16. leht 24-st

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 28 Aug 2012 11:58
Postitas kOll
kOll kirjutas:siis tooks juba selle:http://ru.autogidas.lt/moskvich-412-kom ... 15739.html
moskiito kirjutas:krt, sda oleks minulgi vaja, kaasa tegelt sellist just soovibki rohkem kui tavalist 412.
Kui shopping tuurile lähete, anna teada! Tuleks ka kaasa mõne sealse isendiga tutvuma.

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 28 Aug 2012 18:28
Postitas kOll
No nii... niikauaks seda oligi siis. Homikul ei tahtnud nagu tööle minna õieti ja kui küla vahelt maanteele jõudsin kadusid jälle 2 pütti tagant ära. Täpselt sama jama nagu ennist. Homme hakkan kapoti alust tühjaks rookima!

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 28 Aug 2012 18:56
Postitas wax
minu kogemuste põhjal nende vene küünaldega ongi nii - kui on uued, siis töötavad ideaalselt, aga mingi aja pärast hakkavad ära kustuma ;)

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 29 Aug 2012 09:11
Postitas sass
Pane korralikud küünlad... Vene omad lihtsalt ei tööta, isegi kui CCCP aegsed uued. BP6ES või BP7ES - mõlemad sobivad ja ei maksa ka suurt midagi (NGK toodang).

Samas ei lugenud välja, kas sul uuema tüübi jagaja või vanematüübi oma? Kui võimalik, pane uuematüübi jagaja ka, see ei loksu nii hullusti.

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 29 Aug 2012 14:29
Postitas partnermosse
Ei tea kuidas teiega lood, aga mul on lihtsalt siis vedanud viimased 20 aastat, et vene küünaldega pole kunagi probleeme olnud. Proovisin jah vahepeal korraks champione, aga nendega oli pigem jama kuna kuumast peast käivitamine oli problemaatiline.... :smokin Mina neid vene küünlaid ei laida :)

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 29 Aug 2012 16:50
Postitas moskiito
partnermosse kirjutas:Ei tea kuidas teiega lood, aga mul on lihtsalt siis vedanud viimased 20 aastat, et vene küünaldega pole kunagi probleeme olnud. Proovisin jah vahepeal korraks champione, aga nendega oli pigem jama kuna kuumast peast käivitamine oli problemaatiline.... :smokin Mina neid vene küünlaid ei laida :)
no champion minu arvates veelgi hullem kui ussr toode. samas ngk töötas minu mokitsal korralikult kuniks küttesegu oli korras, kui talverallil hakkas üleujutama silindreid, siis kärssasid need ka läbi. praegu ma ei teagi mis minu mokitsal peal on, panin need peale mis töötasid.

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 30 Aug 2012 23:25
Postitas kOll
sass kirjutas:... BP6ES või BP7ES - mõlemad sobivad ja ei maksa ka suurt midagi (NGK toodang).
Kas kuskil e-kataloogis kirjas ka need? Ja siis miks just 6/7, mitte BP8ES nagu kuskilt varem mulle silma jäänud ja mida siiani kõikidel teistel Iizevski masinatel kasutanud olen?
sass kirjutas:Samas ei lugenud välja, kas sul uuema tüübi jagaja või vanematüübi oma? Kui võimalik, pane uuematüübi jagaja ka, see ei loksu nii hullusti.
Ikka see vanem, selles osa hädast seisneski, et lühikese jalaga jagajat polnud võtta, kõik mis laos olid uuemad ning pika jalaga. Selleks vaja ka jagaja pesa ju ära vahetada, et uuematüübi jagajat kinnitada saaks. Või olen ma midagi valesti vaadanud? Ja ühtegi üleliigset pesa pole praegust ega ka siis võttagi.



Hetkel siis Kiirovi Krabipulgad said tagasi riiulisse ja NGK-dega suutis isegi ketsi all ringi võtta, kuid küllaltki kottis tundub ikka kogu mootor olevat.
Kui laos varuosariiulite vahel kontrollringe tegin, märkasin pirossiga kaasatulnud varuosadest saadud plokikaant. Vaikselt hakkan arvama, et ka klappidega on midagi nihu ja kaasa antud komplektne plokikaan on üheks selliseks "vihjeks"...

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 31 Aug 2012 10:57
Postitas sass
Suurem osa katalooge annavad BP7ES, ka mosse raamatus kirjas lääne küünalde margid, mis sobivad, aga hetkel ei meenu, kas NGK seal kirjas.

Ja uuema jagaja jaoks, jah, ka uut jalga tarvis.

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 16 Sept 2012 21:58
Postitas kOll
Ja ei olnud ka nende NGK-dega pikka pidu - päeval panin peale, tegin paar tiiru, õhtul parkisin ilusti auto omale kohale ära aga järgmine hommik jälle korralikult tööle ei lähe, kui siis ainult kahe pütaga :angry

Pilt

Hetkeseis siis selline. Vaja veel õlist sodi maha pesta enne, kui keevitusega kallale asun. Paar korralikku üllatust tuli ka ikka lagedale...

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 15 Okt 2012 23:13
Postitas kOll
Ülevaade lahinguväljalt:

Pilt

Lihtne mootorivahetus kujunes ikkagi kereremondiks... :D