16. leht 21-st
Re: AZLK 21406 1988 tafi
Postitatud: 28 Mär 2011 21:34
Postitas tafi
Kusjuures ei ole klotse,lihtsalt leht teistpidi

Kui esiotsa lasin madalamaks tõusis ka tagaots tiba,ennem olid lehed sirged ,nüüd veidi kumerad jälle. Siin pildil näha milline on vedrupakk:
Ja siin on näha,et tagaots on ikka tiba kõrgem kui enam-vähem sirgel maal:
Aga täitsa hea näeb nii välja,mulle väga meeldib!

Re: AZLK 21406 1988 tafi
Postitatud: 28 Mär 2011 21:54
Postitas Gustav
Mulle ka meeldib!
Eks võtan isegi üsna pea vedrustuse "tuuningu" ette.

Re: AZLK 21406 1988 tafi
Postitatud: 28 Mär 2011 22:04
Postitas tafi
Jään tulemust ootama

Re: AZLK 21406 1988 tafi
Postitatud: 29 Mär 2011 12:22
Postitas viirusboy
mulle ka jõhkralt meeldib

Omalgi plaanis madaldus teha. Aga kui taga vedrupakk sirge on, kuida see vedrustusele mõlub? Kas korjab iga konarluse teelt üles?
Re: AZLK 21406 1988 tafi
Postitatud: 29 Mär 2011 14:51
Postitas stern100
viirusboy kirjutas:mulle ka jõhkralt meeldib

Omalgi plaanis madaldus teha. Aga kui taga vedrupakk sirge on, kuida see vedrustusele mõlub? Kas korjab iga konarluse teelt üles?
Tavalise rehviga pole hullu midagi aga eks ta ikka tunneb jah neid rohkem

Kiire sõidu ajal need ei loe ja sa ei pane neid tähelegi.
Re: AZLK 21406 1988 tafi
Postitatud: 31 Mär 2011 18:13
Postitas tafi
Veevarud on head..

Ikka kuradi hästi pritsib nüüd

Re: AZLK 21406 1988 tafi
Postitatud: 01 Apr 2011 17:57
Postitas smaster
Huvitav..

Re: AZLK 21406 1988 tafi
Postitatud: 04 Apr 2011 15:23
Postitas tafi
Väike "to do" list siis: 1) Niva mootoripadjad
2) 2101 karburaator
3) Uus summuti
Re: AZLK 21406 1988 tafi
Postitatud: 04 Apr 2011 16:02
Postitas List_man
Sul ka kaks erinevat kere nr seal? või üks on mootori nr ja teine kere nr?
Re: AZLK 21406 1988 tafi
Postitatud: 04 Apr 2011 17:45
Postitas indrek06
2140'l ongi kaks erinevat numbrit seal. Üks on VIN kood ja teine kere nr.