beežil masinal. Peale karpa ülekäimist ja 1,15 düüsi installimist tegime ka proovisõidu. Ütlen lühidalt, nii pehmet ja ühtlast kiirendamist pole ma varem daaz karpadega tunda saanud.
Loodan, et Maku naudib nii kiirendamist kui lihtsat igapäeva sõitu
Jääb nüüd ära proovida ka oma masinal seda jõudlust
Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse
Postitatud: 17 Apr 2019 01:51
Postitas partnermosse
Ootan huviga Maku ja Janekee5 karpade tehnoülevaatuse heitgaaside näite ja loomulikult küttekulu ? / 100 km-le
Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse
Postitatud: 28 Apr 2019 00:50
Postitas partnermosse
Ajanappuse küüsis sai siis laupäeval mõned tunnid oma masina karpa kallal käidud ja ettevõetud Daaz-2107 parendamine, kuidagi "lonkas" teine tühikäigul. Võtsin siis pulkadeks ning millimeetermõõdustikus sai kokku tagasi pandud.
No ja muidugi ei saanud üle ega ümber, et 109 düüs 115 teha
Puurisin ka "kullinoka 0.6-ks.
Panin karpa peale, tõmbasin kütte üles, süütemoment paika ja keerasin võtit. Algas siis peenhäälestamine. Pool tunnikest sai kruvikat 3- kruvi vahet edasi-tagasi keeratud kuniks ilusti ühtlaselt nurruma jäi pööretel 950(koos lähituledega). Lahe
Mis seal ikka, vaja ju ka proovsõit ära teha... jälle lahe
Tõsi mis tõsi, et nüüd on kiirendus sujuv ja ühtlane(ei katku ja ei jõnksuta), lausa mugav on nüüd...
Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse
Postitatud: 20 Mai 2019 01:23
Postitas partnermosse
Sain täna 1 karpat teha ja nimelt siis omanik väitis, et kiirenduspump lakkas töötamast. Mõtlesin, et no krt ju siis membraan auklik ja võtsin tagavarast 1 käe alla valmis.
Tegin siis kiirenduspumba 4 kruvi lahti ja mida ma näen----- küsisin, et kas keegi oli juba üritanud parandada kiirenduspumpa....vastuseks, et "EI, karpa tuli otse sõitva auto pealt, et enam ei kiirendanud"
K
Ütlen lühemalt, sisu oli täpselt 180 kraadi vastupidi kokku pandud, see oli masendav vaatepilt! Jah selliselt koostatud kiirenduspump ei hakka kunagi kiirendama, isegi mootor ei hakka normaalselt tööle.
Moraal on lühike ja konkreetne... Ära valeta, et sõitva mootori pealt maha võetud karpa!
Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse
Postitatud: 27 Mai 2019 17:51
Postitas partnermosse
Uskumatu, aga täna sai päeval mossega väike testsõit sooritatud peale karburaatori tuuningut ja üllatuseks ka hea sooritus kütuse kulu osas uute düüsidega.
1 kamber 115/170 ja 2 kamber 157/170. Sõitu alustades käiguvahetustega pole enam "takerdumise" tunnet, puhas maantteesõit selliste düüsidega 7,4 L/ 100 km. Mina olen rahul
Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse
Postitatud: 26 Juun 2019 21:26
Postitas partnermosse