15. leht 36-st
Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand
Postitatud: 12 Aug 2011 00:08
Postitas viirusboy
pane kuhugile kirja endale, mida sa sealt tooma pead. Siis on kindel et kõik kaasa saab.
Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand
Postitatud: 12 Aug 2011 00:10
Postitas randoA
omme panen, täna ei viitsi enam
Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand
Postitatud: 18 Aug 2011 22:28
Postitas randoA
Niisiis
Vahepeal palju asju toimund taas.
Nood 3 mosset, mis olid, said täiesti paljaks tehtud, pirukas täiesti paljaks, aint esisild jäi alla ja teine, valge 40 samamoodi, aga tol jäid sillad ja moto peale.
Need sai siis emeksi saadetud ilusti sõbraga ja raha ka natuke teenitud.
Mossevanal oli ka hea meel et sai aia puhtaks ja risust lahti, jooksis oma roosa digikaga ümber mossede ja klõpsis:D
Üks mosu jäi veel sinna, ei mahtunud peale
Pirukalt sain omale veel käikari ja tagasilla, ja mingi 8 ratast
Nädalavahetusel loodan asjad toodud ka saada
Täna...
Täna oli see päev kui SL LÕPUKS läks keevitusse.Lootsin et saab tasuta tehtud, aga nuh, lootus on lollide lohutus.Läks maksma hetkel 42 euri, keevitusstraat ja läheb vast veel 40 euri
Täna sõitis vend mosse sinna, mina tema jeebuga sabas.Mingi 3-4 km oli minna
Ja just täna pinnati maanteed:D
Piirkiirus oli 30, vend lasi mossega mingi 90ga seal.Mina olin jeebuga sabas ja spido näitas 80+
Ketras edasi küll:D
Homme peaks töödega alustama., siis pildid ja uus reportaaž
Viirusboy, mingid stange otsad sain kah
Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand
Postitatud: 20 Aug 2011 14:12
Postitas randoA
Niisiis, SLi kerega on algust tehtud.
Eilne oli minujaoks muidugi suhteliselt suur shokk, sest SLi kere polnudki nii hea kui ma arvasin.Kõrvalistuja poolt tagumine nurk suht olematu.Karbi otsad...neid polnud, seal kus oli näpuotsa suurune auk oli lõpuks välja vahetatud 7x15 tükk.
Kõrvaistuja poolne on nüüd valma.Juhipoolt vaja veel teha, aga keevituse gaas hetke otsas, järgmine nädal peaks saama uue ballooni.
Mõned pildid kah:
Nagu näha siis tungraua kohta pole olemaski, nurk ja kõik ümbritsev püdel.
Osa karpi ära lõigatud juba:
Kuna fotokas oli kaasas siis tegin ka niisama mõned pildid kui massin tõstuki peal oli:
Põhjaalt õnneks korralik:
Juhipoolne karbi tagumine ots:
juhipoolt eest karp:
On kas kändu saanud või tungrauda
Põhjaalt niisama paar klõpsu:
Kere seisukorda on halvendanud ka see, et mastiks vms, mis põhja all on, see on lastud haljale pinnale.
Järgmine nädal teen uued pildid juba korda tehtud osast
Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand
Postitatud: 21 Aug 2011 17:06
Postitas randoA
Täna tõime vennaga SLi koju.
Suurem osa keevitusi on tehtud, vaja veel eest nipet näpet teha.Eest vaja need nn kõrvad veel ära vahetada ja paar väiksemat kohta veel korda teha.Siis peaks olema nende töödega kõik.
