13. leht 60-st

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 25 Apr 2011 14:03
Postitas viirusboy
SanderV kirjutas:ei meeldi kui ratas koopas on... meeldib kui yldse pole madaldust tehtud.. et oleks lihtsalt ilus. mõlemad rattad enamv2hem koopa ligidal.. originaalis aga esiots liiga kõrge sp ongi madaldus ees minu arust normaalne aga tagant tundub rohkem nagu vedrud väsinud vms
Sellessuhtes on sul õigus. Üks sõber vaatas ka alguses et mul amordid või vedrud läbi. :) Aga eks paistab. Neid klotse pole sealt kuigi keeruline ka eemaldada. Esialgu jääb nii nagu on.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 25 Apr 2011 14:41
Postitas stern100
Kui uuesti kõrgemaks ajad siis vaheta need minu pandud kammitsad uuesti originaalide vastu ainult.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 25 Apr 2011 15:07
Postitas viirusboy
stern100 kirjutas:Kui uuesti kõrgemaks ajad siis vaheta need minu pandud kammitsad uuesti originaalide vastu ainult.
Jep. Aga plaanis pole kõrgemaks tagasi ajada.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 27 Apr 2011 19:08
Postitas viirusboy
Midagi ilusat ka vahepeal :)

Pilt

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 28 Apr 2011 22:45
Postitas viirusboy
Täna puhastasin karpat. Panin tafilt ostetud karpast osad tihendid ja korralikumad jupid. Ühesõnaga tegin kahest ühe. Enam ei jää gaas peale ega taha välja surra, kui järsult pöördeid anda. Käisin proovisõidul ka. Suht hästi kiirendab ja hakkasin mossest juba üsna rõõmu tundma. Õhtul koju tagasi tulles parkisin ilusti maja kõrvale ära, vahetasin katkise pirni ka esituledest, mis muidugi polnud katki vaid ikka massiprobleem. Ja siis välja suretades detoneeris kuskil 10-15 sekundit ??? :err
Tegin kohe miskisuguse video ka. http://www.youtube.com/watch?v=6lTWu2FRSv4
Kui eelmine pühapäev paliverest tagasi sõitsin, siis sellist muret küll ei olnud. Krt ma ütlen.. Teed ühe asja korda, tuleb kohe uus asi peale..

Ehk oskab keegi nõu anda, mida kuskilt uurida? kütus on tavaline 95, küünlad on vene omad, jagaja on puhastatud ja reguleeritud. Juhtmed on vanemad sinist värvi, kus sees on vaskkiudtraat, mitte see spiraalina ümber mingi niidi keritud.

Mosse meeldib mulle üha rohkem juba :uhoh

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 28 Apr 2011 23:36
Postitas tafi
Eks need vead ikka ilmnevad,kui pole auto tihedas kasutuses.Soovitaksin ikka proovida vähe paremaid küünlaid detoneerimise vastu.Kui on soov NGK soetada siis on ühed pakkuda :beer

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 28 Apr 2011 23:38
Postitas TheoK
Minu autoga tegid imet tafi poolt soovitatud NGK BP6ES-id. (Y)

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 29 Apr 2011 01:19
Postitas viirusboy
tafi kirjutas:Eks need vead ikka ilmnevad,kui pole auto tihedas kasutuses.Soovitaksin ikka proovida vähe paremaid küünlaid detoneerimise vastu.Kui on soov NGK soetada siis on ühed pakkuda :beer
Pean need sult vist ära võtma jah. Kuigi plaanis ammu juba ngk'd osta.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 29 Apr 2011 08:59
Postitas hannes24
eelmine mosu läks ka vene küünlaga tagurpidi käima peale seisma jätmist, samas mind ei häirinudki pigem isegi meeldis 8) , praegusele said kohe NGK BP6ES küünlad ning pole seda probleemi.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 29 Apr 2011 16:07
Postitas marko
NGK BP6ES tõesti üle prahi küünlad mossele,mul need küünlad üle kolme aasta kestnud ja rändanud ühelt mootorilt teisele :rokib Vene küünaldega võis jäädagi jändama,neid pidi ikka kotiga kaasas vedama :D