16. leht 36-st

Re: AZLK 408 ja 412, iž 412 x2, AZLK 2140 SL, randoA

Postitatud: 12 Nov 2011 21:36
Postitas randoA
selge.
aga tule kohta pole kellegil infi?

Re: AZLK 408, iž 412 x2, AZLK 2140SL x2 , randoA

Postitatud: 18 Nov 2011 23:34
Postitas randoA
Taaskord uus mokits majas, tegu siis järjekorras teise 2140 SL-iga, samuti 86ndast aastast, nagu beežgi.
Auto oli ühe memme oma, kes kunagi oli Hirvli poes müüja.Kuna tervis enam sõita ei lubanud(vähemalt nii mulle tundus) siis jäigi auto seisma katusealla.Üks memme sugulane oli selle aga müüki pannud ning leidsingi motors24st üksõhtu kuulutuse.Helistasin.Minu suureks üllatuseks asus auto Kuusalu vallas, minust 5km kaugusel.
No ja loomulikult ajasin deltale hääled sisse ja läksin vaatama.Teepeal oli veel kerge kokkupuude politseiga, aga mina neid õnneks ei huvitanud.
Kohale jõudes nägin esimese asjana mulle kuskil puusani bernhardiini.Peaks tunnistama, et kartsin toda küll ikka natuke.Aga õnneks oli veel suhteliselt noor ja otu too, tahtis rohkem mängida :D
Ühe sara all too mosse siis seisiski, kile all kenasti
Puudu oli tol hetkel radikas ning aku.Esiklaas oli vist kivi saanud, tollel ka ämblik
Poolraamid, karbid, paistsid ülihead.
Tegemist oli omajagu, aga ei midagi võimatut.Rääkisin siis omanikuga ära et vot tegelen mossedega ja väikestviisi korrastan neid.
Siis ma ei saanud veel kindlat sõna anda et ostan.
Paar tegelast käisid veel vaatamas, aga õnneks või kahjuks nemad seda ei ostnud.Noorem mees, kes seda müüs kirjutas mulle veel mailile et portaalides tõsts hinna 300 peale, aga mulle pidavat kehtima endiselt pakkumine 200ga.
Piinasin natuke ema, natuke vanaemat ja oligi raha koos, eelnevalt oli endal ka miskit ikka kõrva pandud.
autot tooma minnes, andsin veel 12 euri ja sain 2 käigukasti, 2 karpat ja 2 esiklaasi.
Vend aitas slepis mosu ilusti ära tuua, absull mitte üks asi ei kolisenud auto juures.
Ahjaa, radikas oli ka peale pandud, ja auto sain pmst sõitval kujul, sidur oli küll hullemat moodi kinni, aga sellest polnud häda.

Auto kodu toodud, pesin tolle kenasti ära ning elustasin teist natuke.
Ehk sis panin aku peale ning andsin starti, vedas end 3 püti jõul tööle.aga vähemalt siiski ta töötas.
Üritasin veel sidurit lahti saada, kuid tulutult.Ajasin mokitsa garaagesse, võtsin välja istmed ja põrandavaiba.Kõik sai totaalselt puhtaks tehtud, põrand, vaibad, istmed.Juhiistet on vaja keevitada, seega hetkel panin sinna beezi istme
Jõudsin tolle veel kokku ka lapata.

Täna peale kooli asusin kohe mosse kallale.Siduriga mässasin põhiliselt.
nagu ka vanasõna ütleb, Visadus viib sihile.Sama kehtis ka minu tegevuse korral.Umbes 20 minutit tagasi saabusin garaagest, mossel sidrun korras.
Samuti puhastasin ära uksepolstrid ning armatuuri.Paar pilti klõpsisin ka.
Selline ta siis on:
Pilt

Auto all sidurit regullides hakkas silma väägade iseäralik summutiklamber.Väga kaval iseenesest :D
Pilt


Ja siin siis rohkem pilte, kel huvi saab kiigata
http://fotoalbum.ee/photos/randoainlo/sets/1229027

Avaldage siis arvamust ka masina kohta!

Muust asjast ka, 4tuli on pmst saanud endale uue omaniku, omme ommikul viiakse minema.
Vähemalt läheb asjaliku inimese kätte, ühele taastajale juppideks.

Aga egas siis loodus tühja kohta salli....
leidsin üsnagi normaalse hinnaga iž kombi, saigi helistatud, räägitud ja järgmine nädal saabub

Re: AZLK 408, iž 412 x2, AZLK 2140SL x2 , randoA

Postitatud: 19 Nov 2011 20:30
Postitas Mossematk
Piltide järgi igati kobe SL. Veidi veel iluravi ja salongipesu teha ning edaspidi ainult tuld... :auto
Mis olukorras kaitserauad on (SL-de nõrk koht) ja kuidas tehnika töötab?

Re: AZLK 408, iž 412 x2, AZLK 2140SL x2 , randoA

Postitatud: 19 Nov 2011 22:15
Postitas randoA
Suht kobe tundub jah, ei saa vinguda.Salongipesu on nüüdseks ka tehtud, tundus kohe silmale palju parem ka peale pesu.
kojamehed ka tänase seisuga küljes
Kaitserauad...taga on benapaag luugi juurest pisike tükk väljas, aga näha seda väga pole ning juhipool taga on mõra.Muud nagu täheldanud pole.
Tehnika töötab väga hästi, mootor käib nagu antsu viiul.Eile õhtul vahetasin ära ka küünlad, jagajakaane ja rootori.Õlid ka ringi lüüa ja uued küünla juhtmed ja siis on väga viis.
Käima läks superhästi, sõidab veel paremini.Mitte midagi ei kolise.Täna sõites nagu tundus, et tagasild undaks.Too on normaalne?


