AZLK 2140 1983 kassu

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1983 kassu

Postitus Postitas SanderV »

savi neeeed kojamehed, peaasi ei käima läheb ja tiiru ära teeb
Kasutaja avatar
kassu
Postitusi: 288
Liitunud: 23 Aug 2014 19:18
Asukoht: kuressaare

Re: AZLK 2140 1983 kassu

Postitus Postitas kassu »

Läheb käima küll ja sõidab ka nüüd rohkem kuna ülevaatus tehtud.
AZLK 2140, aastast 1983.
Kasutaja avatar
kassu
Postitusi: 288
Liitunud: 23 Aug 2014 19:18
Asukoht: kuressaare

Re: AZLK 2140 1983 kassu

Postitus Postitas kassu »

Pilt

Nagu näha sai auto juba tükk aega tagasi maalt linna toodud, oma talvekorterisse talvituma. Sai auto kaks päeva enne lund ära toodud.
AZLK 2140, aastast 1983.
Kasutaja avatar
kassu
Postitusi: 288
Liitunud: 23 Aug 2014 19:18
Asukoht: kuressaare

Re: AZLK 2140 1983 kassu

Postitus Postitas kassu »

Tere, täna sai ostetud ja ära vahetatud kaks pirni. Mõniaeg tagasi aga ostsin autole kolm uut uksetihendit.Neid on plaanis vahetada kevade või suve poole.Siit küsimus kaasfoorumlastele, et millise liimiga peaksin liimima ja kes on uksetihendeid vahetanud, võiksid õelda millist liimi nad kasutasid.
AZLK 2140, aastast 1983.
Kasutaja avatar
hamada
Postitusi: 146
Liitunud: 18 Veebr 2010 18:57
Asukoht: Kiili

Re: AZLK 2140 1983 kassu

Postitus Postitas hamada »

Loe BergIE teemat, seal on kõik kirjas.
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.
Kasutaja avatar
kassu
Postitusi: 288
Liitunud: 23 Aug 2014 19:18
Asukoht: kuressaare

Re: AZLK 2140 1983 kassu

Postitus Postitas kassu »

Tänan!
AZLK 2140, aastast 1983.
Kasutaja avatar
kassu
Postitusi: 288
Liitunud: 23 Aug 2014 19:18
Asukoht: kuressaare

Re: AZLK 2140 1983 kassu

Postitus Postitas kassu »

Tere! Vaatasin, et tükk aega on on siin teemas vaikus olnud, mõtlesin seda veidi uuendada. Hiljuti sai mossele tehtud uus kindlustus poliis. Sellega seoses sai mosse talveunest äratatud, bensiin ülesse pumbatud ja veidi ringi sõidetud. Reedel, aga sai mossega maale mindud, pidas hästi vastu. Selle aastane hooaeg on mosse jaoks alganud! Varsti lisan ka pilte.
AZLK 2140, aastast 1983.
Kasutaja avatar
kassu
Postitusi: 288
Liitunud: 23 Aug 2014 19:18
Asukoht: kuressaare

Re: AZLK 2140 1983 kassu

Postitus Postitas kassu »

Tere, küsimus tarkade klubile. Minu mosse spidokas jamab, näitab kiirust vähem kui tegelikult on. Mis võiks viga olla? Spidoka osuti väreleb. Arvan, et trossi viga olla ei saa kuna tross oleks selleajaga katki läinud.
AZLK 2140, aastast 1983.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140 1983 kassu

Postitus Postitas partnermosse »

kassu kirjutas:Tere, küsimus tarkade klubile. Minu mosse spidokas jamab, näitab kiirust vähem kui tegelikult on. Mis võiks viga olla? Spidoka osuti väreleb. Arvan, et trossi viga olla ei saa kuna tross oleks selleajaga katki läinud.
Millised on rehvi mõõdud?
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140 1983 kassu

Postitus Postitas Edel »

Spido osuti värelemist põhjustab tross, õigemini selle paine ja kõri kulumine, mis laseb trossil kõris hüppeliselt liikuda. Ei ta naljalt lähe puruks, siis peaks läbisõit olema suur. Üsna tavaline on, et 55-60 peal osuti pendeldab kõige intevsiisemalt, peale 60-t jääb ilusti paigale. Uue trossiga on OK, enne paigaldust tross kõris ka korralikult määrida, siis kestab ka.
Kiirust võimalikud muutjad võivad olla erinevad spido trossi tigu käigukasti küljes, spido enda reguleering, ehk spidot seestpoolt näppides on reguleerhoova vastu puututud ja see õigest asendist ära lükatud või kui valetab pisut rohkem kui vanasti, siis on hakanud spido osuti tagasitõmbevedru väsima. See viimane häda vist kõigil Mossedel tänapäevaks olemas.

VAZ-2106-l mul kunagi oli, et maanteel 90-ga sõites püsib osuti paigal, aga iga sekundi tagant teeb osuti väikse jõnksatuse, siis oli mul spido trossi ots, mis käigukastis teo sisse läks, kulunud ja kippus seal üle viskama. Sel juhul tuleks tross esimesel võimalusel välja vahetada, muidu kulutab ka teol trossi ava ümarguseks.

Ka võimalus, et alla on pandud tehasemõõtudest suuremad rehvid. 175/70R13 asemel 175/80 kasutades võib erinevus tulla kusagil 8%, ehk spido näitabki natuke vähem. "Tagumikuga" seda erinevust ei tunneta, küll aga numbrites, näiteks GPS-ga mõõtes.

Veel võimalusi?
Vasta