143. leht 242-st

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 03 Juun 2013 22:31
Postitas stern100
Rallikal uks enamvähem sirgeks löödud, sumpa tagasi kinni suristatud ning vedrupakkide klamber uuesti kinni pandud.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Helerohelist võib nüüd lähiajal näha pidevalt Haapsalu-Hüüru suunal sõitmas, kuna hakkan Leivategija juures tööd tegema.

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 07 Juun 2013 15:07
Postitas stern100
Minu käes jookseb helerohelisel järjest sõita juba kolmas suvi. Eelmised kaks suve sai kokku sõitetud 21 tuhat km ning praeguse hooajaga juba 4 tuhat uuesti ette kerinud. Ja kui igapäevaselt mossega sõita, mis sest et suvel, siis jupid hakkavad ju kuluma. Loomulik. Täna sai mõned rooliotsad välja vahetatud ning sumpa täies pikkusest alt võetud. Kunagi sai sinna mingi sepa poolt tehtud roostevaba sumps pandud, kuid istub kuidagi pinges ning teatud kohtadesse kipuvad praod sisse tulema. Nii ka seekord. Homme ehk saab sumpa keevitatud ning alla tagasi lükatud. Ideaalis peaksin ka roolikarbi õli kontrollima ning kuna praegu roolisüsteem jälle väga korralik, võiks ju ka ülevaatuse ära teha, mis sest et kehtib augusti lõpuni. Veel oli tunda ka minimaalselt esimese rattalaagri lõtku, kuid too oli liiga väike, et hakata veel laagrit peale keerama. Vaatan enne kokkutulekut veel asjad kõik üle.

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 07 Juun 2013 16:24
Postitas SanderV
kerge tuntav lõtk peabki laagril sees olema... juuu

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 16 Juun 2013 16:22
Postitas stern100
Juba rahvarallil keetis rallikas oma radikast tosooli kõvasti välja ja mootor kippus kuumenema.... Täna sai elektronsüüde peale pandud ja prooviringile mindud. Üks hetk vaatasin lihtsalt kapoti alla ja oi kui tore vaadata, kuidas radikast robinal mullid paisupaagi poole suunduvad. Mootorit kokku pannes sai lolli peaga veel vana vene tihend vahele pandud. Kaanest sai ju maha lhivitud üle 3mm ;)

Ühesõnaga nüüd tuleb kaas maha võtta ja tihend ära vahetada, et veel edasi saaks sõita. Pean silikoonribaga tihendi muretsema ja saab proovida. Loodan et kaas ei ole kõver....muidu jääb see rallisõit mõneks ajaks katki kuna pole enam uue tegemiseks ressurssi.

Küsiks nüüd siis veel, kas sellel pildid andmed on tõesed? Keegi võiks edasi arendada ja öelda mis mu surveaste tuleb, kui kaanest 3mm + maha võetud.

Pilt

Igatahes loodame nüüd parimat. Kui selgub halb tõsiasi et kaas kõver, vaatame kas saab veel imeõhukeselt puhastada, et kasutada, või kui ei, siis jääb see auto seisma ja paremat aega ootama....

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 16 Juun 2013 16:51
Postitas Urukoer

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 16 Juun 2013 17:17
Postitas stern100
Tänud. Seega peaks mu mosu mootori surveaste olema umbes 13.2 :D (kui seal lehel antud asjad peavad paika...ei tea kuda seal põlemiskambri sfääri kuju arvestati...) Kuid siis ei pea see ülal kellegi poolt koostatud tabel küll paika.

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 16 Juun 2013 19:03
Postitas Urukoer
Pilt


see vist pärit pärit siit http://ahlen-auto.narod.ru/engine_cpr.htm

seal ka tabel palju siis KW /hj lisaks tuleb :)

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 16 Juun 2013 19:27
Postitas stern100
Nojaa. Õhku jääb küsimus. Kui kaas on sirge, kas isegi silikooniga tihend jääb pidama sellise mootoriga? Või pean tellima vasest / alumiiniumust tihendi?

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 16 Juun 2013 19:49
Postitas SanderV
krt mina ei lugenud kuskilt pilgu viskamisega välja kus need kw-d kirjas on

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 16 Juun 2013 20:37
Postitas Urukoer
SanderV kirjutas:krt mina ei lugenud kuskilt pilgu viskamisega välja kus need kw-d kirjas on

esimene tabel.
horisontaalselt algne surveaste,vertikaalselt uus surveaste ,sealt siis õige lahter kus kirjas palju peaks võimsus suurenema %.