14. leht 36-st
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Postitatud: 09 Veebr 2010 16:32
Postitas jartmok
Killa kirjutas:Võiksid proovida, et kui 3 velge on all tavalise värviga ja siis 1 sprayga, et kaua see rooste tuleku erinevus on
Aga muidu väga äge masin.
Lihtsam oleks sellisied katseid teha vande velgedega. Miks vaja uute peal katsetada ja kahjustada.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Postitatud: 09 Veebr 2010 17:50
Postitas partnermosse
Killa kirjutas:Võiksid proovida, et kui 3 velge on all tavalise värviga ja siis 1 sprayga, et kaua see rooste tuleku erinevus on
Aga muidu väga äge masin.
Spreyga on proovitud suvel värvida ja sügisel kui jahedad ja niisked ilmad on olnud siis praktiliselt kohe hakkab sprey alt rooste immitsema kuigi on kasutatud ka sprey alust krunti.3-4 kuud ja velg taas roostes-talve soolade lisandudes on kohe märksa intensiivsem ka rooste ilmumine.Seega mina leidsin, et spreyga ei tee enam kunagi
maha visatud raha oli !
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Postitatud: 09 Veebr 2010 18:42
Postitas Varblane
Sprey on saast ja TiitS peab selle ühe velje sellest spareyst puhtaks tegema kui korralikult teha tahab.Sprey sitta ei julge küll kunagi millegi alal jätta, kui korralikult detail ülevärvida.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Postitatud: 09 Veebr 2010 22:23
Postitas TiitS
Need veljed teen ikka korralikult ära. Liivapritsiga kõik vana sodi ja rooste maha, siis krunt ja värv ikka värvipüstoliga peale. Aga nendega praegu tegelema ei hakka, ennem vaja auto liikuma saada.
Kui kellegile huvi pakub, siis ülejäänud 13 tollised laiendatud plekkveljed on ka müügis, sest neid enam arvatavasti vaja ei lähe. 5tk neid kokku ja kuulutus on ka ostu/müügi all olemas.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Postitatud: 09 Veebr 2010 22:34
Postitas TiitS
Rizto kirjutas:Minu V6 Lada mootor siis siia jõudnud.
Mootoril kindlasti soovitan saaled ära vahetada, sest võtab suht madalalt juba kolina sisse.
Teine asi oleks otsida 2,8 karpa, see praegune seal 2,0-i oma. Düüsid küll suuremaks tehtud, aga lõõrid vähe väiksed.
Kolmas asi on bensupump, mis ei taha toimetada korralikult kui õige tagasivool küljes. Peaksid mingi elektrilise pumba äkki panema?
Edu!
Ai kurja, näedsa, mis välja tuleb kõik
. Aga jah, eks siis tuleb ära teha need asjad
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Postitatud: 24 Veebr 2010 20:05
Postitas TiitS
Hetkel asi seal maal, et käigukasti tala sai valmis ja kardaan ka parajaks tehtud. See ise keevitatud karteripõhi läks suht untsu, sest poldivöö oli keevitamisega kõveraks läinud ning poldiaugud enam ei sobinud. Paar päeva tagasi tõin ühe fordi v6 õige kujuga karteripõhja ning see peaks külge sobima, aga see oli mingi uuema, vist 2.9 põhi ning sellel olid poldiaukude kõrval mingisugused fiksaatormummud, 2.8 plokil neid aga ei ole. Eemaldasin need mummud siis nende läbipuurimisega, augud peaksid tihendi peale jääma, et ehk ei teki probleeme.
Vahel ikka tekib selline mõte, et mis krdi pärast ma sellise kolaka sinna toppima pean. Võtaks Senatori pealt selle 2.2 liitrise rida 4 ja istutaks selle vahele. Aga kui juba sai käsile võetud siis peab asja lõpule viima. Roolikarp jääb ikka väga kehvasti ühe väljalaskekollektori otsale ette, ainuke lahendus on umbes 90 kraadise nurgaga põlv teha, aga see jääb jälle väljalaskegaasidele suureks takistuseks. Teisel pool mootorit ei mahu õlifilter ära. Ja selle peale ma praegu ei taha mõeldagi, et mis moodi ma jahutusradika sinna mootori ette mahutan, sest seal kus varem paiknes radikas, asub nüüd veepumba ja väntvõlli rihmaratas
. Mõtted juba liiguvad lattrooli poole, aga sellega on jälle muud probleemid. Olemas on üks esiveolise Opeli roolilatt, millel roolivardad algavad lati keskelt ning teine, mingi Nissani oma, millel vardad hakkavad lati otstest. Nissani oma ei sobi arvatavasti, kuna latipoolsed varda liigendid asuvad tunduvalt kaugemal alumistest õõtsapuksidest, ehk siis latiosa on laiem, kui õõtsapukside vaheline kaugus. Sellisel juhul tekivad probleemid juhitavusega auto vetrumisel üles-alla. Opeli oma on jälle suurem ja kobakam, aga seda saaks põhimõtteliselt kasutada. Täna tõstsin mootori maha, sobitan karteripõhja külge, ning siis jälle mootor peale.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Postitatud: 13 Mär 2010 19:34
Postitas TiitS
Vahepeal asi veidi arenenud.
Kuna siin teemas tuli välja, et mootoril pidi saalekolks sees olema, siis otsustasin, et ei ole mõtet sellises seisus alumist mootoripoolt kokku panna. Võtsin saaled välja, et näha, mis seisus need siis on:
Ühe kepsukaane alt tuli välja selline üllatus
:
5. silindri saaled olid ringi käinud ja 6. oli hõbepaberiga "tuunitud". Raamsaaled tundusid korralikud. Liigsete kulutuste ja töö vältimiseks ei hakka neid vahetama praegu. Esialgu vahetan ainult kepsusaaled ja siis näeb, mis häält mootor tegema hakkab.
Vahepeal kontrollisin ka silindrite surved üle. Surved olid kõigis silindrites olemas, 8-10 bar. Mõõtevahend ei olnud kõige parem, niiet väga täpselt mõõta ei saanud.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Postitatud: 13 Mär 2010 23:28
Postitas kavalpea
TiitS kirjutas: Mõtted juba liiguvad lattrooli poole, aga sellega on jälle muud probleemid. Olemas on üks esiveolise Opeli roolilatt, millel roolivardad algavad lati keskelt ning teine, mingi Nissani oma, millel vardad hakkavad lati otstest.
aga oled sa proovinud näiteks
vaz 2108 roolilatti
Peaks vähem ette jääma kui
praegune 412 tigu
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Postitatud: 14 Mär 2010 12:08
Postitas TiitS
See 2108 oma on sarnane Opeli roolilatiga. Seda tüüpi latti oleks võimalik kuidagi aretada küll, aga samas selle lati paigutamisega auto alla tekivad jälle muud probleemid. Pole seal mootori alumisel poolel sobivat süvendit, kuhu latt paigaldada. Ainuke koht on peale sidurikoda käigukasti all, aga see jääb juba kole kaugele esisillast. Praeguse seisuga jätan siiski roolikarbi, lootuses, et see ei hakka kollektorile vastu käima.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Postitatud: 21 Mär 2010 14:30
Postitas List_man
Kuidas edeneb?