Tänased tööd algasid sellega,et tõmbasin 3l bensiini 408 paagist kuivaks ning 2l lada paagist juurde.
Sumbuti nõrgaks lüliks on see koht, kasutaja Talupoeg laitis selle lekke kinni lappimise sumbuti liimi/tsemendiga, maha aga ma usun,et see peaks aitama. Klamber on lõpuni pingutatud ja see ei mõjunud,heitgaasi lekke pidama saamisel.
Põhja alust uurisin ka ja veendusin,et ilma kallutus raudu kasutamata on see põhja tegemine poolik töö.
Mõne vana mastiksi tüki all vohas pindmine rooste, seega ,mis muud auto tuleb põhja alt traatharjaga ära puhastada ja ära teha. Suur töö aga keegi peab seda tegema.
Vot sihukest sodi siis tuleb/tuli minu mosse paagist
Kuid otsustasin siis mootori hinge elule natuke aega pühendada.
Esmalt panin auto käima, külmalt käivitub poolest starteri pöördest. Seisab sooja mootoriga natuke aega 20 -60min ja siis tahab väga pikalt käiamist,et tööle saada. Otsustasin siis süüdet näppida ja keerasin seda varasemaks, vanast asendist. Midagi nagu muutus paremaks aga ikka pole see,mis tahaks,et ta oleks.
Võib olla tahan ma mossest liiga palju saada aga on ka tulemust, sinine ving on ära kadunud,sumbutajast ajab veidi kondentsi aga see kõik loomulik. Kuid oskan nüüd mõelda vaid seda,et vanad küünlad ilmselt võivad koos vanade juhtmetega olla põhjus,miks kehvalt käivitub.Aga seda päris kindlalt teada ei saa enne kui ma uued küünlad ja juhtmed peale ostan.
Kuid ilmnesid ka vanad vead:
spilkast tilgub/immitseb õli kuumale kollektorile ja seega töösoojaks muutudes hakkab õli sealt kärssama ja ajab suitsu kapoti alt. Mina ei oska seda viga muud moodi kõrvaldada kui:
- jätan nagu on
- pean teise plokikaane panema.
Viimases hädas läheb peale tagavara mootor,kui sellest asja ei saa.
Ilmselt tahab ka plokikaas pingutamist,kuna ühelt poolt ajab õli välja.
Elektrsisüsteemi probleemi lahendamine ei andnud tulemust, võtsin oma targad raamatud välja aga
,mis ei põle see ei põle. Voolu ei tule ei tagurdustuledele ei suuna ega kaugtule märgulampi. Kõik, mõistus on otsas.
Tagurdustule puhul võib kahtlustada seda,et juhe,mis voolu viib tagaosasse võib olla katki kusagilt ja massis olla siis mina ei kujuta ette,kuidas selle katkise juhtme ära vahetab,kui see on kusagil kere plekkide vahel tagaosas. Kuna selle probleemi lahendamine tundub nüri tööna siis hetkel rohkem oma pead sellega ei vaeva.
Kuid see pole kõik..
Mingi kala on kojamehe mootoriga, see töötab nii uimaselt,et tundub,et elektrimootor annab otsad.
Ning tundub,et ainult üks kiirus ongi valida
Kuidas teistel mosse omanikel kojameeste kiirusega on töötades. Vaadates,mis valemiga pean ma kojamehi käivitama sellel autol (mingist eraldi lülitist,mis ise pandud),siis tekib kuri kahtlus,et peab armatuuri taaskord maha kiskuma.
Ning väike palve ka lugejatele,ehk kellegil on fotosid või joonised,mis osadest Izh 412 antenn koosneb. Ütlen ette ära,et AZLK ja IZ 412 antenn on erinevad, ning detaile on ka erinev arv. Abi oleks oodatud,kuna mul on mingid tükid puudus aga tahaks teada,missugused nad välja näevad esmalt.