Muhulane kirjutas:Auto-Moto foorumisse teada anda ehk...
Jah,eks igale poole võib hõigata. Hetkel on paar tk. ikka tagavaraks,üks neist veaga. Midagi juhtus ja on jõuetu. No eks talvel külmaga katsun seestpoolt ka urgitseda. Mine tea järsku leian vea üles. Õnneks oli peale vea leidmist kohe riiulist miskit võtta ja kes see kohe siis näppima hakkab.
Antud starter on kirjade järgi Perkins 4.107 pealt pärit.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Täna sai siis üks vana asi lahendatud. Ostsin suka ja toppisin esimese toru ja reso vahele. Pikkust vast 15 cm. jagu. Tulemus väga hea! Kadunud on kõmin mis kindlasti häiris taga istujaid ja ka minu eriti treenitud kõrva. Ka tühikäigul on hääled kabiinis vaiksemad. Nüüd on juba kuulda tagasilla või käigukasti pisikesi undamisi ja muid hääli...
Poemüüjaga lobisedes pakuti veel varianti,et peaksin tänapäevasemad mootoripadjad kasutusse võtma. Mõne diiselpilli omad. Soovitati lausa autolammutusest läbi astuda. Täitsa hea mõte. Aga esiteks tahaks ühe asja selgeks teha. Nimelt sõber sosistas kõrva,et neid Mosse mootoripatju pidi olema kolme erineva tugevusega? Ma olen täheldanud erinevaid ,näiteks markeeringuga 965...seega Muhu omad? Välimuselt siis samad kui minu Mossel,piklikud. Mingid neljakandilised ja kõrgemad on ka olemas. Ja vahe on veel kinnituspoldi vindisammus. Kas oskate midagi lisada?
Hetkel minu autul olevad padjad on päris jäigad ja mingid mõtted liiguvad,et järsku saaks seda müra pehmemate patjadega natuke vähemaks. Üldiselt olen juba praegu asjade käiguga rahul aga väikesi võimalusi on veel....... ehk nagu sõber ütleb:" Natuke siit-natuke sealt ja kokku on üks suur viga."
Tänan.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Täna sai siis üks vana asi lahendatud. Ostsin suka ja toppisin esimese toru ja reso vahele. Pikkust vast 15 cm. jagu. Tulemus väga hea! Kadunud on kõmin mis kindlasti häiris taga istujaid ja ka minu eriti treenitud kõrva. Ka tühikäigul on hääled kabiinis vaiksemad. Nüüd on juba kuulda tagasilla või käigukasti pisikesi undamisi ja muid hääli...
Poemüüjaga lobisedes pakuti veel varianti,et peaksin tänapäevasemad mootoripadjad kasutusse võtma. Mõne diiselpilli omad. Soovitati lausa autolammutusest läbi astuda. Täitsa hea mõte. Aga esiteks tahaks ühe asja selgeks teha. Nimelt sõber sosistas kõrva,et neid Mosse mootoripatju pidi olema kolme erineva tugevusega? Ma olen täheldanud erinevaid ,näiteks markeeringuga 965...seega Muhu omad? Välimuselt siis samad kui minu Mossel,piklikud. Mingid neljakandilised ja kõrgemad on ka olemas. Ja vahe on veel kinnituspoldi vindisammus. Kas oskate midagi lisada?
Hetkel minu autul olevad padjad on päris jäigad ja mingid mõtted liiguvad,et järsku saaks seda müra pehmemate patjadega natuke vähemaks. Üldiselt olen juba praegu asjade käiguga rahul aga väikesi võimalusi on veel....... ehk nagu sõber ütleb:" Natuke siit-natuke sealt ja kokku on üks suur viga."
Tänan.
Selle sõberdi oletust mõtiskledes...et misjaoks mosu 1500 kuubikulisel kolme erineva kõvadusega mootoripatja vaja on? Mootor ju sama pmst,kui mõningased pisidetailid välja arvata.
Pigem eelistaks ise uute patjade monteerimist. Vana asi on vana asi Kuigi diislil peaks vist tummisemad padjad käima,kuna vibra suurem?
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Täna sai siis üks vana asi lahendatud. Ostsin suka ja toppisin esimese toru ja reso vahele. Pikkust vast 15 cm. jagu. Tulemus väga hea! Kadunud on kõmin mis kindlasti häiris taga istujaid ja ka minu eriti treenitud kõrva. Ka tühikäigul on hääled kabiinis vaiksemad. Nüüd on juba kuulda tagasilla või käigukasti pisikesi undamisi ja muid hääli...
