13. leht 17-st
Re: AZLK 2140 1980 väikevend
Postitatud: 27 Juul 2015 12:50
Postitas kassu
Sul on ikka väga kena auto ja käru on ka tip topp
Re: AZLK 2140 1980 väikevend
Postitatud: 03 Apr 2016 22:02
Postitas väikevend
Tere õhtust!
Lugu järgmine. Haarasin garaažist ühe karbussi näppu, puhastasin ära, uus remondikomplekt jne. Kõik oli ilus ja kena kui peale hakkasin panema.. Vaakumregulaatori toru ei ole kuhugi ühendada, ehk siis see mis tuleb jagajast. Kas see karburaator ei olegi siis mossele mõeldud? Karpa ise 2101-1107010-02. Mis ma sellega nüüd edasi teen?
Re: AZLK 2140 1980 väikevend
Postitatud: 03 Apr 2016 22:13
Postitas mossejumal
Mul kunagi,kastikal polnud ka seda otsa ja võtsin tegin vooliku pimedaks ja asi töötas ikka.Aga partnermosse on karpa spets,temalt küsida.
Re: AZLK 2140 1980 väikevend
Postitatud: 03 Apr 2016 22:26
Postitas TALUPOEG TALUJA
No mul samasugune käigus. Ei olegi seda voolikut pannud,on täitsa ilma. Käib küll.
Re: AZLK 2140 1980 väikevend
Postitatud: 03 Apr 2016 22:47
Postitas Lepik
Kui pole kohta karbussi küljes, paned vaakumregulaatori toru sisselaske kollektori külge. Tavaliselt on see toru ots samas kõrval ,kus piduri vaakumvõimendigi oma hõrenduse saab. K-126 karbussil pole ju ka seda otsa karbussi küljes. Ei ole mingit vahet kus kohast jagaja vaakumregulaator oma hõrenduse saab . Karbuss iseenesest ju OK. ja sobib mossele küll. Kui jagaja vaakumregulaatori toru kuhugi ei ühenda,siis mootori tühikäigul ei tõmba ta ka süüdet hilisemaks ja mootori töö pole nii ühtlane kui vaja.(mootor rappub ,kuna süüde toimub liialt vara). Ja kui arvestada, et 95 bensiini kasutades tuleb süüde eelsüüte märgist veel veidi varajasemaks panna,(kuna 95 bents põleb aeglasebalt, kui 76 või 93) ,siis on ikka oluline küll kas vaakumregulaator töötab või mitte. Liiga hilise süütemomendi puhul aga on oht väljalaske klapid liialt kiiresti läbi põletada ja ka mootoril pole jõudu ja särtsu minekul.
Re: AZLK 2140 1980 väikevend
Postitatud: 03 Apr 2016 23:54
Postitas rs_
Kas sa sellest tagumisest poolest saaks ka pilti teha? Mul suht sama karbuss, lappasin ka täna kokku. Lahti oli juba iidamast aadamast võetud ja täna lõpuks tegin puhtaks ja panin kokku. Tahaks kontrollida kas kõik ikka omal kohal õieti. Ja mis düüsid sees olid ka?
Re: AZLK 2140 1980 väikevend
Postitatud: 04 Apr 2016 00:16
Postitas partnermosse
Tere. Kui mosse enda originaal DAAZ karpat pole, siis eks sellega sõita saab, aga nagu Lepik kirjutas, kerge peavalu
Ütlen lihtsamalt, ise loobusin sellise 2101 karpa kasutamisest ja paremaks tegemisest kuna on täiega toorik....ka regullimisel on pirtsakas. Moderniseeritumad on ikka need 2140,2105,2107 ja ülespoole
Re: AZLK 2140 1980 väikevend
Postitatud: 04 Apr 2016 21:46
Postitas väikevend
Ma tänan!
Originaal karpa on daaž markeeringuga -03 ja koht olemas toru jaoks.
Kõnealune karpa -02. Sisse panin düüsid- esimene kamber küte 107 õhk 150, teine kamber küte162 õhk 170. Mis seal orginaalis peaks olema, ei tea aga ise ajan taga ökonoomsust. Panin ka käima selle karbussiga, esimese kambriga hakkas ära koolema, teise kambri avanemisel laulis ilusti...
No ei tea.. eks proovin sättida originaal karpat. Samas on mul olemas ka 2140 ja 2105, vb proovin ka neid
Muideks Tartust Ülolt saab düüse osta üks haaval 50 senti tükk, valik küll suur ei ole aga midagi ikka.
Väga hea kraam karpa pesuks, soovitan. 3.30eur puttel
Re: AZLK 2140 1980 väikevend
Postitatud: 04 Apr 2016 23:19
Postitas partnermosse
Pane esimesse kambrisse bensiini düüs 110 ja nurrub nagu muiste ja on ökonoomne ka, 107-ne düüs poob liiast ja pead rohkem pedaali tallama-see aga tähendab, et ökonoomsusest ei saa juttugi enam olla .
Re: AZLK 2140 1980 väikevend
Postitatud: 04 Apr 2016 23:48
Postitas partnermosse
Lisan teema, mis on paljudel ununenud....
Karpast ja düüsidest