146. leht 242-st

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 02 Aug 2013 11:43
Postitas Urukoer
igaks juhuks vaata ka kas radika avas see pind ,millega see klapp kontakti läheb ilusti korras

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 02 Aug 2013 12:41
Postitas SanderV
ega see ei pruugigi olla kaanetihend vms... vahest on ka nii et muidu korras aga suure pöördega kergitab kaant ja lükkab surve süsteemi, kuid see vist rohkem turbotatud mootorite teema

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 02 Aug 2013 13:42
Postitas marko
Mul oli aastatid tagasi sama jant ja just soojast peast ja pööretel lõi jahutusvedeliku välja.Samuti oli tegu tehtud mootoriga ja lõppuks ikkagi oli viga kaase tihendis.Kuna aega ei olnud lahti kakkuda siis ajutiselt eemaldasin termostaadi ja asi paranes,et vähemalt kannatas sõita seniks kuni lahti võtsin.

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 03 Aug 2013 10:15
Postitas Mosuman
Mis tüüpi termostaat sul on ?
Kas enne tosooli välja viskamist tõuseb temperatuur üle 90ne ?
Kui viga tihendis ,siis tuleb koguaeg kergelt mulle paisupaaki.

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 03 Aug 2013 11:14
Postitas stern100
Alles paar nädalat tagasi panin uue 412 termostaadi. Ja temp tõuseb vist tõesti üle 90ne ning siis viskab tosooli välja.

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 08 Aug 2013 22:00
Postitas stern100
No ei sõida rallit niimoodi, et kõrge pöördega lööb tosooli radikast välja. Kohapeal tiksudes pole midagi. Sai mosuman´i papsiga arutatud ning võtsin kaane maha. Otseselt mingit pragu või kohta ei ole...kuid see seletaks ka selle et surve pääses valla ainult kõrge pöördega. Tihend oli ise ka kehva variant. See metallrõngas mis on hülsi kohal. Seal oli jätkukoht kus oli juba tehase poolt väike vahe sees ning samuti oli tihend üsna palju hülsside vahele ennast surunud. Ei tea. Vaatame kas kaas sirge ning läheb uue tihendiga kokku tagasi. 9 päeva pärast ju jälle rahvaralli tulemas, kus vaja stardis olla. Ehk peab seekord kauem :lol Kuigi noh....äärmustesse aetud asjadel polegi ressurssi.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 09 Aug 2013 12:32
Postitas stern100
Koduste mõõtmiste järel selgus, et kaas peaks sirge olema. Kui avastasin ka põhjuse, miks mootor peale viimast rahvarallit hullult suitsema kippus....Nüüd ei teagi. Vaatan kas juhtpuks on peale purunemise ka oma asukohta muutnud(tõusnud). Kui jah, siis vist see kaas peale ei lähe. Kui ei, siis läheb see ikka mängu praegu. Las suitseb. Kolmanda silindri väljalaske klapp ( terve juhtpuks ) ja neljanda silindri väljalaskeklapp (katkine juhtpuks).

Pilt

Pilt

Või kellel on veel kogemusi selliste asjadega..? Mis arvate? Kas lõhub veel mdiagi ära või kannatab sõita? Ilmselt klapp paisunud ning juhtpuksi puruks pressinud...aga ega nende vene varuosade kvaliteet ka hea ei ole...ühtedel juhtpuksidel loksuvad klapid hullemini kui vanadel ning osadel augud tsentrist väljas...tuleb ikka investeerida ning bmw pronkspuksid või volvo rekka omad ümber treida ning sisse lüüa.

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 11 Aug 2013 13:36
Postitas stern100
Nüüd sai vist hea. 17. augustil oleme igatahes Läänemaa Rahvarallil stardis! Vaja veel sumpa ära vahetada ning siis kõik hästi.

Pilt

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 12 Aug 2013 18:25
Postitas SanderV
sterni võib mosseklubist välja arvata... taaaaaaaa ostis omale DIISEL MERSU :kill

Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 12 Aug 2013 21:57
Postitas stern100
SanderV kirjutas:sterni võib mosseklubist välja arvata... taaaaaaaa ostis omale DIISEL MERSU :kill
Ei saanud neljandat mosset tõesti lubada...sai kooliskäimise peale mõeldud ning ökopress valitud jah. Saabki heleroheline nüüd rohkem puhkust ega pea iga suvi 10tuhat + km läbi sõitma :D