Siin paar pilti kõrvalistuja poolsest tagumisest otsast, mille vend uuesti üles ehitas:
Uus tungraua koht:
Ning juhipool, seal vahetati ära terve karp, too oli nii mäda
Ning esimene ots, samuti tehtud ka uus tungraua koht:
Ning pagassipõhi.Algul oli selle kohapeal, kus uus tükk on, seal oli näpuotsast väiksem auk,aga urgitsedes aina suurenes
Ning teine pool, seal oli ca 5cm läbimõõduga auk
Homme hakkan taas tegutsema massina kallal
Re: AZLK 408 ja 412, iž 412 x2, AZLK 2140 SL, randoA
Postitatud: 10 Nov 2011 22:49
Postitas randoA
Üle pika aja kriitseldaks taas siia midagi.Põhjuseid on tegelikult päris mitu:SL on taas tegemises, üks mosse taas juures, 4tulega müügis jne
Vahepeal tuli mingi hullemat sorti hoog peale, et on vaja mossega tegutseda.Saigi siis slist pahn välja loobitud ja taas tegutsema hakatud.Jõudsin järeldusele, et tahan tolle korralikult ära teha,Ehk siis alustasin mootori mahavõtmistöödega.
Käikar sai ära, siis paar päeva seisis.Üksõhtu võtsin end taas kätte ja võtsin moto maha.Läks selleks mul 1,5h.Kapotialune sai samuti kõik lagedaks tehtud, seest ka, juhtmestik minema, ahjud, pedaalid ära.Pmst plank kere aint.Aint sillad all veel.
Nüüd joppas nii hästi lausa, et ilmselt läheb mosse liivapritsi, kere ja sillad ja kõik muud jutud.Ära värvitakse ka samas kohas.Pääris hea peaks mainima.
Tahan tollest endale korraliku auto teha.niipalju uusi asju kui on võimalik asendada, ka asendan.Mingiaeg ongi vaja külili keerata ja sillad küljest võtta.
Hetkel ootabki seda viimst tegevust.
Otsisin ka mosset endale juppideks.Lihtsalt oli üht teist vaja.Leidsingi soovist siis kuulutuse, ilma pildita.Helistasin, ja minu suureks üllatuseks oli too Kiius, ehk siis väga lähedal.Teisipäeval peale kooli rääkisin vennaga, läksime vaatama.Oli aint mingi 5 minuti tee.
Mosseks oli 1989aasta iž 412IE, beež
Käisin siis targa näoga ümber auto, olla seisnud 5 aastat kuivas garaages.
Ütlesin siis et mõtlen ja uurin mis teha annab.Koju jõudes, umbes 10 minuti pärast hellasin et tahan toda endale ja olen kindel võtja.Kuid enne sai tehtud vennaga diil, et kui mosse tuleb siis sigull läheb.Hoolega otsisin treileri teenust, mis sigulli metalli viiks ja tagasitulles mosse peale korjaks.See jäi mul leidmata.Paljud inimesed, kellel teadsin treilerit olema, olid muude asjadega hõivatud.Käisin siis kodujuures ühes autoremondi töökojas.Rääkisin siis et vot selline siks ja seest metalli täis laotud.Jõudsime sellisele kokkuleppele et tolle autoremondi omanik ostis mult ise selle emeksi koorma ära.Natuke odavamalt, kui emeks oleks ost, aga vähemalt ei pidanud treilat ise otsima ega miskit.
Seega olen hetkel suhteliselt üüberrahul.
Mosse toomine oli ka omaette ooper.Läksime venna ländkruiseriga, aastast 86, Kiiu tanklas otsustas too, et süütelukul pole vaja toimida.St võti ei keeranud.Lõpuks saime toimima selle ja lendasime mosse garaage juurde,Tegime ostu-müügi lepingu ning lükkasime mosse välja, panime länkarile sappa ja asusime minema.Pehmelt öeldes, oli mul mosse roolis olles kergelt sitt püksis.Vend laskis 70ga ees minna , mossel oli 2 meetrine rooliloks ja pidurid olid näsad.
Akna hoidsin lahti, sest muidu oleks klaasi jäässe tõmmad, sitaks külm oli tänu sellele.Käed jäid ümber rooli suht kangeks.
Aga lõpuks jõudsime siiski õnnelikult koju.Panin aku peale, lasin motot ringi ja kobisin tuppa.Peale õhtusööki ei andnud too ikka rahu.Läksin õue, panin natuke topkat ja andsin võtit, juba potsus.Käisin põllal ja tõin teisest mossest benakannu.Kallasin paaki, pumpasin üles ja mosse käis nagu kulda.Ei saa midagi ette heita. soojendus on ka väga viis tollel masinal.10 minutiga oli moto soe ja aknad puhtad.Super lux noh.
