4 x IZ 412(Ka Sportralli) IZ 2715, MZMA 426 stern100
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Ei vedanud sul kohe mitte! Loodan kiiret naasmit tagasi juba uue(vana) autoga.
Aga sa vist polnud seal kurvis ainud?
Aga sa vist polnud seal kurvis ainud?
Punane välk
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Ei olnud jah ainus...ning napikaid oli seal mega palju. Rada oli Pärnumaal Jõulumäe tervisekeskuses, talvistel suusaradadel. Äkki osad teavad. Auto laiune ning metsikute tõusude langustega asfalttee. Rada tuli üle künka, ehk siis peale langust väike tõus ja kiiresti vasak kolm. Lõikasin natuke sisekurvi, mistõttu puudutasin mingit suuremat sorti traktorirehvi, ning see viskaski nina ära... Kuid egas midagi, täna lähen uusi juppe otsima. 8 detsember on uus võistlus. Paar kaadrit veel siis auto hetkeolukorrast:27151 kirjutas:Ei vedanud sul kohe mitte! Loodan kiiret naasmit tagasi juba uue(vana) autoga.
Aga sa vist polnud seal kurvis ainud?
Mootor jäi terveks, tehnika poole pealt puruks ainult radikas ja ventilaator. Lansekaid tahab ehk natuke tungiga laiali ajada, kui nina lahti lõigatud. Esisilda vaatab koos raamidega samuti siis kui nina lahti lõigatud. Kõik uksed peale juhi oma käivad ilusti kinni-lahti. Peal olnud 2140ne "amortiseeruv"? rool tegi oma tööd hästi. Täitsa kõver teine nüüd Ahjaa...unustasin veel öelda, et viiendal katsel läks kaduma teed jälle teine käik...ehk siis viies kuues seitsmes kaheksas sõitsin puhtalt esimese ja kolmanda käiguga. Ise remontisin selle kasti alles hiljuti...Avarii toimus kaheksandal katsel 1km enne finishit, ehk enne ralli lõpetamist. Varsti tuleb paarist esimesest katsest ka sisevideo.
Loodetavasti saab ka võistluse pilte varsti. Keskmiselt oli katkestamiseni katsete kohad aja poolest (4, 5, 5, 5, 8, 6, 5). Kaheksas koht siis seal kus sai teise käigu kadumise pärast natuke rabistatud...
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Kasutatud esipõll ja kapott olemas, samuti ka tutikas radika tala(või kuidas seda nimetatakse, mis ees lansekate vahel). Vaikselt hakkan taastama.
Paar videot ka siis, kui veel kast korras oli. Peale teise käigu kadumist rohkem ei filmind.
http://www.youtube.com/watch?v=qqI5Et3y ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=kJgJcqfC ... e=youtu.be
Paar videot ka siis, kui veel kast korras oli. Peale teise käigu kadumist rohkem ei filmind.
http://www.youtube.com/watch?v=qqI5Et3y ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=kJgJcqfC ... e=youtu.be
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Peale väiksemat uurimist selgus, et roolikarp on pauguga pooleks läinud...karteri ribidest väike tükk väljas. Eks vaatan veel mis nägu roolivardad ja õõtsad on.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Veider et selline asi puruks läks mis lööki ei saanud
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
enne puud oli sisekurvis suur traktori rehv, kuhu pihta ma esimese vasaku rattaga läksin...sealt ka auto nina teisele poole paiskus. Ju siis sai roolisüsteem ka korraliku obaduse.moskiito kirjutas:Veider et selline asi puruks läks mis lööki ei saanud
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
see selgitab ka siis selle miks sinu mosse otsustas puud kallistada. arvan et kui poleks toda matsu olnud, oleksid kurvi ilusti läbi saanud.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Taastamine käib...
Siin siis purunenud roolikarp
Ehk saab homme ka radika aluse tala kätte ning siis saab vaikselt nina kokku hakata lappima.
Siin siis purunenud roolikarp
Ehk saab homme ka radika aluse tala kätte ning siis saab vaikselt nina kokku hakata lappima.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Mis ta nüüd on siis...kaheteistkümnes mosse. Usun et võib lugeda küll järgmiseks. Mis sest et mootorit ja käimarit pole. Tähtis on kere ise, mis on sõitnud ainult 56 tuhat kilti ja seda ka suviti. Jääb rallika tagavarakereks. Ärge siis maha lööge. Praegu lükkan kuskile seisma ära, oli lihtsalt hea võimalus nii korralik kere saada.
Uksepolstrid võin kohe kellelegi maha müüa kui soovi on
Uksepolstrid võin kohe kellelegi maha müüa kui soovi on
Viimati muutis stern100, 13 Nov 2012 13:25, muudetud 1 kord kokku.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Helerohelise kohta niipalju et eile keeras ette (1) 23 000 kilomeetrit. Kindlustus kestab 27. novembrini, siis lükkan garaasi ära, kui just jälle ennem lumi maha ei tule Ja veel peab ikka elektrisüsteemist viga otsima. Täna proovin teha süüteluku kontakte ja starteri pealseid ühendusi väha paremaks. See jama kadus ära, et suunda andes või kojamehi kasutades süüde ära kaob. Nüüd on vahel nii et lihtsalt sõidu ajal lähevad tuled korraks kustu. Pool sekundit või nii. Seda juhtus 20km jooksul kaks kolm korda. Ning teine asi, vahepeal käivitades ei pane tähelegi, et võtmest annab aint starterit, kuid süüdet pole. Logistad natuke ja saad süüte ka. See viga vast ikka süütelukus...Ehk vahetan ära isegi teise...kuid mine neid vanu tea. Teiseks on taga midagi kolisema hakanud, kuid seda uurib siis kui kindlustus läbi. Samuti teen siis talvel jälle mootorile kerge uuenduskuuri mõngingate detailide vahetuse näol. Eelmine aasta sai ju uus komplektne kaas peale pandud. Nüüd tuleks siis kolvid rõngad saaled ära vahetada...kui leian kellegi kes abistab, siis ehk ka hülsid uued sisse lüüa.
Rallika kohta niipalju, et ootan endiselt sõbra käest radika alust tala, lubas täna ära lõigata oma doonori pealt. Vanatüübi 2140, üks esimesi...aga mis teha kui ise emexis töötab Plekid juba värvitud ning ootan ainult keevitust. Sain ka juhiukse enam vähem käima. Raskelt, aga küll ära kulub
Ning selle viimase, sinise kere kohta nii palju, et too on toodetud Aprill 1991.
Rallika kohta niipalju, et ootan endiselt sõbra käest radika alust tala, lubas täna ära lõigata oma doonori pealt. Vanatüübi 2140, üks esimesi...aga mis teha kui ise emexis töötab Plekid juba värvitud ning ootan ainult keevitust. Sain ka juhiukse enam vähem käima. Raskelt, aga küll ära kulub
Ning selle viimase, sinise kere kohta nii palju, et too on toodetud Aprill 1991.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!