13. leht 15-st

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitatud: 18 Juul 2013 18:51
Postitas viirusboy
Tegelt oleneb ikka golfi mootorist ka. Neid ju 1.3-2.0 liikumas.

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitatud: 18 Juul 2013 19:11
Postitas r384n3
Viimane kord kui Tallinnast Jüri poole sõitsin, siis mingi rullnokk pika piinamise peale sai mossest mööda, endal irve näol. Mul jõudis mosse suht tippkiiruseni(165km/h), muidu mööda ei saanud kah :D

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitatud: 18 Juul 2013 19:16
Postitas mario
võid ka 2.8 universaali otsa sattuda... :P
noh, mosse on ikkagi rohkem mõeldud neile, kes omal ajal volgani ei küündinud, lada jäi kitseks ning sapikas liiga pisikeks osutus... mosse on pehme ja mugav kulgur.. kuigi jah, isegi vana kopikas - 0-60ni jättis linnas enamiku maha, aga miskipärast 60-100 võttis pool päeva...
krt, päris muhe ju rehvi kärsatada, kuigi seda saab teha ka originaalmootoriga. :D :D

sander, sinuga peab millalgi linnas trehvama. teeme väikse jõuproovi omavahel :D

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitatud: 18 Juul 2013 19:17
Postitas r384n3
mario kirjutas:võid ka 2.8 universaali otsa sattuda... :P
noh, mosse on ikkagi rohkem mõeldud neile, kes omal ajal volgani ei küündinud, lada jäi kitseks ning sapikas liiga pisikeks osutus... mosse on pehme ja mugav kulgur.. kuigi jah, isegi vana kopikas - 0-60ni jättis linnas enamiku maha, aga miskipärast 60-100 võttis pool päeva...
krt, päris muhe ju rehvi kärsatada, kuigi seda saab teha ka originaalmootoriga. :D :D

sander, sinuga peab millalgi linnas trehvama. teeme väikse jõuproovi omavahel :D
Saab küll jah ka originaal mootoriga rehvi suitsetada, aga praegune moto käristab paremini :D

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitatud: 28 Juul 2013 21:18
Postitas r384n3
Esituled said väikse upgrade:
Vana tuli. Pilt
Uus tuli. Pilt

Tuled on Hella toodang, H4 sokli ja E märgistega.

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitatud: 28 Juul 2013 22:47
Postitas mario
mille tuled on? :P

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitatud: 28 Juul 2013 22:55
Postitas r384n3
mario kirjutas:mille tuled on? :P
E28. Kui originaalkõrvad tule tagant likvideerida(millega nad omal ajal bemmi tulede raami külge kinnitusid), siis on need 1:1 sobivad. Parktule juhe tuleb ainult juurde vedada ning lameda klaasiga on minu silmis nägusamad ka :D

Edit: Kellegi el. vent ka mossel radikast läbi puhumas on? Nimelt mul ei mahu vent mootori poolele ära ning pole siiani kohanud veel ühtegi el venti, mis mossele iluvüre taha ära mahuks :(

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitatud: 29 Juul 2013 08:13
Postitas mario
no kui sind huvitab, siis ma võin sulle öelda 99.a Mazda 626 ja Seati kliimaventika korpuste paksused... ladamehed on toppinud Fiat Ducato puhureid, sest need olla ka õhemad ja mahuvad paremini sinna ära..veel on variant, et osta õhem radikas mõne muu auto pealt... võidad ka juba pea poole mosse radika paksusest. :P

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitatud: 29 Juul 2013 11:43
Postitas r384n3
Vendi paksuses pole probleem, selle poolest mahub pea iga vent sinna ära. Probleem on vendi diameetris.

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitatud: 29 Juul 2013 20:30
Postitas mart
r384n3 kirjutas:Vendi paksuses pole probleem, selle poolest mahub pea iga vent sinna ära. Probleem on vendi diameetris.
Mosseklubi suvesõidul oli ühel kodanikul vanemale 412-le mootori poole pandud el. vent. Ei küsinud küll mis marki sõidukilt see pärit oli aga kahtlaselt sarnane oli see vaz 2107 omaga. Istus seal originaal radikal nagu valatult.