14. leht 60-st

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 12 Mai 2011 20:21
Postitas viirusboy
Tänase seisuga autol vahetatud küünlad, tagumised pidurisilindrid ja püksid. Timmitud sai veel käsipidurit, aga kunagi ei taipa proovida, kas töötavad. Väljalaske kolle sai omale uued tihendid. Lisasin ka bensufiltri.

Pilt

Pilt

Pilt

Üks mingilmääral testisõit tafi juurest taebla.
http://www.youtube.com/user/viirusboy#p ... GiyQtrI368

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 16 Mai 2011 17:52
Postitas viirusboy
Tervist
Olen praegu suure küsimuse ees. Kuhu panna 2140 armatuuris tagaklaasi soenduse lüliti? Olen kaalunud installida see soojendusventika lüliti külge või siis selle kõrvale, kus on ümmargune lamp. Lüliti ise peaks sl'i oma olema. Vähemalt välimuse järgi on ta identne teiste lülititega.

Sooviks siis teie nõuandeid/soovitusi/ideid selles valdkonnas.

Lisaks sooviks teada, kas keegi läänemaal või selle lähiümbruses karburaatori reguleerimisega tegeleb? Karpaks K126N

Marko

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 16 Mai 2011 23:06
Postitas Edel
viirusboy kirjutas:Tervist
Olen praegu suure küsimuse ees. Kuhu panna 2140 armatuuris tagaklaasi soenduse lüliti? Olen kaalunud installida see soojendusventika lüliti külge või siis selle kõrvale, kus on ümmargune lamp. Lüliti ise peaks sl'i oma olema. Vähemalt välimuse järgi on ta identne teiste lülititega.

Marko
Muidu käis see lüliti klaasipuhastaja lüliti juurde (üles) ja kontrollamp küttevendi lüliti kõrvale. Vähemalt minu eelmistel Mossedel see nii oli.
Näiteks minu praegusel 2140-l on need nimetatud lüliti ja lambi augud armatuuri sisse tegemata (liistudes on küll augud olemas),ilmselt tehase poolt sellele konkreetsele isendile polnud tagaklaasi soojendust ette nähtud.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 19 Mai 2011 19:20
Postitas Mastermees
viirusboy kirjutas:
tafi kirjutas:Eks need vead ikka ilmnevad,kui pole auto tihedas kasutuses.Soovitaksin ikka proovida vähe paremaid küünlaid detoneerimise vastu.Kui on soov NGK soetada siis on ühed pakkuda :beer
Pean need sult vist ära võtma jah. Kuigi plaanis ammu juba ngk'd osta.
Meilt haapsalust ka neid NGK BP6ES küünlaid saab? mis se tüki hind olla võib?

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 19 Mai 2011 20:01
Postitas 27151
Mastermees kirjutas:
viirusboy kirjutas:
tafi kirjutas:Eks need vead ikka ilmnevad,kui pole auto tihedas kasutuses.Soovitaksin ikka proovida vähe paremaid küünlaid detoneerimise vastu.Kui on soov NGK soetada siis on ühed pakkuda :beer
Pean need sult vist ära võtma jah. Kuigi plaanis ammu juba ngk'd osta.
Meilt haapsalust ka neid NGK BP6ES küünlaid saab? mis se tüki hind olla võib?

Mine Tradilo ja küsi, nad toovad taga laost või kusagilt, mina sain nimodi vähemalt.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 22 Mai 2011 12:56
Postitas viirusboy
Edel kirjutas:
viirusboy kirjutas:Tervist
Olen praegu suure küsimuse ees. Kuhu panna 2140 armatuuris tagaklaasi soenduse lüliti? Olen kaalunud installida see soojendusventika lüliti külge või siis selle kõrvale, kus on ümmargune lamp. Lüliti ise peaks sl'i oma olema. Vähemalt välimuse järgi on ta identne teiste lülititega.

Marko
Muidu käis see lüliti klaasipuhastaja lüliti juurde (üles) ja kontrollamp küttevendi lüliti kõrvale. Vähemalt minu eelmistel Mossedel see nii oli.
Näiteks minu praegusel 2140-l on need nimetatud lüliti ja lambi augud armatuuri sisse tegemata (liistudes on küll augud olemas),ilmselt tehase poolt sellele konkreetsele isendile polnud tagaklaasi soojendust ette nähtud.
Mure lahendatud.. Läks salongiventika lüliti kõrvale.
Pilt Pilt Pilt Pilt
Iseenesest suht lihtne. Fiat 127 lülitikarp (lülitid on samasuured kui vene omad), naaskliga jooned ette, rauasaega alguses suurem auk, pärast viiliga täpseks ja valmis. Natuke iluravi peab ainult tegema veel.

Kuna autos suitsetamist ei toimu, otsustasin selle sigaretisüütaja koos originaalkestaga välja võtta ja Sharani Power Outleri vastu ära vahetada. Nüüd saab tänapäevaseid mobiililaadijaid ja fm transmittereid ka kasutada.
Pilt

Ja viimane tegevus - autol on nüüdseks ka korralikud päikesesirmid olemas. Pidavat uued olema, aga kauaaega seisnud.

Pilt Pilt

Eile proovisin lõpuks ka käsipiduri effektiivsuse ära.. Ütleks et liiga head said.. Eks aeg näitab, kas leiab tõendust väljend "Liiga hea pole ka hea".

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 22 Mai 2011 23:33
Postitas viirusboy
Nagu räägitakse, peab mossega sõitma, siis tehnika laguneb vähem.
http://www.youtube.com/user/viirusboy#p ... bf79UpS03w

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 23 Mai 2011 00:22
Postitas SanderV
see mootor tahab kyll päris palju sättimist saada kohe.. nii kehvasti käib et jube :(

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 23 Mai 2011 01:10
Postitas viirusboy
SanderV kirjutas:see mootor tahab kyll päris palju sättimist saada kohe.. nii kehvasti käib et jube :(
Kütus on sitt. Mingi sõber leidis keldrist ja valas paaki..

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 29 Mai 2011 16:09
Postitas viirusboy
Sellel nädalavahetusel siis mossel jagaja puhastatud ja kontaktivahe 0,4 mm peale regullitud.. Küünlad puhastasin ka ära ja sädevahe 0,8 mm peale. Siis lasin pena paagist välja ja 20 liitrit 95 sisse. Hoopis teine muusika - mingi korralik krigin.. Pingutasin siis ventika rihma niipalju, kui peab.. Jäi nagu vaiksemaks. Täna hommikul käivitades krigises juba päris kõvasti.. Peale seda kui kasutaja Stern läbi astus ja süüdet näppis, võtsin rihma maha ja proovisin käsitsi pumpa ringi ajada.. Mitte midagi ei keerle.. Nii kinni kui kinni.. Seega siis otsustatud, pump maha ja uus peale. 2 tundi eemaldasin puma. Au tuleb anda disaineritele, kes nii oskuslikult poldid ja mutrid "ligipääsetavatesse" kohtadesse on pannud. Uus pump läks peale aga palju lihtsamalt ja päsesin ainult 4 plaastriga vasakul käel. Mootor käis palju rahulikumalt ja suht kõrgetel pööretel, mis sest et Stern selle enne üsnagi madalaks keeras.. Hea meel ja samm lähemal ülevaatusele..

Kas keegi oskab öelda, mitu amprit tarvitab SL tagaklaasi soojendus? Tean siis enamvähm, kui jämeda juhtme panna.