14. leht 15-st
Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Postitatud: 29 Juul 2013 21:28
Postitas r384n3
mart kirjutas:r384n3 kirjutas:Vendi paksuses pole probleem, selle poolest mahub pea iga vent sinna ära. Probleem on vendi diameetris.
Mosseklubi suvesõidul oli ühel kodanikul vanemale 412-le mootori poole pandud el. vent. Ei küsinud küll mis marki sõidukilt see pärit oli aga kahtlaselt sarnane oli see vaz 2107 omaga. Istus seal originaal radikal nagu valatult.
Mul selles probleem ongi et mul ei mahu teatud põhjustel mootori poole midagi. Veepumba rihmaseibi ja radika vahe u. 1cm.
Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Postitatud: 29 Juul 2013 22:03
Postitas mart
Midagi taolist tal seal oli. Huvitav kuidas tal see sinna siis ära mahtus
Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Postitatud: 29 Juul 2013 22:53
Postitas stern100
Hakkan ka ise rallikale lähiajal lada el. venti külge pookima. Tundub et kuidagi ikka mahub
Kui ei, tuleb mõne lääneka oma, õhem variant võtta.
Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Postitatud: 29 Juul 2013 23:19
Postitas r384n3
Mul hetkel käepärast 3 el venti. Kõik kolm on aga diameetrilt piisavalt suured et radika ette mingil juhul ära ei mahu. Samas orig. mootoriga ei tohiks mingi probleem seda mootoriruumi paigaldada olla.
Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Postitatud: 02 Aug 2013 21:18
Postitas r384n3
Sain siis täna oma kauaoodatud kardaani kätte, kuid sellega on väike probleem.
Kardaani teine pool on nagu ikka mossele kohane, ei mingeid muutusi.
Probleem nimelt järgmine, et see kummimuhv murdub ühe poldi koha pealt ära, ja seda juba väga väikestel kiirutel. Kohapeal, 1 ratas õhus ei ole häda midagi. Kardaan on tsentreeritud ning ei viska. Minu mõistus on otsas
Edit: Neid kummimuhve läks 2tk järjest.
Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Postitatud: 02 Aug 2013 22:07
Postitas Lauri-L
Hea oleks pilt sellest kuidas gardaan póhja all asetseb, tugi puki asukoht ja asetus juhul kui too olemas on.
Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Postitatud: 02 Aug 2013 22:09
Postitas moskiito
probleem on selles et sierra kastil ei ole sellist funktsiooni nagu seda on mossel. Nimelt, mosse kardaanil olevad nuudid liiguvad käigukasti otsas olevatel nuutidel. Sellega kompenseeritakse tagasilla liikuminsega tekkiv vahemaa vähenemine-kaugenemine. Sierral on taga sõltumatu vedrustus ja reduktor kere küljes ning sellepärast pole ka kardaanile ja käigukastile nuute vaja et seda vahemaad (mida ei ole) kompenseerida. kui soovid et asi kestaks, pead laskma kardaanile installida liigend mis seda vahemaa kõikumist kompenseeriks. Näiteks veokitel on täpselt sama asi aga seda viimasel kardaanil eesmises otsas. Kui õnnestub sul kuskilt mõne vanema volvo FL6 seeria kardaani saada, siis saaksid sealt ka vajaliku liigendi.
Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Postitatud: 02 Aug 2013 22:50
Postitas r384n3
Lauri-L kirjutas:Hea oleks pilt sellest kuidas gardaan póhja all asetseb, tugi puki asukoht ja asetus juhul kui too olemas on.
Tugipukki ei ole. Pildi saaks homseks teha.
moskiito kirjutas:probleem on selles et sierra kastil ei ole sellist funktsiooni nagu seda on mossel. Nimelt, mosse kardaanil olevad nuudid liiguvad käigukasti otsas olevatel nuutidel. Sellega kompenseeritakse tagasilla liikuminsega tekkiv vahemaa vähenemine-kaugenemine. Sierral on taga sõltumatu vedrustus ja reduktor kere küljes ning sellepärast pole ka kardaanile ja käigukastile nuute vaja et seda vahemaad (mida ei ole) kompenseerida. kui soovid et asi kestaks, pead laskma kardaanile installida liigend mis seda vahemaa kõikumist kompenseeriks. Näiteks veokitel on täpselt sama asi aga seda viimasel kardaanil eesmises otsas. Kui õnnestub sul kuskilt mõne vanema volvo FL6 seeria kardaani saada, siis saaksid sealt ka vajaliku liigendi.
Mingil määral ikka liigub. Ja mul mossel tagaots ikka päris jäik ning kui palju see kardaani liikumine edasi-tagasi on? Uue kardaani jaoks ei jätku finantsi enam, selle teha laskmine maksis juba terve varanduse.
Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Postitatud: 03 Aug 2013 09:57
Postitas moskiito
r384n3 kirjutas:Lauri-L kirjutas:Hea oleks pilt sellest kuidas gardaan póhja all asetseb, tugi puki asukoht ja asetus juhul kui too olemas on.
Tugipukki ei ole. Pildi saaks homseks teha.
moskiito kirjutas:probleem on selles et sierra kastil ei ole sellist funktsiooni nagu seda on mossel. Nimelt, mosse kardaanil olevad nuudid liiguvad käigukasti otsas olevatel nuutidel. Sellega kompenseeritakse tagasilla liikuminsega tekkiv vahemaa vähenemine-kaugenemine. Sierral on taga sõltumatu vedrustus ja reduktor kere küljes ning sellepärast pole ka kardaanile ja käigukastile nuute vaja et seda vahemaad (mida ei ole) kompenseerida. kui soovid et asi kestaks, pead laskma kardaanile installida liigend mis seda vahemaa kõikumist kompenseeriks. Näiteks veokitel on täpselt sama asi aga seda viimasel kardaanil eesmises otsas. Kui õnnestub sul kuskilt mõne vanema volvo FL6 seeria kardaani saada, siis saaksid sealt ka vajaliku liigendi.
Mingil määral ikka liigub. Ja mul mossel tagaots ikka päris jäik ning kui palju see kardaani liikumine edasi-tagasi on? Uue kardaani jaoks ei jätku finantsi enam, selle teha laskmine maksis juba terve varanduse.
see mingil määral liikumine ei ole piisav, sierral vast hea kui 1cm annab liikuma aga sõltuva vedrustusega masina kardaanile vaja rohkem liikumisruumi, kuskil 5-6cm. Kui neid nuute pole vahel siis palju pole vaja et padi murduks, piisab kui juba 3-4cm asi liigub ning ongi teine sul puru.
Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Postitatud: 09 Aug 2013 12:56
Postitas r384n3
Väike update: Kardaani kummimuhvi enam pole, kogu süsteem on jäik, nagu mossele omane. Kardaan vajab küll uuesti tasakaalustamist, aga laiali ta ei lagunenud, burnoudi pidas vastu
Praegu otsin inimest, kes tahaks selle roolis tln sõita haapsalust. Ajutiselt liiklesin laenatud audiga, mis tuleb tlna tagasi viia, aga ei taha bussiga ise tagasi tulla ja tln olles ka autot vaja, millega liigelda. Kui keegi tasuta tln tahab, ss 59077987, seda eeldusel, et load on olemas. Tagasisõidu võin ka kompenseerida.