IZ 412IE 1990 BergIE

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas MAZ »

1990.a Iz 412 peaks all olema originaalis sama mustriga rehvid,mida kasutati VAZ 2105 ja 2107
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 639
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas Seenior »

BergIE kirjutas:Mälu järgi vastan, et MI 16 vms. Tegelikult olid need rehvid all vist 2140-l. IŽ il olid 90 a. ..., ma ei teagi?!
Mi-16 oli tol ajal jah enimlevinud versioon mõlemast tehasest,aga muidugi juhtus tol ajal kõike ja tuli ka uuemaid autosi M-145 diagonaalrehvidega.
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas BergIE »

Ja "see suur et" neid kasutati koos õhukummiga? Mõtlen, et kuidas nad tehasest tulid?
Kaunitar 2015.
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 639
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas Seenior »

Ikka koos õhukummiga,ilma selleta(bez kamernaja)versiooni mäletan ainult osadelt sapikatelt kusagil seitsmekümmnendate keskel.
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas BergIE »

Selge. Muhul katsetasin toda, mis rehvil kirjas. Ei õnnestunud iseg see, et oleks minuti jagu täis olnud.
Velje üks äär tundub randiga, mõtlesin et tubeless äkki.
Kaunitar 2015.
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas BergIE »

Meenus uus küsimus. Bensiinipaagi ja kere vahel oli tihenduseks mingi hermeetiku laadne ollus. Ise lootsin leida sealt mingi muu tihendusmaterjali. Sama oli ka imivooliku ja kere vahel. Kuidas tegelikult võis olla, või pidi olema?
Kaunitar 2015.
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 639
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas Seenior »

Mosse veljel püsib tänapäevane tubeless kenasti peal,väidetavalt on ka nõukaaegseid radiaale ilma lohvita peale pandud(ainult ei mäleta,mis foorumis teema oli).Bensupaagil tihendit küll ei mäleta olevat,poltide ümber olid mingil ajal väikesed papitükid,uuemad võivad vabalt hermeetikuga olla.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas SanderV »

mul 2l mossel oli seal mingi vahtkummi/kummilaadne tihend, mingi kolmnurkse profiiliga vms
siit midagi näha
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/2 ... 7c8982.jpg
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas BergIE »

Näen juba vähemalt kolmandat erinevat paagi põhja!
Loogiliselt oleks ma sinna liiminud vahtkummi riba?
Kaunitar 2015.
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 639
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas Seenior »

Need tehnoloogiad on ajajooksul muutunud,aga usun, et hermets on parem lahendus,sest vahtkumm armastab niiskust koguda.Lõpptulemus ju välja nagunii ei paista,seepärast tuleks valida kõige efektiivsem variant.
Vasta