
MZMA 401 1955 TiitS
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Need 2tk, mis all on, need on puhastamata alles ja neid ma arvatavasti alla ei panegi. Kui ma teised 4tk laiendamisest kätte saan siis need ongi plaanis kerevärvi tehaKilla kirjutas:Oii väga vägevIse oleks veljed kere värvi värvinud.
See mooto peaks kerget keret mõnusalt liigutama ka

Ei muidugi ei jää, see puhastamine on kõige viimane töö, siis, kui ülejäänud kaadervärk on paika sätitud.jartmok kirjutas:Täitsa huvitav ettevõtmine kuid siiralt loodan, et see kapotilaune nii sitaskes ei jää.
Sellest ark-i asjast ma eriti rääkida ei tahaNeeme kirjutas:Kuule, sa oled selle ümberehituse ARK'ga kooskõlastanud? Võibolla teil seal asi inimlikum, aga siin Kuressaares on taoline asi suhteliselt võimatu. Vähemalt oli.
Teiseks on see, et suurema, võimsama, raskema mootori pealepanemisel hakatakse äkki nõudma pidurivõimendit. Selline asi tuli lihtsalt seoses sellega, et näiteks 408 mootoriga ei ole pidurivõimu, aga 412 mootori paigaldamisel on vaja panna võimendi.

Tõstuk on kõrgtehnoloogiline männipuidust valmistatud raam, mille otsas ripub kapronnöörist tali.saarlane kirjutas:Räägi mootoritöstukist lähemalt


Ülemine tala on tugevdatud raudtalaga, ainult tavaline pruss hakkas koledasti ragisema

Re: MZMA 401 1955 TiitS
Kus laiendad ja palju maksad 4 velje eest?
Re: MZMA 401 1955 TiitS
400.- tk öeldi mulle hinnaks. Tegeleb sellise asjaga: http://www.offroadservice.ee Eks tulevik näitab, mis nendest välja tuleb.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Sain veljed kätte
:
Veljed on vaja liivapritsiga puhtaks lasta ja siis korralikult üle värvida. Ühe veljega tegin värviproovi, lasin aerosooliga punaseks, kange tahtmine oli näha kuidas selline kombinatsioon mosse all välja näeb


Mootor istub nüüd patjade peal. Kasutasin Lada Niva patju. Käpad on alles poolfabrikaadid, neid vaja veel siluda

Kõrvalistujapoolne tugi tuli teha veidi teistmoodi, praegune lahendus on pildil näha, aga võibolla peaks padja siiski allapoole tooma.

Käigukang hakkab asetsema tunduvalt tagapool, kui varem. Tuleb otsida eraldiseisvad istmed.


Veljed on vaja liivapritsiga puhtaks lasta ja siis korralikult üle värvida. Ühe veljega tegin värviproovi, lasin aerosooliga punaseks, kange tahtmine oli näha kuidas selline kombinatsioon mosse all välja näeb



Mootor istub nüüd patjade peal. Kasutasin Lada Niva patju. Käpad on alles poolfabrikaadid, neid vaja veel siluda

Kõrvalistujapoolne tugi tuli teha veidi teistmoodi, praegune lahendus on pildil näha, aga võibolla peaks padja siiski allapoole tooma.

Käigukang hakkab asetsema tunduvalt tagapool, kui varem. Tuleb otsida eraldiseisvad istmed.

Re: MZMA 401 1955 TiitS
Tahan ka 401-te ja neid velgi ja seda mootorit ja käigukasti
Valmis saab siis tahaks kindlasti oma silmaga seda näha
Jõudu jälle!


Re: MZMA 401 1955 TiitS
Minu V6 Lada mootor siis siia jõudnud.
Mootoril kindlasti soovitan saaled ära vahetada, sest võtab suht madalalt juba kolina sisse.
Teine asi oleks otsida 2,8 karpa, see praegune seal 2,0-i oma. Düüsid küll suuremaks tehtud, aga lõõrid vähe väiksed.
Kolmas asi on bensupump, mis ei taha toimetada korralikult kui õige tagasivool küljes. Peaksid mingi elektrilise pumba äkki panema?
Edu!

Mootoril kindlasti soovitan saaled ära vahetada, sest võtab suht madalalt juba kolina sisse.
Teine asi oleks otsida 2,8 karpa, see praegune seal 2,0-i oma. Düüsid küll suuremaks tehtud, aga lõõrid vähe väiksed.
Kolmas asi on bensupump, mis ei taha toimetada korralikult kui õige tagasivool küljes. Peaksid mingi elektrilise pumba äkki panema?
Edu!
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Üks 2.8 karpa mul on, vajab puhastamist aga muidu viimati töötas.
Aitan Ebay'st asju tellida.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Võiksid proovida, et kui 3 velge on all tavalise värviga ja siis 1 sprayga, et kaua see rooste tuleku erinevus on
Aga muidu väga äge masin.
