Teisipäeval saab helerohelisel kindlustus läbi, ehk siis see hooaeg sai sõidetud kaheksa kuuga umbes 11 tuhat kilomeetrit. Ehk siis keskmiselt 45 kiltsa päevas

Lagunemise poole pealt oli siis selle 11 tuhande jooksul nii palju et ketikõrina pärast vahetasin suvel ju välja keti, tallad ja hammasrattad. Korra sai elektrisüsteemi parandatud ning rohkem polnud vaja autot absoluutselt näppida. Kui üks õlitasemete kontroll ja lisamine välja arvata (käimar ja tagasild siis).
Idee on praegu selline, et talvel tuleks autot madalamaks lasta

Kurjaks pole vaja minna, alati saab kõrgemaks tagasi tõsta

Teha kindlaks mis puks taga nõrk on, et midagi kuskil koliseb. Ja kui raha, viitsimist ja abimehi, siis ka hülsid kolvid rõngad ja saaled välja vahetada uute vastu. Samuti on tulevikuvisioonides lai 15´ plekk. Kuid eks näis. Veel tahak auto, et omanik hakkaks rikkaks ja tehtaks uued keretööd, kuna eelmised ei olnud kõige korralikumad ning mind ennast häirib, kui oma vead nii hästi autol välja paistavad.
Paar pilti hetkeseisust( pesen ikka sopa maha ennem kui garaasi ära lükkan).
Jaa viimane kord Tallinna otsaga sai siis tuleklaas kivi...Kuradi hästi näitasid tuled nende reflektorigega. Kuid egas midagi, saabki siis h4 pesaga reflektorid osta.

Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 139 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!