13. leht 13-st
Re: Karpast ja düüsidest
Postitatud: 28 Mai 2019 10:00
Postitas sass
Martin2140 kirjutas:Viga võib ka täitsa vabalt olla karpas. Kui on teise kambri avamine vaakumiga siis järsku lihtsalt teine kamber ei avane ja sellest tulenevalt madal top speed.
Karburaatori markeering on ju kirjas. Sellel teine kamber avatakse mehaaniliselt.
Re: Karpast ja düüsidest
Postitatud: 28 Mai 2019 12:15
Postitas partnermosse
ipi kirjutas:Daaž 2101-1107010-11 karpa ja düüsid panin
1 lõõr küte 120 õhk 170
2 lõõr küte 162 õhk 190.
Alguses ei tahtnud hästi pöördesse minna, aga kui olin kullinoka 0,5 mm puuriga suuremaks puurinud hakkas ilusti pöördesse minema.
90 sain ilusti kätte, kuid sealt edasi hakkas vaevalisemalt edasi minema. Mis peaks veel tegema, külgmised düüsid suuremaks puurima? praegu seal kirjas düüside suurus 60, kas keegi Lääne-virumaal saab sellega aidata.
Kas ujukitase on ikka reguleeritud? Lihtne asi, aga kui algselt juba kütuse taseme nivoo madal, siis 90+ km/h see kütuse kogus imetakse põlemiskambrisse meeletu kiirusega ja põhimõtteliselt on sul ujukikamber kuiv ja sealt ka probleem edasise kiiruse tõstmisel.
Re: Karpast ja düüsidest
Postitatud: 28 Mai 2019 16:10
Postitas Martin2140
vabandust, mulle meeldivad vana tüübi karpad daazidest rohkem, niiet ma ei tea eriti midagi nende markeeringust