14. leht 59-st

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 30 Nov 2014 12:25
Postitas Muhulane
SanderV kirjutas:iseasi kui täpselt sul see õlirõhu näidik nüüd näitab.. selline mosse originaal peaks vist olema siiski aint horisontaalis ja noolega ülespoole..
Täitsa õieti jäi näitama. Sel teemal juba hoiatati eelnevalt jah,et näidik võib teibaid näitama hakata,kui asend muutub. Nii külma,kui sooja mootoriga jäid näidud samaks,kui originaalasendis.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 30 Nov 2014 17:31
Postitas SanderV
äkki rõhk muutunud aga näit sama :D ehk error siiski sees :D

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 30 Nov 2014 17:40
Postitas Muhulane
SanderV kirjutas:äkki rõhk muutunud aga näit sama :D ehk error siiski sees :D
Ära enam peale võta väga :lol

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 30 Nov 2014 18:15
Postitas SanderV
joon prg muhu koduõlut

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 30 Nov 2014 18:33
Postitas Muhulane
SanderV kirjutas:joon prg muhu koduõlut
Vohh,täitsamees :beer
Ära üle võlli lase,koduõlts ei taha peast ära minna kuidagi :evil

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 30 Nov 2014 20:19
Postitas Muhulane
Ette logarid ka alla
Pilt

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 30 Nov 2014 23:15
Postitas Muhulane
Nüüd jama majas. Hakkasin kapoti all voolikutesüsteemi raspiraitama-korrigeerima ning esmajoones bensuvoolikud. Võtsin bensupumba otsast voolikud ära ja ennäe-sissetulev toru suht rängalt pihta saanud,et kohe väga suure nurga alla kõveraks läinud.Ime,et sealt üldse bensiin läbi voolas. Tarvis ju see toru sirgeks saada. Olin täitsa kindel,et see toru murdub ära,kui õigeks väänama hakkan ja nii juhtuski. Ok,hakkasin alternatiivi nuputama. Leidsin analoogset toru ning keermestused tegin pumba korpusesse ja uue toru otsa. Panin tihendipläusti vahele ning nüüd taheneb garaažis.
Kui suure tõenäosusega see rats ka bensiini pidama jääb? Bensiiniga seotud keermestused on vist kõik koonuskeermestusega? Või siis tihekeerme ja tihendiga. Kuna mul vaid tavasammuga keermestusvahendid,siis kasutasin neid. Kas bensiin tihendimastiksi paneb nahka? Kas kasutada keermeliimi? Või hoopis uus pump?

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 01 Dets 2014 00:51
Postitas Seenior
Sissetuleval poolel pole survet,seal on hõrendus ja tähtis on,et asi toimima hakkab,st.,et õhku sisse ei tõmba,kui õhu sisse veab,jääb lihtsalt pump kuivale.Ohtlik on sel viisil parandada pumbast väljuvat toru-voolikut,sest see on rõhu all ja bensiini lekkimise korral on autosid ka maha põletatud.Uus pump pole ka muidugi paha mõte.Mastiksite pidavuse kohta ei tea,neid on erinevaid.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 01 Dets 2014 01:08
Postitas Muhulane
Seenior kirjutas:Sissetuleval poolel pole survet,seal on hõrendus ja tähtis on,et asi toimima hakkab,st.,et õhku sisse ei tõmba,kui õhu sisse veab,jääb lihtsalt pump kuivale.Ohtlik on sel viisil parandada pumbast väljuvat toru-voolikut,sest see on rõhu all ja bensiini lekkimise korral on autosid ka maha põletatud.Uus pump pole ka muidugi paha mõte.Mastiksite pidavuse kohta ei tea,neid on erinevaid.
Pumba mark on Б-7 ning väljundtoru on keermestatud koonuskeermega,seal probleeme pole. Aga sisendiks on värvilisest metallist toru,mis korpuses kinni. Proovisin peale keermestamist pidavust aga immitses pumbates keerme vahelt ikka läbi. Pump iseenesest toimetab normaalselt,esialgu ei kipu uut ostma :) Proovib,katsetab ja kui muud üle ei jää,siis tuleb uus vaadata.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 01 Dets 2014 17:04
Postitas Muhulane
Nunii,näib et pump jäi siiski pidama :) Kuigi käima pole mootorit veel pannud aga käsitsi lõksutades ei immitse enam.