14. leht 93-st
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 29 Sept 2009 21:32
Postitas mosse345
Salong sai kokku pandud ning ka lisamõõdikud-tahhomeeter paika pandud. Ampermeetri ja bensunäidikuna oli plaanis panna GAZ-53 "kellad" aga et ma neid oma kogust ei leidnud,panin ZIL-130 näidikute ploki mis sobis isegi paremini kui oli oodata. Hetkel on vaid selle lisanäidikuploki valgustuse juhe ühendamata,ülejäänu toimib. Pilt selline
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/21537427
Mis moodi sa augu tahhokale sinna tegid?
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 29 Sept 2009 21:37
Postitas Edel
pppp kirjutas:Lase esiots madalamaks
Ennem teen auto kõrgemaks,kui madalamaks! Nii on ka parem läbivus!
Üle 500km olen läbi sõitnud aga mootor õli võtnud pole,igaljuhul on igakordsel mõõtmisel õlitase ikka max piiril. Ka jahutusvedeliku tase on paigas. Seletamatu on vaid madal õlirõhk aga sellejuures aina enam kahtlustan õlirõhuandurit mis paneb puusse.
Augu tahhokale tegin näidikuplokki. Lihtsalt saagisin üleliigse osa eest ära. Tahho ja spido vahele jäänud lahtisele otsale ette panin täpselt välja lõigatud poroloonitüki.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 30 Sept 2009 20:31
Postitas Tiit
Tagaosa tõstmiseks on üks võimalus selline, et teed pikemad kiiged.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 01 Okt 2009 22:20
Postitas Edel
Tiit kirjutas:Tagaosa tõstmiseks on üks võimalus selline, et teed pikemad kiiged.
Tundub,et siin aitavad vaid uued vedrud.
Ees vasakul on mingi nagin-krigin hakanud peale,juba eelmisest Laupäevast panin tähele. Huvitav veel,et krigiseb ainult soojalt (sõidust tulles),külmalt ei tee piuksugi. Poritiivale vajutades arvan,et mõni kummipuks esisillas ei tee oma tööd vaid libiseb oma pesas. Auto alla vaadates paraku ei näe midagi erilist.
Õli on mootor ikka natuke võtnud. Eile kontrollisin täpsemalt,tase oli paar mm all max. piiri. Ma nüüd veel ei tea,kui suur õlikogus on min ja max vahel aga Lada-2106-l on see enam-vähem 1 liiter. Kas ka Mosse-412 mootoril? Tänase seisuga olen selle õliga läbi sõitnud 600km ning vahepeal lisanud ei ole.
AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 03 Okt 2009 21:23
Postitas Edel
Nüüd kägiseb esimene vasakpool veelgi enam. Krt,parasjagu närvidele käib.
Lahkasin ja jõudsin arusaamani,et käigin kostab alumisest õõtshoovast. Lahutasin stabikavarda ja amordi ära kuid vait ei jäänud. Käega katsudes paistab nagu kas õõtsa puksid või šarniiride kant "möliseb" kõige enam. Kas šarniirid võivad ka krigiseda? Ise panin "poeuued" alla aga kui palju neis määret sees olla võis,ei tea. Endal kahjuks määrdepritsi kohe käepärast võtta pole.
Amordi altvõtmisel juhtus see mida kahtlustasin. Alumise konnituse poldid läksid laks ja laks pooleks ning väljavõttes olid ka amordipuksid olematud. Sai leitud Lada juppide seast täpselt sobivad puksid ja paika pandud ja õõtsa sisse jäänud poldiotsad puurisin välja.
Roolivarraste liigendite kummikatted kõik kas pragulised või hakkavad minema. Keegi soovitas need kummikatted enne paigaldust silikoonõliga üle käia. Et mul seda õli paraku palju polnud siis piirdusin ainult pinna niisutamisega. Tundub,et vähe sai.
Viimane kord karburaatori korrastuse käigus sai ka bensutaset vähe tõstetud aga vahel ikka kipub alla 3000 pöörde "katkuma". Kiirenduspump on puuduliku tootlikusega. Seguklappi avades soristab lühiajaliselt aga kas muidu peaks olema,et soristab pikalt? Kuidas seda haigust välja ravida?
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 04 Okt 2009 18:02
Postitas mart
Kiirenduspump peabki korraks ainult soristama, ehk siis kiirenduse ajaks ainult.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 04 Okt 2009 21:33
Postitas Edel
mart kirjutas:Kiirenduspump peabki korraks ainult soristama, ehk siis kiirenduse ajaks ainult.
Mul viskab vaid korraks. Kui seguklapp järsult lahti teha ja seda nii hoida,peaks ikka pikalt laskma(eelmisel mossel lasi küll pikalt ja probleeme polnud)?
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 04 Okt 2009 23:23
Postitas partnermosse
Edel kirjutas:mart kirjutas:Kiirenduspump peabki korraks ainult soristama, ehk siis kiirenduse ajaks ainult.
Mul viskab vaid korraks. Kui seguklapp järsult lahti teha ja seda nii hoida,peaks ikka pikalt laskma(eelmisel mossel lasi küll pikalt ja probleeme polnud)?
Kiirenduspumba pihustit tuleb seest suuremaks puurida(tehase originaalid kipuvad väiksema läbimõõduga olema).Endal oli juhus kus tehasest oli pihustis murdunud puur sees nii, et näpitsatega sain puuri jäänuse välja keerata ja peale seda toimis enamvähem
Otsustasin tol hetkel, et pean veidike suurema puuriga töö lõpuni viima ja peale seda ettevõtmist sai väga tipptopp pihusti(soristas nii mis kole
) ja tekkis kiirendusel ka jõudlus!Karpaks oli 2140-ne lada versioon ehk DAAZ tüüpi karburaator.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 11 Okt 2009 12:11
Postitas Edel
Edel kirjutas:Nüüd kägiseb esimene vasakpool veelgi enam. Krt,parasjagu närvidele käib.
"Õpetasin" eile šarniire tavotipritsiga. Vait jäi!
Üritasin kõikidesse šarniiridesse tavotti juurde suruda. Ega eriti juurde midagi ei läinud,vaid vasakusse alumisse. Vähemalt ei krigise enam.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 11 Okt 2009 16:02
Postitas Karu2
Edel kirjutas:mart kirjutas:Kiirenduspump peabki korraks ainult soristama, ehk siis kiirenduse ajaks ainult.
Mul viskab vaid korraks. Kui seguklapp järsult lahti teha ja seda nii hoida,peaks ikka pikalt laskma(eelmisel mossel lasi küll pikalt ja probleeme polnud)?
Kiirenduspumba kolvi liikumine millegipärast takistatud, kontrolli seda!