15. leht 32-st
Re: AZLK 2140 1985.a 27151
Postitatud: 04 Sept 2011 23:23
Postitas moskiito
kas on ikka õiged rehvid all? kui on R13 ja madalad rehvid, siis mind selline valetamine ei üllata sugugi.
minu mossel on 185 asemel 175 all ja kiirust vähem 10km/h ja seda tallinna linna piiril oleva radariga. politseionu väitis riisiperes et need on suht usutavad et valetavad max + - 1km/h
Re: AZLK 2140 1985.a 27151
Postitatud: 04 Sept 2011 23:47
Postitas 27151
moskiito kirjutas:kas on ikka õiged rehvid all? kui on R13 ja madalad rehvid, siis mind selline valetamine ei üllata sugugi.
minu mossel on 185 asemel 175 all ja kiirust vähem 10km/h ja seda tallinna linna piiril oleva radariga. politseionu väitis riisiperes et need on suht usutavad et valetavad max + - 1km/h
Rehvid on mul 165/80/13. Politseionu rääkis, et vanadel autodel +10km/h pidi norm olema
Re: AZLK 2140 1985.a 27151
Postitatud: 05 Sept 2011 00:28
Postitas Edel
27151 kirjutas:moskiito kirjutas:kas on ikka õiged rehvid all? kui on R13 ja madalad rehvid, siis mind selline valetamine ei üllata sugugi.
minu mossel on 185 asemel 175 all ja kiirust vähem 10km/h ja seda tallinna linna piiril oleva radariga. politseionu väitis riisiperes et need on suht usutavad et valetavad max + - 1km/h
Rehvid on mul 165/80/13. Politseionu rääkis, et vanadel autodel +10km/h pidi norm olema
Maanteekiirusel +10 ongi Mossel täitsa norm, linnakiirusel +6-7. Aga 100 vs. 140 on siin küll midagi väga valesti. Pakun, et spidonäidu 140 korral võib tegelik kiirus olla 125, no vähem küll mitte! Sel juhul peab üle vaatama spido reduktori, tagasilla reduktori ülekandearvu, rehvimõõdu ja need õigete vastu vahetada ning kui siis ka numbrid minu eespool näidatud väärtusest suuremaks jäävad, on spidomeeter ise suurem süüdlane (nõela tagasitõmbe vedru väsinud ja n.n. välja veninud).
Re: AZLK 2140 1985.a 27151
Postitatud: 05 Sept 2011 08:38
Postitas marko
Edel kirjutas:27151 kirjutas:moskiito kirjutas:kas on ikka õiged rehvid all? kui on R13 ja madalad rehvid, siis mind selline valetamine ei üllata sugugi.
minu mossel on 185 asemel 175 all ja kiirust vähem 10km/h ja seda tallinna linna piiril oleva radariga. politseionu väitis riisiperes et need on suht usutavad et valetavad max + - 1km/h
Rehvid on mul 165/80/13. Politseionu rääkis, et vanadel autodel +10km/h pidi norm olema
Maanteekiirusel +10 ongi Mossel täitsa norm, linnakiirusel +6-7. Aga 100 vs. 140 on siin küll midagi väga valesti. Pakun, et spidonäidu 140 korral võib tegelik kiirus olla 125, no vähem küll mitte! Sel juhul peab üle vaatama spido reduktori, tagasilla reduktori ülekandearvu, rehvimõõdu ja need õigete vastu vahetada ning kui siis ka numbrid minu eespool näidatud väärtusest suuremaks jäävad, on spidomeeter ise suurem süüdlane (nõela tagasitõmbe vedru väsinud ja n.n. välja veninud).
Tuleb jah spido vedru veidi kalibreerida,see kipub ajajooksul väsima,regullimine pole iseenesest raske,kui välja arvata kupatuse lahti kruttimine.
