Muhulane kirjutas:Panin simmeri nii paika,et kirjad jäid kasti poole,elame-näeme,mis teha võtab. Vedava võlli osal,simmeri tööpinnal on sooned,nagu suure sammuga vint ja päripäeva. Tea,miks nii?
Sellise variandiga võiks/peaks hakkama käigukastiõli välja pressima korralikult. Ja see vint on selleks, et selle kaudu korjab õli kokku ja nii-öelda ei lase võlli kaudu välja tulla, simmeri soojenemisel/paisumisel simmeri sees olev vedru aitab ka õlil mitte edasi minna... ei oska enam lihtsamalt seletada kahjuks,et miks simmer peab olema avatud osaga käigukasti poole.... Kui sul lihtsalt huvitav enda praktikast mitu korda kasti maha võtta, siis saan aru ,miks teistpidi panid
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Muhulane kirjutas:Panin simmeri nii paika,et kirjad jäid kasti poole,elame-näeme,mis teha võtab. Vedava võlli osal,simmeri tööpinnal on sooned,nagu suure sammuga vint ja päripäeva. Tea,miks nii?
Sellise variandiga võiks/peaks hakkama käigukastiõli välja pressima korralikult. Ja see vint on selleks, et selle kaudu korjab õli kokku ja nii-öelda ei lase võlli kaudu välja tulla, simmeri soojenemisel/paisumisel simmeri sees olev vedru aitab ka õlil mitte edasi minna... ei oska enam lihtsamalt seletada kahjuks,et miks simmer peab olema avatud osaga käigukasti poole.... Kui sul lihtsalt huvitav enda praktikast mitu korda kasti maha võtta, siis saan aru ,miks teistpidi panid
Muhulane kirjutas:Panin simmeri nii paika,et kirjad jäid kasti poole,elame-näeme,mis teha võtab. Vedava võlli osal,simmeri tööpinnal on sooned,nagu suure sammuga vint ja päripäeva. Tea,miks nii?
Sellise variandiga võiks/peaks hakkama käigukastiõli välja pressima korralikult. Ja see vint on selleks, et selle kaudu korjab õli kokku ja nii-öelda ei lase võlli kaudu välja tulla, simmeri soojenemisel/paisumisel simmeri sees olev vedru aitab ka õlil mitte edasi minna... ei oska enam lihtsamalt seletada kahjuks,et miks simmer peab olema avatud osaga käigukasti poole.... Kui sul lihtsalt huvitav enda praktikast mitu korda kasti maha võtta, siis saan aru ,miks teistpidi panid
BergIE kirjutas:Olen ise ka selle üle mõtteid mõlgutanud. Minuarust puudub kastil õhutusnippel vms. Kui kõik tihendid töötaksid survepidamisele siis ei pääseks ülearune surve välja. Sellele vihjab ka freesitud soon tihendi kõrval pildil suunaga "kagu". Milleks see sinna tehtud on? Vaevalt niisama? Paigaldasin ka tihendi kirjad kasti sisse, et rõhk pääseks välja seda kanalit mööda ja vist sidurikotta. Kirjutasin ilma kataloogi pilti vaatamata.
Hetkel meenub, et tihend sai ikkagi õiget pidi, kuna õhutuskanal asub ju sidurivõllis.
Uus kast ja uus kardaan all. Ei müra,ei vibra,ei leki Tipptopp.
Käikusid tuleb regullida,sõidu ajal on teise käigu lülitamine jama,ilgelt tuleb kangi vasakule väänata ning tagumise käigu lülitamine on paras nikerdamine.
See regullimine on üks paras nuputamine ikka. Käigukangi puksid on nagu on ja hoovastiku omad ka. Tagumise käigu saab normaalseks,kui hakkavad edasikäigud jamama. Kord läheb esimene,siis uuel katsel kolmas.