TheoK kirjutas:Moskvits ikka igapäevakasutuses?
Mõtlen, et kuidas mosu lumeoludele vastu on pidanud?
Mosse igapäevakasutuses jah. Talverehvid panin juba paar nädalat tagasi alla ja nendega nii hea pidamine,et ei taha lumel isegi ratast ringi võtta
Kusjuures eile õhtul peale tööd Mosse juurde minnes ja seal laiuvat suurt lagedat lumist platsi nähes tekkis hull kihk natuke selles lumes "püherdada". Mõeldud-tehtud. Pilt enne käima panekut
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/61081023
Pildid tehtud,mootor käima ja selle lume maharookimiseks läks ikka päris ilmatu aeg. Päeva jooksul oli seda ikka päris kõvasti tulnud (hommikul selline
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/61080981 ),selleks ajaks oli mootor juba soojenenud,temp üle 40 kraadi. Ei midagi,andsin seal lumes tuld nii kuis võimalik. Alul teise käiguga eriti võtta tahtnud,läks soojaks siis käis nagu vana mees
mitu minutit "püherdasin" nagu loom seal lumes
Koju sõitsin rahulikult 70-ga kulgedes.
Muidu suuremat häda pole olnud,kallan aint bensiini ja sõidan. Mootoril on ikka küttepuudus,mida "kompenseerin" tooreklapiga. Nagunii tuleb külma mootoriga tooreklappi lahti hoida aga nupp kipub kergelt sisse tagasi minema ja selle takistuseks kasutan pesulõksu. Vaatasin,et lõksu laius on selline paras,et nupu sisse lükates lõksu ära ei võta siis käib mootor ühtlaselt. Kui nüüd ükskord paak tühjaks sõidetud saab,näeb kui palju bensiini rohkem võtab osalt avatud õhuklapiga.
Signaal ei tööta jälle. Krt ma ei saa aru. Kui Mosse sain,ei töödanud. Puhastasin kontaktid ära,toimib. Enne ülevaatust,jälle vait. Sai tööle suditud. Nüüd jälle ei tööta. Nädal tagasi veel tegi häält. Liigutasin küll kaitset aga vait on ta ikkagi. Homme vaatan,mida krt ta tahab...
Aga mootor läheb siin 5 külmakraadiga nagu naksti käima. Õli mootorisse juurde kallanud pole,paar päeva tagasi oli tase mõõtevarda max kriipsust nii sendimeeter või pisut rohkem alla läinud.
Kui ükskord many leian siis vahetan õlirõhuanduri ka ära,ehk siis hakkab manomeeter ka õigeid numbreid näitama.
Läbisõit ostu hetkest kuni tänaseni 1699,2km.
Tegelt on mul soov talvel rohkem Ladaga liikuda,Mosse rohkem suvisemaks autoks. Ladal küttesüsteem on parem,lootus -20 kraadiga ka parem käivitumis. Mossel ongi küte nõrk ka põhjusel,et süsteem on igalt poolt ebatihe,tihendid kõik ära surnud ning ka armatuuri all kereplekkide liitepinnad on ebatihedad. Teatavasti ma kiskusin enamus vanast tihendussilikoonist pragudelt eest ära sest nende alune roostetas tugevalt aga pole siiani raha ja materjali puuduse tõttu roostetõrjet ning tihendamist teha saanud ja nüüd kipub (eriti kui mootor soojaks läinud pole) nendest pragudest ning väsinud uksetihenditest külma õhku sisse puhuma.
Klaasipuhastajasüsteemi liigendid tuleksid ka ära määrida,kipub vahel kriuksuma. Selle töö teeb koos küttesüsteemi ebatiheduste likviteerimisega ära.
Üldiselt olen Mossega rohkem rahul kui Ladaga.