13. leht 59-st

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 28 Nov 2014 21:20
Postitas partnermosse
Muhulane kirjutas:Panin simmeri nii paika,et kirjad jäid kasti poole,elame-näeme,mis teha võtab. Vedava võlli osal,simmeri tööpinnal on sooned,nagu suure sammuga vint ja päripäeva. Tea,miks nii?
Sellise variandiga võiks/peaks hakkama käigukastiõli välja pressima korralikult. Ja see vint on selleks, et selle kaudu korjab õli kokku ja nii-öelda ei lase võlli kaudu välja tulla, simmeri soojenemisel/paisumisel simmeri sees olev vedru aitab ka õlil mitte edasi minna... ei oska enam lihtsamalt seletada kahjuks,et miks simmer peab olema avatud osaga käigukasti poole.... :) Kui sul lihtsalt huvitav enda praktikast mitu korda kasti maha võtta, siis saan aru ,miks teistpidi panid :)

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 28 Nov 2014 21:27
Postitas Muhulane
partnermosse kirjutas:
Muhulane kirjutas:Panin simmeri nii paika,et kirjad jäid kasti poole,elame-näeme,mis teha võtab. Vedava võlli osal,simmeri tööpinnal on sooned,nagu suure sammuga vint ja päripäeva. Tea,miks nii?
Sellise variandiga võiks/peaks hakkama käigukastiõli välja pressima korralikult. Ja see vint on selleks, et selle kaudu korjab õli kokku ja nii-öelda ei lase võlli kaudu välja tulla, simmeri soojenemisel/paisumisel simmeri sees olev vedru aitab ka õlil mitte edasi minna... ei oska enam lihtsamalt seletada kahjuks,et miks simmer peab olema avatud osaga käigukasti poole.... :) Kui sul lihtsalt huvitav enda praktikast mitu korda kasti maha võtta, siis saan aru ,miks teistpidi panid :)

Läheb juba ja teeb asja korda õieti :burnout

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 28 Nov 2014 21:56
Postitas Muhulane
Muhulane kirjutas:
partnermosse kirjutas:
Muhulane kirjutas:Panin simmeri nii paika,et kirjad jäid kasti poole,elame-näeme,mis teha võtab. Vedava võlli osal,simmeri tööpinnal on sooned,nagu suure sammuga vint ja päripäeva. Tea,miks nii?
Sellise variandiga võiks/peaks hakkama käigukastiõli välja pressima korralikult. Ja see vint on selleks, et selle kaudu korjab õli kokku ja nii-öelda ei lase võlli kaudu välja tulla, simmeri soojenemisel/paisumisel simmeri sees olev vedru aitab ka õlil mitte edasi minna... ei oska enam lihtsamalt seletada kahjuks,et miks simmer peab olema avatud osaga käigukasti poole.... :) Kui sul lihtsalt huvitav enda praktikast mitu korda kasti maha võtta, siis saan aru ,miks teistpidi panid :)

Läheb juba ja teeb asja korda õieti :burnout
Asi timm ja süda ka rahul.
Jälle tarkust juures :)

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 29 Nov 2014 01:00
Postitas Muhulane
Huh,kast koos. 2,5h läks kogu traalivaali.Mõtlesin,et pistan teise alla ka täna aga...homme ka päev :)
Pilt

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 29 Nov 2014 08:57
Postitas BergIE
BergIE kirjutas:Olen ise ka selle üle mõtteid mõlgutanud. Minuarust puudub kastil õhutusnippel vms. Kui kõik tihendid töötaksid survepidamisele siis ei pääseks ülearune surve välja. Sellele vihjab ka freesitud soon tihendi kõrval pildil suunaga "kagu". Milleks see sinna tehtud on? Vaevalt niisama? Paigaldasin ka tihendi kirjad kasti sisse, et rõhk pääseks välja seda kanalit mööda ja vist sidurikotta. Kirjutasin ilma kataloogi pilti vaatamata.
Hetkel meenub, et tihend sai ikkagi õiget pidi, kuna õhutuskanal asub ju sidurivõllis.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 29 Nov 2014 15:51
Postitas Muhulane
Uus kast ja uus kardaan all. Ei müra,ei vibra,ei leki :) Tipptopp.
Käikusid tuleb regullida,sõidu ajal on teise käigu lülitamine jama,ilgelt tuleb kangi vasakule väänata ning tagumise käigu lülitamine on paras nikerdamine.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 29 Nov 2014 16:50
Postitas Muhulane
See regullimine on üks paras nuputamine ikka. Käigukangi puksid on nagu on ja hoovastiku omad ka. Tagumise käigu saab normaalseks,kui hakkavad edasikäigud jamama. Kord läheb esimene,siis uuel katsel kolmas.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 29 Nov 2014 18:49
Postitas Muhulane
Käiguvahetuse sai ka korda õnneks. Kulissi plastpuksid on ikka üsna kutud,sai siis omaloomingut tehtud ning asi toimib.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 29 Nov 2014 22:56
Postitas Muhulane
Nüüd on armatuuris lisaks õlirõhunäidikule ka tuluke,timm värk :)
Pilt

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 30 Nov 2014 12:11
Postitas SanderV
iseasi kui täpselt sul see õlirõhu näidik nüüd näitab.. selline mosse originaal peaks vist olema siiski aint horisontaalis ja noolega ülespoole..