136. leht 243-st

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 23 Nov 2012 15:20
Postitas stern100
Teisipäeval saab helerohelisel kindlustus läbi, ehk siis see hooaeg sai sõidetud kaheksa kuuga umbes 11 tuhat kilomeetrit. Ehk siis keskmiselt 45 kiltsa päevas :D Lagunemise poole pealt oli siis selle 11 tuhande jooksul nii palju et ketikõrina pärast vahetasin suvel ju välja keti, tallad ja hammasrattad. Korra sai elektrisüsteemi parandatud ning rohkem polnud vaja autot absoluutselt näppida. Kui üks õlitasemete kontroll ja lisamine välja arvata (käimar ja tagasild siis).

Idee on praegu selline, et talvel tuleks autot madalamaks lasta :D Kurjaks pole vaja minna, alati saab kõrgemaks tagasi tõsta :P :P Teha kindlaks mis puks taga nõrk on, et midagi kuskil koliseb. Ja kui raha, viitsimist ja abimehi, siis ka hülsid kolvid rõngad ja saaled välja vahetada uute vastu. Samuti on tulevikuvisioonides lai 15´ plekk. Kuid eks näis. Veel tahak auto, et omanik hakkaks rikkaks ja tehtaks uued keretööd, kuna eelmised ei olnud kõige korralikumad ning mind ennast häirib, kui oma vead nii hästi autol välja paistavad.

Paar pilti hetkeseisust( pesen ikka sopa maha ennem kui garaasi ära lükkan).

Pilt

Pilt

Jaa viimane kord Tallinna otsaga sai siis tuleklaas kivi...Kuradi hästi näitasid tuled nende reflektorigega. Kuid egas midagi, saabki siis h4 pesaga reflektorid osta.

Pilt

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 24 Nov 2012 17:36
Postitas stern100
Tänase päeva saavutused rallikal. Keevitada veel nii palju et panna uuele poolele vana kapoti kinnitus ning siis kerge värv ja kokkuladumine.

Pilt

Pilt

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 24 Nov 2012 18:03
Postitas tanelv
Edeneb. Said korraliku tala?

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 24 Nov 2012 18:11
Postitas stern100
Jap. Nüüd tuleb veel siis kõik kokku laduda, et 8. dets Kiltsi rahvasprindil jälle rajal olla. Väga harjutamise aega ka ei jää...ei oska selle uue mootori kõike jõudu veel ära kasutadagi.

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 24 Nov 2012 18:46
Postitas Edel
Mehel tõsine tahtmine. Vaadates, kui kortsus asi enne oli, oleks iga teine või kolmas vend sellise Mosse lihtsalt vanarauda tassinud.

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 24 Nov 2012 19:06
Postitas SanderV
ma olen nii uhke su üle stern


ei tglt tundub solid, tee keevitustes valges paremanid pilte

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 25 Nov 2012 18:52
Postitas stern100
Rallikal vaja homme veel jahutusvedelik ja käigukasti õli sisse kallata ning võib proovima minna ;)

Pilt

Pilt

Pilt

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 25 Nov 2012 21:18
Postitas Martpoiss
Päris suure töö oled ära teinud. Muidu miks üldse otsustasid seda taastada mitte uut kere võtta? Enamus ilmselt poleks viitsinud nii suurt taastamist ette võtta ja oleks lihtsamat teed läinud.

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 25 Nov 2012 21:35
Postitas stern100
Martpoiss kirjutas:Päris suure töö oled ära teinud. Muidu miks üldse otsustasid seda taastada mitte uut kere võtta? Enamus ilmselt poleks viitsinud nii suurt taastamist ette võtta ja oleks lihtsamat teed läinud.
Konkreetne kollane kere on sõitnud 40 tuhat kilomeetrit ja nüüd siis minu käes ühe talve( eelmine talv oli sellele autole esimene). Põhi ja raamid, selliseid naljalt ei leia. Kuigi see uus kere mis tõin, see samasugune :D Ei olnud ju raske tegelikult seda kere üles lüüa. Kuna aknad jäid ette ja uksed sai käima, siis võib ju ikka samaga edasi sõita küll.

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 26 Nov 2012 18:25
Postitas stern100
Vahepeal oli juba kahe nädalaga tutikas siduriketas ka nii kinni jäänd et oiioii, jama rohkem kui plaan ette nägi...Iluvõre ja prillid veel ette, ning kaheksas detsember Kiltsi Rhavasprindil rajal!

Pilt