13. leht 36-st

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 12 Juul 2011 23:41
Postitas randoA
Niisiis, toodud see mosu sai.
Ei läindki tunde, 45 minti läks, ja kodus tagasi.
Igatahes, samal õhtul kui tõime, asusin kohe auto kallal tegutsema.Valge pealt võtsin starteri, panin uuele peale.
Täna hommikul näitas auto elumärke:Kallasin lehtrisse benssu, ja siis voolik karpasse, kuhu bensuvoolik ikka läheb.
Enne käima ajamist vahetasin veel ära jagaja kaane, rootori, ja küünlad.
uskumatult hea meel oli, kui lõpuks ometi käima läks.
siis tuli sõber külla, ootasime kuni vihm lõppes ning läksime taas auto kallale.Paigaldasime generaatori, panime tagasi lõdvikud ning täitsime jahutussüsteemi veega.
Paistis korras olema kõik.Käisime teise autoga juppe ära viimas, tagasi tulles mosu enam ei käivitunud.Lihtsalt voolu ei tule süütelukku.Pusisin päris palju sellega, aga tolku ei miskit.Lõpuks vedasin akust +ssi süütelukku.Toimis.
Siis tuli välja, et sidur on kinni.Aga polnud hullu.Sain selle ka lahti.
Isegi mingid tuled põlevad.
Aga kere....
Tagumised tungraua kohad tulid käega tõmmates ära.tagumiste vedrude esimesed kinnitused irduvad kohe lahti.
Ilmselt läheb müüki see, huviline ka olemas.

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 29 Juul 2011 16:23
Postitas randoA
Niisiis, vahepeal paar asja ikka juhtunud
2140 sai maha müüdud, isegi väikse kasumiga.Kokkuvõttes olen rahul.Sain lahti ning natuke raha rohkem ka.Tõsi,summa, mis selle eest sain on juba teise asja alla magama pandud

SLi juures edasiminekuid pole, lubatakse aina keevitada, mida pole siiani juhtunud.

4 tulelisega pole suurt midagi juhtunud, viimati mootori tõstmisel lõppes küte ja üleeile sai taas elustatud.

Vahepeal tõime vennaga kuusalus zubjornoki, hellitusnimega supsu.4 tulelise eesmärk on hakata vedama seda käru.Käru eesmärk on jällegi vedada asju mis autosse ei mahu või mida sinna panna ei taha.Igati kasulik minuarvates, sest seda tavaaari mul ikka leidub.

412l on mootor peal, kapotialune viimistletud, mootor töötab, vaja veel sidurikoda ja kast alla saada, ning kõik sinna kuuluv
siis võiks isegi omal jõul liikuda

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 08 Aug 2011 18:13
Postitas randoA
Natuke on taas toimunud.
SLi olen natuke teinud, eile võtsin eest esiklaasi ning eemaldasin armatuuri, tagaosa käisin buvanooliga üle.
Natuke olen mõelnud ka värvimise asja.Ise seda teha ei tahaks, seega saadaks kuskile...
vend rääkis et ta saadab oma maasturi tegemisse, kuskile Kodasoole, tema massina tegemine pidi olema 600 euri
Mosse ehk saab odavamalt.Nüüd vaja veel uued uksed osta ja siis hakkan värvimise jaoks raha koguma.

Täna hommikul helistas mulle 2140ne eelmine omanik, tema olla 2140ne uksed leidnud, uued.
Ma sattusin sellest muidugi leili:D
Tunni aja eest läksime sinna, kahjuks olid need siiski 412ne uksed, aga mis sest, ära tõin need ikkagi.
Lisaks sellele sain veel mingid vana kombi või 427 uksed, kui kellelgil soovi siis PS

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 11 Aug 2011 23:02
Postitas randoA
Täna käisin koos kaasfoorullase Theoga kaht ja poolt mosu lammutamas.
Sama mehe omad kellelt 2140ne ostsin.
Algul oli mõte sillad, mootorid ja kõik võtta mis annab.Aga ei viitsindki hakata sellega jamama.
Kuna üks mosu oli juba külili, siis lükkasime tolle ratastele ja asusime tegutsema.
Üsna alguses nägi too välja selline:
Pilt
Selline oli mosse mootoriruum alguses
Pilt

ja mootoriruum pärast:
Pilt

Kere oli nagu oli:
Pilt

Proovisime eemaldada kõik mis kõlbas ja kõik mida kasutada andis.
Ütleme nii, et juppe tuli sealt küllaga
tuli vajalikke asju ja vähem vajalikke asju

Kui 2140nelt sai võetud kõik mida tarvilikuks pidasime, suundsime piruka kallale:
Pilt

Tolle mootoriruum:
Pilt

Pirukalt sai võetud juhtmestik, kellaplokk, radikas, plokikaas, tuled eest, ja veel nipet-näpet

Kolmas mosu oli ka 2140, hulk maad sitemas seisus:
Pilt

Kere ikka heas korras:D
Pilt

Pilt

Pilt

Tugev kere NR.1

Pilt


Pildid on kasutaja Theo tehtud

Natuke muust ka.Tundub, et mosse läheb lähima aja sees keevitusse, vend rääkis asjad sirgeks lõpuks, pidi ära tehtama.
Kuna mosse värvimine on suhteliselt kulukas, siis pean paar mopeedi ja võrri maha müüma, tundub, et siiani kulgeb see mõte hästi
Raha koos, siis käikar ja moto maha ning värvimisse.

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 11 Aug 2011 23:16
Postitas Edel
Sulle ikka jääb neid Mossesid palju jalgu :D Kui mul ka nii oleks. Kahjuks pole minu piirkonnas Moskvitše suurt alles jäänud :waah

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 11 Aug 2011 23:20
Postitas randoA
Aga hea ju et jalgu jääb :D
Pmst pool minibussi täit juppe tuli, kasulikku kraami oli ka ikka palju.
Loodan, et neid jääb veel ette, sest juppe on alati vaja

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 11 Aug 2011 23:26
Postitas Edel
Mis ehitusaastatega need 2140-d olid? Viimati liikusid vist väga kaua aega tagasi, kered ikka väga ära mädanenud.

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 11 Aug 2011 23:28
Postitas stern100
Klaasid ja 40ne stanged ikka võtsite ära kui need kasutuskõlblikud olid? :D

Ja ai kurja kuidas ma oleks tahtnud nendelt käigukaste endale tagavaraks...

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 11 Aug 2011 23:33
Postitas MAZ
Vabandan teema solkimise pärast, aga kuidas Sternil neid kaste läheb ??? nagu leiba , ma olen aru saanud,et 2 käik läheb pika peale ära ja kui kaua aega õli vahetamata siis see ka hea pole.

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 11 Aug 2011 23:36
Postitas stern100
MAZ kirjutas:Vabandan teema solkimise pärast, aga kuidas Sternil neid kaste läheb ??? nagu leiba , ma olen aru saanud,et 2 käik läheb pika peale ära ja kui kaua aega õli vahetamata siis see ka hea pole.
Sa vist pole mu teemat sirvinud. Kui mossega rallit sõita, on käimar ja reduktor väga minevad osad. Ise olen vist nats üle aastaga laiali lasknud 4 käimarit ja 2 reduktorit.

EDIT. 5 käimarit sest helerohelisel läks ka...see pold ainult minu viga :D