Poemüüjaga lobisedes pakuti veel varianti,et peaksin tänapäevasemad mootoripadjad kasutusse võtma. Mõne diiselpilli omad. Soovitati lausa autolammutusest läbi astuda. Täitsa hea mõte. Aga esiteks tahaks ühe asja selgeks teha. Nimelt sõber sosistas kõrva,et neid Mosse mootoripatju pidi olema kolme erineva tugevusega? Ma olen täheldanud erinevaid ,näiteks markeeringuga 965...seega Muhu omad? Välimuselt siis samad kui minu Mossel,piklikud. Mingid neljakandilised ja kõrgemad on ka olemas. Ja vahe on veel kinnituspoldi vindisammus. Kas oskate midagi lisada?
Hetkel minu autul olevad padjad on päris jäigad ja mingid mõtted liiguvad,et järsku saaks seda müra pehmemate patjadega natuke vähemaks. Üldiselt olen juba praegu asjade käiguga rahul aga väikesi võimalusi on veel....... ehk nagu sõber ütleb:" Natuke siit-natuke sealt ja kokku on üks suur viga."
Tänan.
Selle sõberdi oletust mõtiskledes...et misjaoks mosu 1500 kuubikulisel kolme erineva kõvadusega mootoripatja vaja on? Mootor ju sama pmst,kui mõningased pisidetailid välja arvata.
Pigem eelistaks ise uute patjade monteerimist. Vana asi on vana asi Kuigi diislil peaks vist tummisemad padjad käima,kuna vibra suurem?
Just.Vibra suurem ja lärm kandub edasi.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Täna sai siis üks vana asi lahendatud. Ostsin suka ja toppisin esimese toru ja reso vahele. Pikkust vast 15 cm. jagu. Tulemus väga hea! Kadunud on kõmin mis kindlasti häiris taga istujaid ja ka minu eriti treenitud kõrva. Ka tühikäigul on hääled kabiinis vaiksemad. Nüüd on juba kuulda tagasilla või käigukasti pisikesi undamisi ja muid hääli...
Poemüüjaga lobisedes pakuti veel varianti,et peaksin tänapäevasemad mootoripadjad kasutusse võtma. Mõne diiselpilli omad. Soovitati lausa autolammutusest läbi astuda. Täitsa hea mõte. Aga esiteks tahaks ühe asja selgeks teha. Nimelt sõber sosistas kõrva,et neid Mosse mootoripatju pidi olema kolme erineva tugevusega? Ma olen täheldanud erinevaid ,näiteks markeeringuga 965...seega Muhu omad? Välimuselt siis samad kui minu Mossel,piklikud. Mingid neljakandilised ja kõrgemad on ka olemas. Ja vahe on veel kinnituspoldi vindisammus. Kas oskate midagi lisada?
Hetkel minu autul olevad padjad on päris jäigad ja mingid mõtted liiguvad,et järsku saaks seda müra pehmemate patjadega natuke vähemaks. Üldiselt olen juba praegu asjade käiguga rahul aga väikesi võimalusi on veel....... ehk nagu sõber ütleb:" Natuke siit-natuke sealt ja kokku on üks suur viga."
Tänan.
Selle sõberdi oletust mõtiskledes...et misjaoks mosu 1500 kuubikulisel kolme erineva kõvadusega mootoripatja vaja on? Mootor ju sama pmst,kui mõningased pisidetailid välja arvata.
Pigem eelistaks ise uute patjade monteerimist. Vana asi on vana asi Kuigi diislil peaks vist tummisemad padjad käima,kuna vibra suurem?
Just.Vibra suurem ja lärm kandub edasi.
Vahetasime laevas kompressoripatju. Toodi vedelamad,minestasid kiiremini ära ka. Originaalid pidasid 4a. vastu,uued ja vedelamad 4 kuud.
Nojah,mine võta kinni,eks see rohkem katsetamise värk ole Kui ei proovi,ei saa teada.
Ma juba mõtlesin,et järsku peaks proovima kasutatud ehk siis juba ära lötsutatud patju... hakka või uusi patju vanade vastu vahetama... Need peaksid lausa pehmemad olema.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Ma juba mõtlesin,et järsku peaks proovima kasutatud ehk siis juba ära lötsutatud patju... hakka või uusi patju vanade vastu vahetama... Need peaksid lausa pehmemad olema.
Kahtlane. Kunagi kinnise ninaga Passatit omades,tekkis sõidu ajal häiriv kobin,mürin...mootoripadjad olid lötsid Sai uued pandud ja häiriv müra kadus kohe.