14. leht 30-st

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitatud: 18 Juun 2010 14:15
Postitas kOll
Palun jäta nüüd see kamsa õli masuudi meestele.
See, kui praegu proovid paar krooni kokku hoida, tuleb sul pärast mootori remondiga kordades tagasi teha. Seda veel eriti siis, kui kasutad oma autot linnas ja tipptunnil, kui mootori töötemp kõrgeks läheb. Kui kasutad autot lihtsalt tööle-koju kuskil maa piirkonnas ja mootor väga kuuma ei saa, siis võib-olla oleks selle kamazi õli kasutamine isegi põhjendatud.

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitatud: 18 Juun 2010 14:37
Postitas moskiito
no kamaz mootoriõli on ikkagi parem kui žiguli õli, mis kattab terve mootori seest poolt korraliku roojaga üle. Mina kasutan enda mosse mootoris Autooli ja tiksub ka ilusti.

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitatud: 19 Juun 2010 16:16
Postitas risto626
kuna kohaliku poe ladu on õlirõhuandurist tühi juba teist aastat, sis küsimus suurele ringile.

Kas 412 õlirõhuandurit saab asendada GAZ 24 omaga? :P

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitatud: 19 Juun 2010 17:32
Postitas Seenior
Andurit saab asendada aga siis pead ka näidiku vastavaga asendama.Mossele sobib GAZ-21 ja 51 andur.

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitatud: 19 Juun 2010 20:17
Postitas risto626
Tänud. Kuigi ma sügavalt kahtlen, et neid uuena poest leiab :(

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitatud: 24 Juun 2010 01:33
Postitas risto626
Mosse ja päikeseloojang :beer

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Karpa töötab pärast puhastust väikeste mööndustega päris talutavalt. Paarsada km tagasi vahetasin profülaktika mõttes õlifiltri ära- oli küll must, aga mitte väga jube. Ka korpusest väljajooksnud õlis oli setet suhteliselt talutavalt. 2500 km pärast sis ees õlivahetus koos uue filtriga.

Teist nädalat on mosse taaskord mul igapäevaautoks. Kui hästi läheb, saan järgmise kuu alguses teise auto liikuma, kui ei, sis jääb mosse järgmise kuu lõpuni pidevasse kasutusse.
Kellal hetkel 82500 km.

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitatud: 14 Juul 2010 17:41
Postitas risto626
Rsk, sidur lendas täna keset linna laiali :ouh. Jäin ülekäiguraja ees seisma, uuesti liikuma hakates oli pedaal pehme, allavajutades vibra sees ja siduris kh mingi ragin. Kobisin siis kapoti alla asja uurima- siduri potsik täiesti kuival.

Täna võtsin kardaani maha ja harutasin kasti küljest manti vähemaks. Homme või ülehomme tahaks käimakoti alt ära saada.
Kuna elamine niikuinii pooleldi laiali, sis kisub vist paja ka aistevahelt korraks välja, et karteripõhi sellest sajandivanusest õlimögast puhtaks teha. :bs

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitatud: 14 Juul 2010 17:55
Postitas Jossu
miks siduriosa laiali lammutad, kui õli kadund siis lekib ju pumpadest, mitte sidurikorvist.
töösilindri mansetid vms...

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitatud: 14 Juul 2010 20:17
Postitas risto626
Profülaktika mõttes poleks niikuinii paha elamine üle käia. 6000 km pärast ostmist läks garantiikorras vahetusse käigukast, ja vaevalt seda pärast eriti näpitud on. Vähemalt sidurivedelik tundub välimuse järgi olevat tehase originaal :D Saabki kõik üle kontrollida, kulunud asjad välja vahetada ja siis on pikemat aega mureta. Igatahes töösilinder lendab laia kaarega ja ega peasilindergi parem pole.

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

Postitatud: 21 Juul 2010 23:28
Postitas risto626
Käigukast sai vahepeal puhtaks küüritud.
Pilt

Hetkel seis selline :beer
Pilt