Mul selles probleem ongi et mul ei mahu teatud põhjustel mootori poole midagi. Veepumba rihmaseibi ja radika vahe u. 1cm.mart kirjutas:Mosseklubi suvesõidul oli ühel kodanikul vanemale 412-le mootori poole pandud el. vent. Ei küsinud küll mis marki sõidukilt see pärit oli aga kahtlaselt sarnane oli see vaz 2107 omaga. Istus seal originaal radikal nagu valatult.r384n3 kirjutas:Vendi paksuses pole probleem, selle poolest mahub pea iga vent sinna ära. Probleem on vendi diameetris.
Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Audide lainel
Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Midagi taolist tal seal oli. Huvitav kuidas tal see sinna siis ära mahtus
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Hakkan ka ise rallikale lähiajal lada el. venti külge pookima. Tundub et kuidagi ikka mahub Kui ei, tuleb mõne lääneka oma, õhem variant võtta.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Mul hetkel käepärast 3 el venti. Kõik kolm on aga diameetrilt piisavalt suured et radika ette mingil juhul ära ei mahu. Samas orig. mootoriga ei tohiks mingi probleem seda mootoriruumi paigaldada olla.
Audide lainel
Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Sain siis täna oma kauaoodatud kardaani kätte, kuid sellega on väike probleem.
Kardaani teine pool on nagu ikka mossele kohane, ei mingeid muutusi.
Probleem nimelt järgmine, et see kummimuhv murdub ühe poldi koha pealt ära, ja seda juba väga väikestel kiirutel. Kohapeal, 1 ratas õhus ei ole häda midagi. Kardaan on tsentreeritud ning ei viska. Minu mõistus on otsas
Edit: Neid kummimuhve läks 2tk järjest.
Kardaani teine pool on nagu ikka mossele kohane, ei mingeid muutusi.
Probleem nimelt järgmine, et see kummimuhv murdub ühe poldi koha pealt ära, ja seda juba väga väikestel kiirutel. Kohapeal, 1 ratas õhus ei ole häda midagi. Kardaan on tsentreeritud ning ei viska. Minu mõistus on otsas
Edit: Neid kummimuhve läks 2tk järjest.
Audide lainel
Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Hea oleks pilt sellest kuidas gardaan póhja all asetseb, tugi puki asukoht ja asetus juhul kui too olemas on.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
probleem on selles et sierra kastil ei ole sellist funktsiooni nagu seda on mossel. Nimelt, mosse kardaanil olevad nuudid liiguvad käigukasti otsas olevatel nuutidel. Sellega kompenseeritakse tagasilla liikuminsega tekkiv vahemaa vähenemine-kaugenemine. Sierral on taga sõltumatu vedrustus ja reduktor kere küljes ning sellepärast pole ka kardaanile ja käigukastile nuute vaja et seda vahemaad (mida ei ole) kompenseerida. kui soovid et asi kestaks, pead laskma kardaanile installida liigend mis seda vahemaa kõikumist kompenseeriks. Näiteks veokitel on täpselt sama asi aga seda viimasel kardaanil eesmises otsas. Kui õnnestub sul kuskilt mõne vanema volvo FL6 seeria kardaani saada, siis saaksid sealt ka vajaliku liigendi.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Tugipukki ei ole. Pildi saaks homseks teha.Lauri-L kirjutas:Hea oleks pilt sellest kuidas gardaan póhja all asetseb, tugi puki asukoht ja asetus juhul kui too olemas on.
Mingil määral ikka liigub. Ja mul mossel tagaots ikka päris jäik ning kui palju see kardaani liikumine edasi-tagasi on? Uue kardaani jaoks ei jätku finantsi enam, selle teha laskmine maksis juba terve varanduse.moskiito kirjutas:probleem on selles et sierra kastil ei ole sellist funktsiooni nagu seda on mossel. Nimelt, mosse kardaanil olevad nuudid liiguvad käigukasti otsas olevatel nuutidel. Sellega kompenseeritakse tagasilla liikuminsega tekkiv vahemaa vähenemine-kaugenemine. Sierral on taga sõltumatu vedrustus ja reduktor kere küljes ning sellepärast pole ka kardaanile ja käigukastile nuute vaja et seda vahemaad (mida ei ole) kompenseerida. kui soovid et asi kestaks, pead laskma kardaanile installida liigend mis seda vahemaa kõikumist kompenseeriks. Näiteks veokitel on täpselt sama asi aga seda viimasel kardaanil eesmises otsas. Kui õnnestub sul kuskilt mõne vanema volvo FL6 seeria kardaani saada, siis saaksid sealt ka vajaliku liigendi.
Audide lainel
Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
see mingil määral liikumine ei ole piisav, sierral vast hea kui 1cm annab liikuma aga sõltuva vedrustusega masina kardaanile vaja rohkem liikumisruumi, kuskil 5-6cm. Kui neid nuute pole vahel siis palju pole vaja et padi murduks, piisab kui juba 3-4cm asi liigub ning ongi teine sul puru.r384n3 kirjutas:Tugipukki ei ole. Pildi saaks homseks teha.Lauri-L kirjutas:Hea oleks pilt sellest kuidas gardaan póhja all asetseb, tugi puki asukoht ja asetus juhul kui too olemas on.
Mingil määral ikka liigub. Ja mul mossel tagaots ikka päris jäik ning kui palju see kardaani liikumine edasi-tagasi on? Uue kardaani jaoks ei jätku finantsi enam, selle teha laskmine maksis juba terve varanduse.moskiito kirjutas:probleem on selles et sierra kastil ei ole sellist funktsiooni nagu seda on mossel. Nimelt, mosse kardaanil olevad nuudid liiguvad käigukasti otsas olevatel nuutidel. Sellega kompenseeritakse tagasilla liikuminsega tekkiv vahemaa vähenemine-kaugenemine. Sierral on taga sõltumatu vedrustus ja reduktor kere küljes ning sellepärast pole ka kardaanile ja käigukastile nuute vaja et seda vahemaad (mida ei ole) kompenseerida. kui soovid et asi kestaks, pead laskma kardaanile installida liigend mis seda vahemaa kõikumist kompenseeriks. Näiteks veokitel on täpselt sama asi aga seda viimasel kardaanil eesmises otsas. Kui õnnestub sul kuskilt mõne vanema volvo FL6 seeria kardaani saada, siis saaksid sealt ka vajaliku liigendi.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Väike update: Kardaani kummimuhvi enam pole, kogu süsteem on jäik, nagu mossele omane. Kardaan vajab küll uuesti tasakaalustamist, aga laiali ta ei lagunenud, burnoudi pidas vastu Praegu otsin inimest, kes tahaks selle roolis tln sõita haapsalust. Ajutiselt liiklesin laenatud audiga, mis tuleb tlna tagasi viia, aga ei taha bussiga ise tagasi tulla ja tln olles ka autot vaja, millega liigelda. Kui keegi tasuta tln tahab, ss 59077987, seda eeldusel, et load on olemas. Tagasisõidu võin ka kompenseerida.
Audide lainel