Karburaatori markeering on ju kirjas. Sellel teine kamber avatakse mehaaniliselt.Martin2140 kirjutas:Viga võib ka täitsa vabalt olla karpas. Kui on teise kambri avamine vaakumiga siis järsku lihtsalt teine kamber ei avane ja sellest tulenevalt madal top speed.
Karpast ja düüsidest
Re: Karpast ja düüsidest
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Karpast ja düüsidest
Kas ujukitase on ikka reguleeritud? Lihtne asi, aga kui algselt juba kütuse taseme nivoo madal, siis 90+ km/h see kütuse kogus imetakse põlemiskambrisse meeletu kiirusega ja põhimõtteliselt on sul ujukikamber kuiv ja sealt ka probleem edasise kiiruse tõstmisel.ipi kirjutas:Daaž 2101-1107010-11 karpa ja düüsid panin
1 lõõr küte 120 õhk 170
2 lõõr küte 162 õhk 190.
Alguses ei tahtnud hästi pöördesse minna, aga kui olin kullinoka 0,5 mm puuriga suuremaks puurinud hakkas ilusti pöördesse minema.
90 sain ilusti kätte, kuid sealt edasi hakkas vaevalisemalt edasi minema. Mis peaks veel tegema, külgmised düüsid suuremaks puurima? praegu seal kirjas düüside suurus 60, kas keegi Lääne-virumaal saab sellega aidata.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: Karpast ja düüsidest
vabandust, mulle meeldivad vana tüübi karpad daazidest rohkem, niiet ma ei tea eriti midagi nende markeeringust
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli