MZMA 401 1955 TiitS

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
saarlane
Postitusi: 299
Liitunud: 03 Veebr 2009 14:20
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas saarlane »

Räägi mootoritöstukist lähemalt :)
Aitan Ebay'st asju tellida.
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Killa kirjutas:Oii väga vägev :D Ise oleks veljed kere värvi värvinud.
See mooto peaks kerget keret mõnusalt liigutama ka :D
Need 2tk, mis all on, need on puhastamata alles ja neid ma arvatavasti alla ei panegi. Kui ma teised 4tk laiendamisest kätte saan siis need ongi plaanis kerevärvi teha :)
jartmok kirjutas:Täitsa huvitav ettevõtmine kuid siiralt loodan, et see kapotilaune nii sitaskes ei jää.
Ei muidugi ei jää, see puhastamine on kõige viimane töö, siis, kui ülejäänud kaadervärk on paika sätitud.
Neeme kirjutas:Kuule, sa oled selle ümberehituse ARK'ga kooskõlastanud? Võibolla teil seal asi inimlikum, aga siin Kuressaares on taoline asi suhteliselt võimatu. Vähemalt oli.
Teiseks on see, et suurema, võimsama, raskema mootori pealepanemisel hakatakse äkki nõudma pidurivõimendit. Selline asi tuli lihtsalt seoses sellega, et näiteks 408 mootoriga ei ole pidurivõimu, aga 412 mootori paigaldamisel on vaja panna võimendi.
Sellest ark-i asjast ma eriti rääkida ei taha :D. Aga pidurisüsteemi uuendamine on ka juba plaanis. Ette 2140 käändmikud koos ketaspiduritega ja pidurivõimendi tuleb arvatavasti vazi oma, üks selline kodus vedeleb ja see hea pisike.
saarlane kirjutas:Räägi mootoritöstukist lähemalt :)
Tõstuk on kõrgtehnoloogiline männipuidust valmistatud raam, mille otsas ripub kapronnöörist tali. 8) Kannatab tõsta küll sellisega.
Pilt
Ülemine tala on tugevdatud raudtalaga, ainult tavaline pruss hakkas koledasti ragisema :uhoh
Killa
Postitusi: 168
Liitunud: 08 Veebr 2009 00:04

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas Killa »

Kus laiendad ja palju maksad 4 velje eest?
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

400.- tk öeldi mulle hinnaks. Tegeleb sellise asjaga: http://www.offroadservice.ee Eks tulevik näitab, mis nendest välja tuleb.
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Sain veljed kätte 8) :

Veljed on vaja liivapritsiga puhtaks lasta ja siis korralikult üle värvida. Ühe veljega tegin värviproovi, lasin aerosooliga punaseks, kange tahtmine oli näha kuidas selline kombinatsioon mosse all välja näeb :)
Pilt

Pilt

Mootor istub nüüd patjade peal. Kasutasin Lada Niva patju. Käpad on alles poolfabrikaadid, neid vaja veel siluda
Pilt

Kõrvalistujapoolne tugi tuli teha veidi teistmoodi, praegune lahendus on pildil näha, aga võibolla peaks padja siiski allapoole tooma.
Pilt

Käigukang hakkab asetsema tunduvalt tagapool, kui varem. Tuleb otsida eraldiseisvad istmed.
Pilt
Kasutaja avatar
List_man
Postitusi: 126
Liitunud: 06 Mai 2009 22:25

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas List_man »

Tahan ka 401-te ja neid velgi ja seda mootorit ja käigukasti :D Valmis saab siis tahaks kindlasti oma silmaga seda näha :) Jõudu jälle!
Varblane
Postitusi: 153
Liitunud: 01 Apr 2009 01:36
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Kontakt:

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas Varblane »

Väga kenad veljed on. ;)
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
Rizto
Postitusi: 1
Liitunud: 09 Veebr 2010 11:00

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas Rizto »

Minu V6 Lada mootor siis siia jõudnud. :)
Mootoril kindlasti soovitan saaled ära vahetada, sest võtab suht madalalt juba kolina sisse.
Teine asi oleks otsida 2,8 karpa, see praegune seal 2,0-i oma. Düüsid küll suuremaks tehtud, aga lõõrid vähe väiksed.
Kolmas asi on bensupump, mis ei taha toimetada korralikult kui õige tagasivool küljes. Peaksid mingi elektrilise pumba äkki panema?
Edu!
Kasutaja avatar
saarlane
Postitusi: 299
Liitunud: 03 Veebr 2009 14:20
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas saarlane »

Üks 2.8 karpa mul on, vajab puhastamist aga muidu viimati töötas.
Aitan Ebay'st asju tellida.
Killa
Postitusi: 168
Liitunud: 08 Veebr 2009 00:04

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas Killa »

Võiksid proovida, et kui 3 velge on all tavalise värviga ja siis 1 sprayga, et kaua see rooste tuleku erinevus on :) Aga muidu väga äge masin.
Vasta