13. leht 36-st

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 24 Jaan 2010 22:05
Postitas saarlane
Räägi mootoritöstukist lähemalt :)

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 24 Jaan 2010 22:54
Postitas TiitS
Killa kirjutas:Oii väga vägev :D Ise oleks veljed kere värvi värvinud.
See mooto peaks kerget keret mõnusalt liigutama ka :D
Need 2tk, mis all on, need on puhastamata alles ja neid ma arvatavasti alla ei panegi. Kui ma teised 4tk laiendamisest kätte saan siis need ongi plaanis kerevärvi teha :)
jartmok kirjutas:Täitsa huvitav ettevõtmine kuid siiralt loodan, et see kapotilaune nii sitaskes ei jää.
Ei muidugi ei jää, see puhastamine on kõige viimane töö, siis, kui ülejäänud kaadervärk on paika sätitud.
Neeme kirjutas:Kuule, sa oled selle ümberehituse ARK'ga kooskõlastanud? Võibolla teil seal asi inimlikum, aga siin Kuressaares on taoline asi suhteliselt võimatu. Vähemalt oli.
Teiseks on see, et suurema, võimsama, raskema mootori pealepanemisel hakatakse äkki nõudma pidurivõimendit. Selline asi tuli lihtsalt seoses sellega, et näiteks 408 mootoriga ei ole pidurivõimu, aga 412 mootori paigaldamisel on vaja panna võimendi.
Sellest ark-i asjast ma eriti rääkida ei taha :D. Aga pidurisüsteemi uuendamine on ka juba plaanis. Ette 2140 käändmikud koos ketaspiduritega ja pidurivõimendi tuleb arvatavasti vazi oma, üks selline kodus vedeleb ja see hea pisike.
saarlane kirjutas:Räägi mootoritöstukist lähemalt :)
Tõstuk on kõrgtehnoloogiline männipuidust valmistatud raam, mille otsas ripub kapronnöörist tali. 8) Kannatab tõsta küll sellisega.
Pilt
Ülemine tala on tugevdatud raudtalaga, ainult tavaline pruss hakkas koledasti ragisema :uhoh

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 24 Jaan 2010 22:59
Postitas Killa
Kus laiendad ja palju maksad 4 velje eest?

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 24 Jaan 2010 23:03
Postitas TiitS
400.- tk öeldi mulle hinnaks. Tegeleb sellise asjaga: http://www.offroadservice.ee Eks tulevik näitab, mis nendest välja tuleb.

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 05 Veebr 2010 21:31
Postitas TiitS
Sain veljed kätte 8) :

Veljed on vaja liivapritsiga puhtaks lasta ja siis korralikult üle värvida. Ühe veljega tegin värviproovi, lasin aerosooliga punaseks, kange tahtmine oli näha kuidas selline kombinatsioon mosse all välja näeb :)
Pilt

Pilt

Mootor istub nüüd patjade peal. Kasutasin Lada Niva patju. Käpad on alles poolfabrikaadid, neid vaja veel siluda
Pilt

Kõrvalistujapoolne tugi tuli teha veidi teistmoodi, praegune lahendus on pildil näha, aga võibolla peaks padja siiski allapoole tooma.
Pilt

Käigukang hakkab asetsema tunduvalt tagapool, kui varem. Tuleb otsida eraldiseisvad istmed.
Pilt

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 05 Veebr 2010 21:34
Postitas List_man
Tahan ka 401-te ja neid velgi ja seda mootorit ja käigukasti :D Valmis saab siis tahaks kindlasti oma silmaga seda näha :) Jõudu jälle!

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 05 Veebr 2010 21:48
Postitas Varblane
Väga kenad veljed on. ;)

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 09 Veebr 2010 11:06
Postitas Rizto
Minu V6 Lada mootor siis siia jõudnud. :)
Mootoril kindlasti soovitan saaled ära vahetada, sest võtab suht madalalt juba kolina sisse.
Teine asi oleks otsida 2,8 karpa, see praegune seal 2,0-i oma. Düüsid küll suuremaks tehtud, aga lõõrid vähe väiksed.
Kolmas asi on bensupump, mis ei taha toimetada korralikult kui õige tagasivool küljes. Peaksid mingi elektrilise pumba äkki panema?
Edu!

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 09 Veebr 2010 12:11
Postitas saarlane
Üks 2.8 karpa mul on, vajab puhastamist aga muidu viimati töötas.

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 09 Veebr 2010 16:25
Postitas Killa
Võiksid proovida, et kui 3 velge on all tavalise värviga ja siis 1 sprayga, et kaua see rooste tuleku erinevus on :) Aga muidu väga äge masin.