13. leht 21-st

Re: AZLK 21406 1988 tafi

Postitatud: 19 Mär 2011 00:07
Postitas tafi
Hetke seisuga mootor õiges kohas ja esimene pauk isegi kätte saadud. :)

Re: AZLK 21406 1988 tafi

Postitatud: 19 Mär 2011 17:40
Postitas tafi
jah,rõõm jäi lühikesesk-tulemus: katkine nookur,katkine kett,katkine ketitald ja klapid peas...MOSSEST SIIBER!! :angry

Re: AZLK 21406 1988 tafi

Postitatud: 19 Mär 2011 17:44
Postitas stern100
Ostsid ju kap remondi mootori :err Mis siis juhtus et niimoodi läks? Kas koostaja viga või sinu viga?

Re: AZLK 21406 1988 tafi

Postitatud: 19 Mär 2011 18:07
Postitas List_man
neid "kap. remontijaid" olen ennemgi näinud.

kui ise ei tee või kõrval ei passi, siis kahjuks korralikku asja ei saa.

Saab aga harva. Ja mitte 3000 vana raha eest.

Re: AZLK 21406 1988 tafi

Postitatud: 19 Mär 2011 18:55
Postitas Varblane
Las lowrider maksab raha tagasi ja viib selle sita minema, või maksab remondi kinni.

Re: AZLK 21406 1988 tafi

Postitatud: 19 Mär 2011 19:09
Postitas tafi
Ei oska öelda kumma viga see nüüd oli.Eks see mootori ostmine üks "põrsas kotis toomine" ole. Ehk oli viga minus,et ei lasknud ennem korralikult survet üles..aga ei tea,vead on kahtlased. Aga pole hullu ,homme üritab kahest ühe kompunnida..

Re: AZLK 21406 1988 tafi

Postitatud: 19 Mär 2011 19:23
Postitas tafi
Eile sa veel sellist vaatepilti nautida: Pilt

Ja tänane seis-mõtteid kogumas :lol
Pilt

Re: AZLK 21406 1988 tafi

Postitatud: 19 Mär 2011 22:56
Postitas lowrider
Need kes mind siin juba igatepidi süüdi hakkavad mõistma, siis võtke teadmiseks, olen härra tafi'ga suhelnud telefoni teel ja tean probleemist. Ta helistas täna hommikul kell 10:42 esimest korda, rääkis probleemist et peale mootori käimist olla kinni tõmmanud ja kirjeldas olukorda mis osad on viga saanud. Järgmine kõne tuli 11:39 kus ta küsis ta muretseval toonil, et kas mootori sisu sai õlitatuna kokku pandud, vastus oli sama mis ostu/müügi päeval, et jah, kõik sai õliga kokku pandud aastad tagasi milla ta kompelteeriti. Seejärel ütels ta, et jah, oli õlifiltri eemaldanud ja õli ei olevat seal olnud teragi, seega järeldus mootoril ei aetud enne käima panekut õlisurvet ülesse. Mis täpsemalt juhtus, ei oska mina öelda, kuna polnud mootori käivtamise juures, võimalik et nukkvõll oli vaegõlituses ja kiilus kinni, see lihtsalt üks mõte ja võimalus. Soovin edu härra tafile ning kelle on mingisuguseid probleeme või öelda midagi mulle siis palun PS-i, käin päris tihti siin foorumis. Lisaks pole mõtet üle paisutada teemat hinnaga, nagu ma oleks liigset kasu asja müügist saanud, see summa ligemale 3000.- vanas rahas oli koos õli ja tosooliga nagu siin teemas paar lehekülge tagasi kirjutatud.

Re: AZLK 21406 1988 tafi

Postitatud: 20 Mär 2011 00:16
Postitas SanderV
ma kuulsin et oli nii olnud et ketitald tuli lahti kukkus alla... kett läks puruks ja peale seda klapid pähe ja nookur puruks

Re: AZLK 21406 1988 tafi

Postitatud: 20 Mär 2011 02:01
Postitas Kombimiis
Jama lugu... Samas kahe otsaga asi.