AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitus Postitas Muhulane »

SanderV kirjutas:iseasi kui täpselt sul see õlirõhu näidik nüüd näitab.. selline mosse originaal peaks vist olema siiski aint horisontaalis ja noolega ülespoole..
Täitsa õieti jäi näitama. Sel teemal juba hoiatati eelnevalt jah,et näidik võib teibaid näitama hakata,kui asend muutub. Nii külma,kui sooja mootoriga jäid näidud samaks,kui originaalasendis.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitus Postitas SanderV »

äkki rõhk muutunud aga näit sama :D ehk error siiski sees :D
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitus Postitas Muhulane »

SanderV kirjutas:äkki rõhk muutunud aga näit sama :D ehk error siiski sees :D
Ära enam peale võta väga :lol
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitus Postitas SanderV »

joon prg muhu koduõlut
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitus Postitas Muhulane »

SanderV kirjutas:joon prg muhu koduõlut
Vohh,täitsamees :beer
Ära üle võlli lase,koduõlts ei taha peast ära minna kuidagi :evil
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitus Postitas Muhulane »

Ette logarid ka alla
Pilt
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitus Postitas Muhulane »

Nüüd jama majas. Hakkasin kapoti all voolikutesüsteemi raspiraitama-korrigeerima ning esmajoones bensuvoolikud. Võtsin bensupumba otsast voolikud ära ja ennäe-sissetulev toru suht rängalt pihta saanud,et kohe väga suure nurga alla kõveraks läinud.Ime,et sealt üldse bensiin läbi voolas. Tarvis ju see toru sirgeks saada. Olin täitsa kindel,et see toru murdub ära,kui õigeks väänama hakkan ja nii juhtuski. Ok,hakkasin alternatiivi nuputama. Leidsin analoogset toru ning keermestused tegin pumba korpusesse ja uue toru otsa. Panin tihendipläusti vahele ning nüüd taheneb garaažis.
Kui suure tõenäosusega see rats ka bensiini pidama jääb? Bensiiniga seotud keermestused on vist kõik koonuskeermestusega? Või siis tihekeerme ja tihendiga. Kuna mul vaid tavasammuga keermestusvahendid,siis kasutasin neid. Kas bensiin tihendimastiksi paneb nahka? Kas kasutada keermeliimi? Või hoopis uus pump?
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 639
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitus Postitas Seenior »

Sissetuleval poolel pole survet,seal on hõrendus ja tähtis on,et asi toimima hakkab,st.,et õhku sisse ei tõmba,kui õhu sisse veab,jääb lihtsalt pump kuivale.Ohtlik on sel viisil parandada pumbast väljuvat toru-voolikut,sest see on rõhu all ja bensiini lekkimise korral on autosid ka maha põletatud.Uus pump pole ka muidugi paha mõte.Mastiksite pidavuse kohta ei tea,neid on erinevaid.
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitus Postitas Muhulane »

Seenior kirjutas:Sissetuleval poolel pole survet,seal on hõrendus ja tähtis on,et asi toimima hakkab,st.,et õhku sisse ei tõmba,kui õhu sisse veab,jääb lihtsalt pump kuivale.Ohtlik on sel viisil parandada pumbast väljuvat toru-voolikut,sest see on rõhu all ja bensiini lekkimise korral on autosid ka maha põletatud.Uus pump pole ka muidugi paha mõte.Mastiksite pidavuse kohta ei tea,neid on erinevaid.
Pumba mark on Б-7 ning väljundtoru on keermestatud koonuskeermega,seal probleeme pole. Aga sisendiks on värvilisest metallist toru,mis korpuses kinni. Proovisin peale keermestamist pidavust aga immitses pumbates keerme vahelt ikka läbi. Pump iseenesest toimetab normaalselt,esialgu ei kipu uut ostma :) Proovib,katsetab ja kui muud üle ei jää,siis tuleb uus vaadata.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitus Postitas Muhulane »

Nunii,näib et pump jäi siiski pidama :) Kuigi käima pole mootorit veel pannud aga käsitsi lõksutades ei immitse enam.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Vasta