15. leht 36-st

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 14 Mär 2015 02:22
Postitas Lepik
Sai alustatud töid esimeste porikoobaste kallal.
Pilt

Pilt
Selle keevitamisega on vist kogu nädalalõpp sisustatud.

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 19 Mär 2015 00:45
Postitas Lepik
Esiotsa tööd siis tänaseks enamvähem valmis,jäänud on veel esi-ristitala ja muud pudi-padi ,aga seda teen alles siis kui mootor ajutiselt peale
tõstetud .Ei tahaks umbes teha, sest selle masina kapoti all on mänguruumi liiga vähe.

Pilt

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 20 Mär 2015 14:01
Postitas fokser
Ainult samas vaimus edasi... 5+, istu! :)

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 20 Mär 2015 16:23
Postitas moskiito
Ei tahaks umbes teha, sest selle masina kapoti all on mänguruumi liiga vähe.
No sul keevitamine juba käppas, mis see uuesti lammutamine ka uuesti keevitamine sulle ära ei oleks :D

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 21 Mär 2015 22:10
Postitas Lepik
5+ ja istu, kõlab kani kahtlaselt , kõlab nagu 25+5 ja istuma pannakse sellise ehituse eest kindlasti. Ja vastuseks Moskiitole-,enda tehtud
keevitusi on kuratlikult raske lahti lõigata. Keevitad ju omale alati mõttega ,et üks kord ja korralikult,et teist korda poleks vaja keevitada.
Ja kui siis avastad,et k...t ,sai veidi valesse kohta ja relakaga ei pääse ligi,et lahti lõigata.Vaat siis on tunne , et tahaks edaspidi kõik ühendused poltidega panna. Aga see selleks ,kuna 25+5 juba koidab,tunnistan ausalt üles kuhu olen töödega tänaseks jõudnud.
Taga tiivakoobaste servad tehtud ja kogu taguotsa alumine serv vahetatud.
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 26 Mär 2015 13:35
Postitas janek555
Ilus töö! Hea lugeda.
Minul kogemus markeriga märkimisel selline,et pärast ronis läbi krundi ja läbi proovivärvi ka. Värvida ei proovinud vaid lihvisin metallini puhtaks. Nüüd kasutan ainult metalli pliiatsit ja harilikku.

Tervitades Janek.

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 26 Mär 2015 14:11
Postitas wax
Värvi alla pole tõesti motet jätta. Ma olen markeri alati nitrolahustiga maha tõmmanud enne kruntimist.

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 26 Mär 2015 23:19
Postitas Lepik
Tänan hoiatamast. Õnneks on eelmise auto ehitamisest kogemus juba olemas,krundi kasvõi kolm kihti aga järgmisel päeval
ilmub markeri jutt nähtavale . Sama hästi ronib ta ka pahtlist läbi. Aga selle auto puhul tuleb vana värv niikuinii maha võtta,masin
on mingi X värviga üle tõmmatud ,praguneb ja koorub ,vist mingi nitro värv .

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 27 Mär 2015 00:48
Postitas fokser
Sellise ehituse puhul on vana värvi säilitamine lausa kuritegu! Ikka kõik metallini puhtaks, siis happekrunt, kattekrunt jne peale. Ma ei osanud isegi arvata, et keegi jätaks vana värvi peale, et markeri jutte välja lihvima peab :)

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 27 Mär 2015 11:00
Postitas Lepik
Tunnistan ausalt,et kruntide valikus ,olen loll nagu lauajalg.Sellel masinal,nagu fotolt näha, on aluskihiks veneaegne krunt gf-21 ( punakas-
pruun) ja on metalli küljes väääga hästi kinni ja maha kraapides on metalli pind puhas (ilma roosteta).
Rohelisel 401-l uksi puhastades oli värvi all imeõhuke helepruun kiht midagi,mis tuli bensiinise lapiga pühkides maha ja ka seal oli metalli
pind roostest puutumatta. Ise olen kasutanud seda sinises purgis krunti. Tehke mulle lollile selgeks mis vahe on krundil,happe-krundil,epo-
krundil ja mis kuhu kõige paremini sobib,auto peale,põhja alla jne.

Pilt