12. leht 12-st
Re: IŽ 412 1.7i 1978, IŽ 2125 1980 Härra Erko
Postitatud: 02 Aug 2022 15:02
Postitas Härra Erko
Veits kollasest mossest ka vahelduseks:
Pritse süsteemi korjasin hetkel maha, sest tahtmine millegagi sõita oli suurem kui huvi seda praegu edasi arendada. Panin 1.5l karpaga mootori tagasi, siis ei teki ka ülevaatusel probleeme. Mootori vahetusega vahetasin ka sidurikoja küljes oleva otsasimmeri ära ning lõikasin sidurikojast starteri osa välja, et teinekord lihtsam oleks koda maha võtta Käigukastiga oli mul probleem, kus kurvis ja ringteedel keerates ei saanud 3. käiku enam sisse. Selle lahendasin ära käigukasti küljes oleva poolkuu kujulise puksi vahetamisega.
Selles kastis sisaldub põhimõtteliselt kõik pritse jaoks vajalik välja arvatud kütusepump
Käisin enne ülevaatust töö juures ja vaatasin auto üle, tõsimeeli kartsin algul, et kanal on liiga lai mosse jaoks.
Re: IŽ 412 1.7i 1978, IŽ 2125 1980 Härra Erko
Postitatud: 03 Aug 2022 00:49
Postitas Härra Erko
Enne ülevaatusele minekut otsustas pidurituli end jäädavalt sisse lülitada, kiire veaotsing andis tulemuseks vigase pidurikonna. Tellisin varuosa ning paari päeva pärast sain vea likvideeritud. Ülevaatusel sain korduva, sest vasak tagumine pidur oli kehva ning tagurpidikäigu tuli ei rakendunud. Piduri reguleerisin ära ning tagurpidikäigu tule probleemi leidsin oksüdeerunud kaitsmest. Nüüd temaga täitsa legaalne liigelda ja seda kuni järgmise augustini. Hetkel kasutangi teda igapäevaselt, sest teisel autol lõppes ülevaatus ja tundub et ei saa uut veel niipea.
Re: IŽ 412 1.7i 1978, IŽ 2125 1980 Härra Erko
Postitatud: 09 Aug 2022 15:12
Postitas Härra Erko
Ühe vanema härrasmehega ajasin Maxima parklas juttu, tegu on ühe lennundushuvilisega ning seda oli tema autost ka väga hästi näha. Kapotialune oli elektroonikat täis, mis siis erinevaid asju jälgisid, näiteks aku laetus, õhukulu, igasugused märgutuled jne. Enamik salongis olevatest vidinatest on pärit lennukite pealt, paarkümmend nähtavat või peidetud lülitit oli paigaldatud. Pilte kapoti alt küll ei teinud, aga väljast ja salongist ühe klõpsasin.
Mingi hetk soojade ilmadega sai villand sellest kütusepumba peale vee valamisest ja tellisin elektrilise kütusepumba, kirjelduse järgi karburaatori jaoks sobiva rõhuga. Pumba paigaldasin pagasnikusse, juhtmed jäid samad, mida ma pritse jaokski kasutasin. Lüliti ja kaitse läksid vahele ning oligi probleem lahendatud. Originaalse kütusepumba jätsin ka vahele hetkel, elektrilist kasutan ainult soojalt käivitamise ajal, karburaator siiamaani üle pole uputanud. Pump käib üllatavalt vaikselt ja on võimeline ka ise kütuse paagist üles imema.
Re: IŽ 412 1.7i 1978, IŽ 2125 1980 Härra Erko
Postitatud: 11 Aug 2022 06:14
Postitas Martin2140
Ma kardan et lennundusjutt oli tegelikult petmiseks. Reaalsuses on tegu KITT-iga. Turbo Boost lütitid ja mis kõik muu armatuuri all. Tuled viled. Ega ees mingi punane jutt edasi tagasi käind
Re: IŽ 412 1.7i 1978, IŽ 2125 1980 Härra Erko
Postitatud: 08 Juun 2023 09:07
Postitas Härra Erko
Pärast viimast postitust oli kombiga terve talv korralik motivatsioonikriis. Osaliselt oli see kindlasti seotud sellega, et mul saab varsti 2a uus töökohas ning olen juba harjunud suure ruumi ja korralike töötingimustega, lihtsalt ei olnud viitsimist oma kitsasse ja pisikesse garaaži toimetama minna. Lisaks soetasime kaasaga ridaelamuboksi linnast välja ja seal oli ka omajagu tegemist. Algul ikka oli soov oma maja osta, kuid kinnisvara hinnad olid niivõrd palju tõusnud ning majad, mis meile huvi pakkusid, eelarvest korralikult väljas.
Talvel käisin kollase mossega paar korda jäärajal/põllurajal, emotsioon jäi väga hea ja auto pidas kenasti vastu. Kollane on üleüldiselt selline kalla ja talla pill olnud viimasel ajal, nipet-näpet ikka olen teinud, aga erilist tähelepanu ei ole vajanud.
Mingi hetk märtsis võtsin ikkagi ennast kokku ja proovisin uuesti kombi ehitamise lainele saada, siiamaani vist on pigem õnnestunud.
Alustasin mingi vähe lihtsama tükiga, et end sisse elada.
Tegin veel ühe pisikese paiga, kuid kuna mul juba niipalju autost oli lahti, otsustasin selle koha pooleli jätta ja minna tähtsama kallale.
Re: IŽ 412 1.7i 1978, IŽ 2125 1980 Härra Erko
Postitatud: 08 Juun 2023 09:16
Postitas Härra Erko
Re: IŽ 412 1.7i 1978, IŽ 2125 1980 Härra Erko
Postitatud: 08 Juun 2023 09:29
Postitas Härra Erko
Re: IŽ 412 1.7i 1978, IŽ 2125 1980 Härra Erko
Postitatud: 08 Juun 2023 09:45
Postitas Härra Erko
Praeguseks olen loobunud igasuguste vähemtähtsate kontuuride üks-ühele taga ajamisest, kurb küll tunnistada, aga täpselt tehase valtse ja kujusid järgi tehes võtaks terve projekt veel 2x kauem aega. Sisemise karbi tegin ka juba natuke teisiti ja põhjapleki samuti. Kuna sisemise karbi eesmine ots on originaalis vähe teise kujuga ja veel ühe lisaplekiga, olen hetkel dilemma ees, kuidas seda nurka lahendada. Tõstekoha tegin ma täpselt nagu tehase omagi ja nüüd kui ma teeks põhjapleki nii nagu mujalgi, jääks tõstekoha nurka tühjus. Pildilt on raske aru saada, aga loodan, et mõistate, mida ma mõtlen.
Hetkel tundub, et mul on kõige mõistlikum uus tungikoht teha, mis järgib täpselt sisemise karbi kontuuri. Jätsin praegu selle sinnapaika ja hakkasin põhjaplekki valmis voolima.
Sellistes kehva ligipääsuga kohtades tuleb õige kuju ülekandmiseks natuke kastist välja mõelda - mina kasutasin täpseks sobitamiseks seibi abi.
Re: IŽ 412 1.7i 1978, IŽ 2125 1980 Härra Erko
Postitatud: 26 Juun 2023 12:17
Postitas Härra Erko
Re: IŽ 412 1.7i 1978, IŽ 2125 1980 Härra Erko
Postitatud: 27 Juun 2023 06:10
Postitas stern100
Ei pea ennem venitama, hiljem saab ju schrinkeriga korda teha