IŽ 21251-010, moskiito
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IŽ 21251-010, moskiito
nih, nüüd sain asja niikaugele et sain mootori "lubama" kuid nüüd pean kindlaks tegema selle kotermanni mis annab sädet valel ajal valele silindrile sest "peksab tagasi"
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Minu autol oli sarnane probleem... Kondekas jamas ja uus kondekas ei olnud ka kauakas abiks. Aitas elektronsüüde.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
sain esialgu vähemalt probleemist jagu. Puhastasin jagaja piinlikult puhtaks ja kõik kontakt pinnad käisin peene viiliga üle. panin peale ja töötaski.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
masin liigub kuid probleemid ei ole kadunud.
mingil põhjusel ei pidanud NGK küünlad eriti kaua vastu. Kõik ütlesid üksteise järel üles. Panin peale uhiuued veneküünlas, hetkel läks paremaks, aga kui kauaks ei oska öelda. ise arvan et liiga palju küttust saab peale ja see samuti et pikkalt sai pensuse õliga sõidetud. Arvastavasti see oli peamine põhjus miks läbi põlesid.
Aga jah, peamisest probleemist milleks oli mitte käivitumine, sain jagu tänu jagaja puhastamisele. Tänu sellele pidin ka uue akku peale ostma sest vana BMW akku andis otsad. Lisaks veel uus pensupump ja õli sinna juurde.
Hetkel ootan teist karpat tartust ning kui see käes, siis panen tolle peale, vaatan kuidas temaga tööle hakkab.
mingil põhjusel ei pidanud NGK küünlad eriti kaua vastu. Kõik ütlesid üksteise järel üles. Panin peale uhiuued veneküünlas, hetkel läks paremaks, aga kui kauaks ei oska öelda. ise arvan et liiga palju küttust saab peale ja see samuti et pikkalt sai pensuse õliga sõidetud. Arvastavasti see oli peamine põhjus miks läbi põlesid.
Aga jah, peamisest probleemist milleks oli mitte käivitumine, sain jagu tänu jagaja puhastamisele. Tänu sellele pidin ka uue akku peale ostma sest vana BMW akku andis otsad. Lisaks veel uus pensupump ja õli sinna juurde.
Hetkel ootan teist karpat tartust ning kui see käes, siis panen tolle peale, vaatan kuidas temaga tööle hakkab.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
nih, tegelen endiselt kojameeste probleemiga. No ei saa neid kuidagi tööle. Lüliti on korras, relee samuti, kojameeste mootor samuti. Hommikul hakkan juhtmeid läbi kontrollima, vb kuskil mõni juhe puru.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
nih, lugulaul on järgmine et hakkan kolmandat karpat peale paigutama. Paraku too on selline mida ma pole kunagi näinud enda mokitsa ajaloos. Markeering on tal järgmine: 412-1107010-10. On kellegil sellise karpaga kokkupuudet olnud minevikus?
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Kojameestega olen ise ka hädas olnud.Sai kah kõik üle käidud ja kontrollitud.Minu auto puhul oli jama selles et selle kojameeste mootori juures on üks väike plastik asi(nime ei oska anda,on ta sama kronsa küljes kus on hoovastik)kuhu 2 juhet külge läheb.Keerasin selle kinnitus kruvid lahti(2tk.) ja tegin lahti.Selle sees on minumeelest sellised kontaktid(väga üksikasjalikult ei mäleta kuna asi toimus aastaid tagasi).Lihvisin peene liivapaberiga kontaktid ära ja sain kojamehed tööle.Aint et praegu kui auto on pikalt seisnud ja kojamehi tööle tahan panna siis algul tahab rusikahoopi vastu armatuuri,pärast hakkavad juba ise tööle - targem oleks vast uus jublakas panna.Minul oli armatuurlaud eest ära võetud et lihtsamalt ligi pääseks.Aprilli algul lähen uuesti auto juurde siis võin üle kontrollida kontaktide jutu.
AZLK 2140 ´85a.
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Minu kogemuste põhjal on see parim karburaator, mida Mossedele ametlikult pandud - lihtne ja töökindel.moskiito kirjutas:nih, lugulaul on järgmine et hakkan kolmandat karpat peale paigutama. Paraku too on selline mida ma pole kunagi näinud enda mokitsa ajaloos. Markeering on tal järgmine: 412-1107010-10. On kellegil sellise karpaga kokkupuudet olnud minevikus?
Meil on SL-l selline karburaator tehasest peal - mootor on väga ergas, töötab stabiilselt kõikidel reziimidel, käivitub hästi ja on ökonoomne. IZ-412 karburaatoriga K 126H on tunduvalt tuimema minekuga, kuigi käivitub samuti hästi. SL-i karburaatori koodil on 412 asemel kirjas küll 2101, kuid tegelikult on tegemist ühe ja sama asjaga.
Viimati muutis Mossematk, 14 Mär 2012 23:40, muudetud 1 kord kokku.
Moskvich 2140 SL 1985.a., IZ-412 IE 1985.a.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Tegu peaks jah olema sama mehaanilise lada 2101 tüüpi karpaga nagu mossematk-ki mainis.Igati lolli-ja töökindel.Endal samuti mõlemal masinal tehasest peal.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: IŽ 21251-010, moskiito
meeldiv lugeda et 10 euri tuulde pole visatud eks siis reedel näha ole palju võtma hakkab, kuid külmkäivitus oli küll ideaalne, poolest pöördest, samas kui DAAZ karpaga pidin käiama.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.