Hetke seisuga igatahes kõik peaks toimima mis peal.
Homme, ülehomme ka pildid.
4 tuleline mosse on müügis, ei raatsi küll, aga mis too masin väljas mädaneb,Pole katusealust ka teisele,Kui kellegil soovi siis 250 euri ilma DOKUDETTA!
Muud ei oskagi tolle kohta rääkida, müügiteema on ka, kiigake siis
Re: AZLK 408 ja 412, iž 412 x2, AZLK 2140 SL, randoA
Postitatud: 12 Nov 2011 20:51
Postitas randoA
Täna juhtus siis nii, et sain ommikupoole tehtud ka pildid mosust
selline ta siis on:
küllepäält
Tulede klaasid peaks millalgil ära vahetama
Pagass hetkel märg, kuna sai teist pestud ja pagassi tihend puudu.
Keegi on ikka teist põrandaharjaga värvida üritanud
Sisu siis selline, hall.Suht korralik, aga tahab natuke tuunimist saada siiski.
Kellegil vist tagumise seljatoe küljest tükki vaja läinud....
Ukse alumised servad ka suhteliselt roostevabad
Mingi vanema mosse peegel?tollel peaks juba aknajuures olema ju...
Radioola, täitsa funktsioneeriv,aga püüab aint vene kanaleid
Mille lamp too võiks olla?
Motoruum üsnagi korralik, ei saa ette heita miskit
Kõige hullem koht üldse, ja ühtlasi ainuke läbiva roostega koht
Selline ta siis on, avaldage arvamust
Täna sai tollel ka ära vahetatud sidur.Sain tollega õnneks kohalikku autotöökotta tõstuki peale.Kella 2he aegu lendasin koos Theoga sinna.Kaasa kahmasin 4 uut ketast, et neist sobiv valida, 2 korvi ja uus survelaager.
Saime mosu ilusti tõstuki peale, mingeid üllatusi ei tulnud, siduri ketas oli megaotsas, survelaagrit oli peotäis
ja muu nagu sujus kõik, kast sai ilusti alla ja ilusti maha ka.Ei saa vinguda.Natuke peavalu valmistas käiguhoovastiku puks, mis ei soovinud oma kohale tagasi minna.Aga väikse nokitsemisega sai ka too korda tehtud.Lasime auto sisi tõstukipealt maha, proovisin sidurit.Ei midagi, käib tühja.
Alt kõik toimis ja liikus.Egas midagi.Oletasime, et survelaager oli eelnevalt oma kohalt ära pudenenud.Lükkasime auto käsitsi välja, käik sisse ja starti, maanteepeal sain kuidagi 2se sisse, ja nii töristasime minema.Põhja sidur vajutada siis nagu midagi lahutas.Koduteeotsas tulin selle peale, et ehk oleks pidanud regullima toda varrast mis siduri käppa lükkab.Kodus saigi see ära tehtud ja sidur lahutab nagu mees muiste.Selle toiminguga ka tänaseks lõpetasin.
Masin muidu aus. täna läks hommikul poolest pöördest käima.Ülirahul.
Re: AZLK 408 ja 412, iž 412 x2, AZLK 2140 SL, randoA
Postitatud: 12 Nov 2011 21:11
Postitas moskiito
too tuli on eelmise omaniku enda leiutis lihtsalt, mosse originaal valgustus on ju väga sant. Too peegel peaks olema ültse poritiiva oma, ehk siis peaks asuma hoopis poritiival, mitte uksel.
Re: AZLK 408 ja 412, iž 412 x2, AZLK 2140 SL, randoA
Postitatud: 12 Nov 2011 21:16
Postitas randoA
Sellest ma sain isegi aru et too on kellegi leiutis
aga mis masinale too tuli orginaalis kuulus?
Re: AZLK 408 ja 412, iž 412 x2, AZLK 2140 SL, randoA
Postitatud: 12 Nov 2011 21:29
Postitas Seenior
Peegel on originaal,kombil ja pirukal paigaldati need tiibadele,412-l uksele.