Ja täna saingi lahti oma 4 tulelisest mossest...
Kahju oli siiski natuke vaadata.Aga mis seals enam, loodan et kombi suudab teda väärikalt asendada.
Ja muideks, otsustasin, et valge 412, mis puugaasil oli.Et tolle teen varuosadeks.Ei jõua juppe osta ja kõigi mossedega tegeleda.
Kui kellegil miskit vaja, siis saadaval ka osa asju.

Re: AZLK 408, iž 412 x2, AZLK 2140SL x2 , randoA

Postitatud: 20 Nov 2011 22:14
Postitas randoA
Kuna ma polegi siia pannud pilte 412st peale värvimist siis nüüd on vist viimane aeg seda teha
Pilt

rohkem pilte siin näha:
http://fotoalbum.ee/photos/randoainlo/sets/1229515

Hetkel paiskasin tolle masina müüki, kuna puudub vajadus tema järele.Kui keegi teda endale ei soovi siis jääb mulle lissalt jupidoonoriks.
niiapalju paneks siia kohe kirja et sinine sisu on MÜÜDUD!!!

Kel miskit juppe selle küljest silma hakkab võib samuti teada anda.Ka juppe saab tolle küljest.

Täna sain veel korda saadetud ühe olulise asja.Nimelt nüüd on pea kõik tehnika varjuall.Täna lükkasin veel küüni sapaka ja beezi 412ne.
Punane 2140...peab veel seedima kuhu läheb, aga kindlasti varjualla.

Kui kõik planeeritult kulgeb, siis omme õhtupoolikul peaks lisanduma minu valdusesse ka 1982a. oranž iž kombi

Re: AZLK 408, iž 412 x2, AZLK 2140SL x2, iž 21251 , randoA

Postitatud: 21 Nov 2011 20:44
Postitas randoA
Kes on tähelepanelikum, see märkab, et pealkiri on taas muutunud.
Just nii see tegelikult ongi.Täna veeres minu õuele iž 21251 ehk rahvakeeli kombi
tegu on 1982a masinaga, kere poolest jäi esialgu mulje et päris kõva on.Poolraamid tundusid kabedad kuid siiski pindmise roostega.Väideti ka mulle et mootor on läbinud kapiteelremondi ja samuti ka käigukast.Ütleme nii, et hetkel mulle kohe üldse nii EI tundu.Võimalik, et nii see ka on.Aga siiralt kahtlen selles.
Hetkel oleks vaja teine tuksuma saada.Süüde olla vale olnud.Ei saa seda ka muidugi eitada, jagaja oli peal lahti ja pool ringi vales hambas ka veel.Seda, et vales ´hambas on, taipasin ma alles tunnikese tagasi.Siis kui olin juba tuppa kobinud ja õhtale jäänud.
Muidu lubab ja käib niikaua kuni võtit peal hoida.veaks arvasid targemad olema süütepool, mis kõlab üsna loogilisena.
Muidu muu asja kohta ei saa midagi halba öelda.Kere oli hea, üle värvitud.Aga suht kindel olen et kevadel tõmban uue võõba peale.
Kahtlane tunne ón, et ehk jõuab sellega ka mosseklubi suvepäevadele.
Muidu uued dokud olemas ja puha.Omme proovin süütepooli vahetada, süüte õigeks saada ja nomraalselt tuksuma saada.
Suurem osa elektri asjadest paistis toimima, peale ahju.

sisuks on ilus ja puhas beeži värvi nahk, pagassi sealt nn varuratta kohast leidsin uued piduriklotsid, veepumba ja mingid tungrauad, miskit oli vist veel.omme proovin ka mõte pildi tekitada siia

Re: AZLK 408, iž 412 x2, AZLK 2140SL x2, iž 21251 , randoA

Postitatud: 22 Nov 2011 02:11
Postitas partnermosse
randoA kirjutas: Muidu lubab ja käib niikaua kuni võtit peal hoida
Pigem "lõhnab" selle järgi, et süütepooli all olev variaator ehk takisti läbi. Kui see vahetada uue vastu, siis peaks ilusti käima jääma !

Re: AZLK 408, iž 412 x2, AZLK 2140SL x2, iž 21251 , randoA

Postitatud: 22 Nov 2011 11:27
Postitas Seenior
Kõige lihtsam on ühendada variaatori klemmid,kui siis mootor käima jääb,on viga selge.

Re: AZLK 408, iž 412 x2, AZLK 2140SL x2, iž 21251 , randoA

Postitatud: 22 Nov 2011 16:13
Postitas mcboby
Mul tegi siis samamoodi kui karpas vesi oli.

Re: AZLK 408, iž 412 x2, AZLK 2140SL x2, iž 21251 , randoA

Postitatud: 22 Nov 2011 20:33
Postitas moskiito
mcboby kirjutas:Mul tegi siis samamoodi kui karpas vesi oli.
see vähetõenäoline et vesi sedasi teeb, pigem on ikkagi varjaatori süü.