Re: AZLK 2140 1985.a 27151
Postitatud: 05 Sept 2011 21:17
Postitas viirusboy
marko kirjutas:Edel kirjutas:27151 kirjutas:moskiito kirjutas:kas on ikka õiged rehvid all? kui on R13 ja madalad rehvid, siis mind selline valetamine ei üllata sugugi.
minu mossel on 185 asemel 175 all ja kiirust vähem 10km/h ja seda tallinna linna piiril oleva radariga. politseionu väitis riisiperes et need on suht usutavad et valetavad max + - 1km/h
Rehvid on mul 165/80/13. Politseionu rääkis, et vanadel autodel +10km/h pidi norm olema
Maanteekiirusel +10 ongi Mossel täitsa norm, linnakiirusel +6-7. Aga 100 vs. 140 on siin küll midagi väga valesti. Pakun, et spidonäidu 140 korral võib tegelik kiirus olla 125, no vähem küll mitte! Sel juhul peab üle vaatama spido reduktori, tagasilla reduktori ülekandearvu, rehvimõõdu ja need õigete vastu vahetada ning kui siis ka numbrid minu eespool näidatud väärtusest suuremaks jäävad, on spidomeeter ise suurem süüdlane (nõela tagasitõmbe vedru väsinud ja n.n. välja veninud).
Tuleb jah spido vedru veidi kalibreerida,see kipub ajajooksul väsima,regullimine pole iseenesest raske,kui välja arvata kupatuse lahti kruttimine.
Seda vedru timmides saab spido ka täitsa õigeks, aga siis tuleb lahtise spidokaga ringi sõita ja ntx gpsiga tegelikku kiirust mõõta. Ma ise timmisin kunagi selle sedasi paika et osuti vedru hoidis minimaalselt 0 peal. Siis valetas kui kurat. Nüüd tõmbasin natuke peale, aga ikka valetab kuskil 10 kilti. Kunagi Lennukale minema, spido lahti kakkuma ja hakkama taga ajama seda täpset näitu.
Re: AZLK 2140 1985.a 27151
Postitatud: 05 Sept 2011 22:10
Postitas 27151
Aga ma ei viitsi vahetada, sest tean nüüd õigeid kiiruseid, las see jääb.
Re: AZLK 2140 1985.a 27151
Postitatud: 17 Okt 2011 21:56
Postitas 27151
Täna sai siis kindlustus läbi ja on aeg auto talvituma panna.Autoga olen igati rahul, ei jätnud ta mind kuskile teepeale ega ei tekkinud suuremaid probleeme(probleeme polnuki vist
) ainult kalla ja talla.
Järgmiseks suveks kohustuslik list mida vaja teha:
1. esipidurid vaja üle käia(silinder kinnine natuke)
2. Amortide vahetus
3. Taguotsa tõstime, proovin kas Uazi leht sobib(ei kannata madaldust)
4. Kui hästi läheb siis uued esimesed plekid(praegused laines ja keevitatud)
5. Konks
Vaatab mis talv toob ja loodan, et saan need ka tehtud.
Üks ilus pilt lõpetuseks, tänud Marko
Re: AZLK 2140 1985.a 27151
Postitatud: 25 Okt 2011 00:10
Postitas 27151
Nii täna sai siis lehtedele 1 leht juurde pandud. Lähipäevil üritan ka mossealla need saada, vaatan mis välja tuleb.
Kas 412 ja 2140 lehtedel on erinevus?
Re: AZLK 2140 1985.a 27151
Postitatud: 26 Okt 2011 14:43
Postitas 27151
Ise küsin ise vastan, IZ412 on 7 lehte ja 4120 on 6 lehte. Nüüd autol on 8 lehte.
Ennem
Nüüd, sai natukene kõrge aga küll ta vajub. Piltidelt pole aru saad aga vahet on näha. Karp on 30cm+ maast
Re: AZLK 2140 1985.a 27151
Postitatud: 26 Okt 2011 14:59
Postitas moskiito
vaata et liiast ei saa, minu mokitsal ka tagumik samal kõrgusel ja kui koormat peal ei ole, on paras kits