13. leht 30-st

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitatud: 18 Apr 2010 20:55
Postitas stern100
Ega ei tohiks üldse mõjutada, sest silindril tuleb ju kolb ise väljapoole koos kulumisega. Siis vaheta ära kui needid juba väljas on või katted pragulised.

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitatud: 18 Apr 2010 21:35
Postitas Seenior
see tundub olema tagasilla õli ja ilmselt süüdlaseks on poolteljetihend.

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitatud: 18 Apr 2010 23:09
Postitas risto626
Tagasilla tihend?

Kuidas seda vahetada? :uhoh

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitatud: 18 Apr 2010 23:44
Postitas saarlane
poolass maha, siis paistab. Silla otsasimmerid siis.

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitatud: 25 Mai 2010 16:28
Postitas risto626
Nonii sis :)
Eile sai hilise õhtuni töö juures mossega tegeletud. Kässarit sai pingutatud, tagumised piduriklotsid ära vahetatud.
Täna hommikul käisime üv- auto tehniliselt korras ja tempel passis. Kiideti heitgaase, mis pidid väga head olema. Pidurid igati korralikud. Ainult pendelhoova puksid soovitati ära vahetada- need võtab nädala lõpus käsile.

Nyyd jälle aastake muretut kulgemist :auto

Paar nädalat tagasi ronisid mingid v*tupead läbi katuse garaazi. Võetud küll midagi polnud, see eest tekitati kapotile kerge mõlk ja hulgaliselt kriimustusi :angry . Täna hommikul ei jaganud ära, miks raadio ei mängi- sis avastasin, et nood tarkpead olid antennijuhtme ja raadio vahelise ühenduse rotti lasknud.. :kill

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitatud: 15 Juun 2010 17:28
Postitas risto626
Pendelhoova puksid edukalt vahetatud. Garaazist kaevasin välja ka korraliku jagajakaane, kuna vana oli tugevasti ära oksüdeerunud.

Viimasel ajal on tekkinud probleemid tühikäiguga. Tühikäigul töötades hakkab vahele jätma ja vahetevahel sureb ka välja. Teinekord kõiguvad ka pöörded. Bensu tase karpas on normaalne, küünlad ja juhtmed tunduvad ka ok olevat. Kui pöördeid tõsta, kaob vahelejätmine ära. Pöördesse läheb normaalselt.

Mida peaks vaatama-kontrollima? Kas oleks kasu karpa puhastamisest? :help

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitatud: 15 Juun 2010 18:28
Postitas moskiito
tühikäigukanalisse mingi saast ette sattunud. puhasta karpa ära ja probleem peaks ära kaduma.

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitatud: 18 Juun 2010 08:51
Postitas risto626
Üleeile võtsin karpa laiali ja puhastasin ära. Ujukiruumi põhjas oli omajagu vett ja muud si**a. Karpa sai uue kaanetihendi ning benafilter läks kh uus vahele. Minek läks küll mõnevõrra paremaks, kuid karpa jebib vahetevahel endiselt, eriti just tühikäigul. Vb on lihtsalt reguleering paigast, kuid ühtegi norm töökoda, kes sellega hakkama saaks, ma siitkandist leida pole suutnud.

Pärast 3000 km läbimist sai vahetatud õlifilter, mis selleks ajaks oli totaalselt umbes :err . Varsti ootab ees uus filtri või isegi õlivahetus, kuna õli on juba väga mustaks muutunud.

Ei teagi, mida teha- ziguli õli peale tagasi kolida ei tahaks, kuna selle kvaliteet erilist kriitikat ei kannata. Arvestades karterimahtu ja filtri väljanägemist, ei kannata mu rahakott küll välja iga 3000km järel lääne õli sisse osta. Igasugused läbipesud siin ei aita, vaja oleks karteripõhi kätte saada ja koos õlivõtturiga seest puhtaks teha, kuid kui ma ei eksi, sis peab tal selleks paja maha kiskuma ??? .

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitatud: 18 Juun 2010 11:57
Postitas moskiito
lääne õlile on hea alternatiiv KAMAZ õli. Sellel on pesuained sees ja sobib igati mootori pesuks, kui ka pidevaks kasutamiseks. Omad ohud on muidugi, kuid sellised ohud on iga mootori pesu juures.

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitatud: 18 Juun 2010 11:59
Postitas risto626
moskiito kirjutas:lääne õlile on hea alternatiiv KAMAZ õli. Sellel on pesuained sees ja sobib igati mootori pesuks, kui ka pidevaks kasutamiseks. Omad ohud on muidugi, kuid sellised ohud on iga mootori pesu juures.
Seenior kirjutas:...KAMAZ-i õliga on ka kogemused olemas,poole aastase kasutamise järel oli õlipumba sõel tagi täis ja surve kadunud.
krt, ma ei tea ka nüüd :think