AZLK 2140, 1978 BMC211

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas moskiito »

paistab et oled liivjärve ääres vist käinud, tuttav parkla
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
iisak
Postitusi: 122
Liitunud: 05 Veebr 2009 17:41
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas iisak »

See peaks siiski Kotka matkaraja parkla olema.
Paar nädalat tagasi tegin rattaga Kotkal kerget soojendust, siis mööda sõites paistis juhiuks siiski laines olema....?
Kasutaja avatar
indrek06
Postitusi: 187
Liitunud: 17 Nov 2009 18:43
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas indrek06 »

iisak kirjutas:See peaks siiski Kotka matkaraja parkla olema.
Paar nädalat tagasi tegin rattaga Kotkal kerget soojendust, siis mööda sõites paistis juhiuks siiski laines olema....?
Kotka parkla jah.
Uks on laines küll. Täitsa sirgeks seda ei saanudki, kuna plekk oli igatepidi kõver. Uut sirget ust siis ka kohe kuskilt võtta polnud.
AZLK 2140, 1978
Kasutaja avatar
indrek06
Postitusi: 187
Liitunud: 17 Nov 2009 18:43
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas indrek06 »

Vahepeal jälle palju aega mööda läinud. Mossest niipalju, et ainult kalla ja talla. Teepeale jättis suvel vaid 1 korra, kui süütepooli takisti läbi kärssas. Autost veel niipalju, et nüüd on taga ka porilapakad. Lisasin ka mõned kleepsud.
Pilt
Lisaks sai septembri keskpaigas vahetatud ka siduriketas. Huvitav on see, et vana ketas oli täpselt sama paksu kattega kui uus ketas, aga sidur ikka libises. Viskasin uue ketta sisse ja enam ei libise. Müstika. :D
Pilt

Salongi kohapealt veel niipalju, et septembri algul sai selline asi valmis meisterdatud. Väga mugav ja praktiline sai.
Pilt
Lisaks sain ühe vaz 2105 küljest norma rullikuga turvavööd, nii esimesed kui tagumised. Originaal turvavööd kos vastustega on üle, kui keegi neid endale soovib, siis PS. Veel aretasin peale uuema niva rooli, aga kuna see tüütas ruttu ära ja ei olnud just eriti ilus, siis läks originaalrool peale tagasi.
Üks pilt autost veel:
Pilt
Nüüdseks on autol ka dokid olemas. Eile vormistasin veel enda nimele. :)
Homme katsun värskemaid pilte ka teha.
AZLK 2140, 1978
Kasutaja avatar
indrek06
Postitusi: 187
Liitunud: 17 Nov 2009 18:43
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas indrek06 »

Lubatud pildid. Nagu näha, siis väljast vaja sutsu pesta:
Pilt
Pilt
Mõned pildid turvavöödest:
Pilt
Pilt

Jäi veel mainimatta, et kuna tagumine aknalaud ja tagumised piilarikatted olid pleekinud ja laigulised, siis sai need mustaks värvitud:
Pilt
Veel üks pilt autost:
Pilt
AZLK 2140, 1978
Kasutaja avatar
indrek06
Postitusi: 187
Liitunud: 17 Nov 2009 18:43
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas indrek06 »

Täna hommikul otsustasin, et võtan kätte ja teen salongisoojenduse korda. Mõeldud-tehtud. Ega seal suurt midagi häda polnudki, kõik oli soojenduse kraani taga kinni, mis oli umbes ning ei liikunud eriti. Võtsin kraani maha, puhastasin ja õlitasin ilusti ära ning panin peale tagasi. Seejärel asusin katsetama, õues oli -3c. Vesi sisse ning 3min peale mootori käivitamist olid esiklaas ning esimesed küljeaknad jääst puhtad. 5min veel ja tagumised klaasid olid ka jääst puhtad. Jalgadele puhub ka mõnusalt sooja õhku. Seega võib öelda, et töötab. Kuid siiski tahaks salongi vähe võimsamat puhurit aretada, mis originaalist sutsu kõvemini puhuks ning vaiksemat häält teeks. Mis masina oma soovitate?
Lisaks voolab ka nüüd karpast jahutusvedelik läbi ning ei tohiks talvel sõidu ajal enam jäässe minna.
AZLK 2140, 1978
Kasutaja avatar
kOll
Postitusi: 450
Liitunud: 04 Veebr 2009 21:39
Asukoht: NWO Lõuna Sektor
Kontakt:

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas kOll »

indrek06 kirjutas:...Kuid siiski tahaks salongi vähe võimsamat puhurit aretada, mis originaalist sutsu kõvemini puhuks ning vaiksemat häält teeks. Mis masina oma soovitate?...
moskiito oli oma kompunniga väga rahul, uuri tema kombi teemat ;)
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Kasutaja avatar
indrek06
Postitusi: 187
Liitunud: 17 Nov 2009 18:43
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas indrek06 »

Mõned päevad tagasi muretsesin sellised vidinad:
Pilt
Pilt

Ühesõnaga plaan siis mossele lada kontaktivaba süüde peale aretada. Süütepooli ka vaja veel ja saab tegutsema hakata.
Autost veel niipalju, et vahepeal sai käiguhoovastikku natuke moditud. Rohkem juttu ja pilte siin teemas: http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... 9&start=10
Nädal tagasi vahetasin käigukastis veel õli ka ära. Nüüd endal ka kindlam tunne sõita kui õlitase kastis normipiires on.
AZLK 2140, 1978
Kasutaja avatar
indrek06
Postitusi: 187
Liitunud: 17 Nov 2009 18:43
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas indrek06 »

Täna sai siis jahutussüsteem korraliku -36c kannatava tosooliga täidetud. Hiljem õhutasin ka salongiradika ära.
Läbisõit masinal nüüdseks 86270. Minu käes siis sõitnud ca ~1200km.
AZLK 2140, 1978
Kasutaja avatar
indrek06
Postitusi: 187
Liitunud: 17 Nov 2009 18:43
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas indrek06 »

Täna juhtus kerge äpardus. Nimelt kui hoovist välja tagurdama hakkasin ja tagumist käiku sisse lülitada üritasin, käis käigukasti juures kerge kolks ja käigukang liikus tühjalt, ilma et käike sisse oleks lülitanud. Algul suure ehmatusega mõtlesin, et minu moditud käigukahvel murdus pooleks. Kuid õnneks siiski oli süüdi hoopis kulunud käiguhoovastiku puks, mis koos hoovaga kahvli pesast välja kukkus. Kuna väljas hakkas juba pimedaks minema, siis jätsin selle töö homse peale.
Lisaks tuleks veel hoovastik korralikult ära timmida. Praegu peab natuke käigukangiga ringi "kobama", et tagumine käik sisse lülituks.
AZLK 2140, 1978
Vasta