16. leht 17-st

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 07 Juul 2011 22:38
Postitas indrek06
RoTT kirjutas:Veel on üks probleem leitud, pooltelgede tihend lekib ühelt poolt ja ühe poole piduriklotsid jne rikutud, kellegil oli veel sama mure, kahjuks ei leia seda teemat enam üles ,et mis seal täpsemalt vahetada tuleb ja kuidas. Veits kahju ka, keegi oli sinna veel uued klotsid pannud jne, silindrid paistavad vähemalt tagant vahetatud olevat, ilmselt sellepärast pole need pidurid kinni jäänud sellise pika seismise peale.
Ehk mõtlesid seda teemat? http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... &start=110

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 08 Juul 2011 06:21
Postitas moskiito
ei ole klotsid midagi rikkutud. võtta need maha ja pese pensuga puhtaks. sama tee ka trumiltega. pärast pesu töötavad edasi endiselt ehk nagu uued.

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 09 Juul 2011 15:29
Postitas RoTT
Ei lugenud välja kuskilt sealt kuidas pooltelg ära tuleb? Tänud ka, et teema üles otsisid.

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 09 Juul 2011 16:20
Postitas SanderV
pooltelg tuleb ära nii et võtad trumli maha, keerad 4 kinnituspolti lahti(selle jaoks on teljes auk kust saad padruni ilusti l2bi panna, piduriklotse ära ei pea võtma) ja hakkad kangutama. kui hästi säilinud asjad peaks olema võimalik kätega see välja tõmmata kui pole tuleb hakata jõuvõtteid kasutama.

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 18 Aug 2011 14:21
Postitas RoTT
Ühe ukse on Killa vahepeal ära keevitanud:
Pilt
Jagajal vahetasin enamik jupid uute vastu ja küürisin puhtaks:
Pilt
Mootori sain ka normaalselt käima:
http://www.youtube.com/watch?v=92OoyMMyYY8

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 18 Aug 2011 14:43
Postitas Jossu
See ei ole ära keevitatud ju, paik on mõne punktiga kinni lastud vaid. Õmblus peab ikka täies pikkuses olema, siukest asja pole elusees mõtet teha, rooste võtab nii kenasti ligi.

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 19 Aug 2011 19:08
Postitas mario
keredetaile ei keevitatagi õmlusega.
1. läheb lainesse ja vaid oskaja keevitaja suudab pinged välja saada
2. jäänud lõhendikud tulebki katta altpoolt kerehermeetikuga ja pealt pahtliga.

Niimoodi õpetati meid keevitama, niimoodi räägib ka eluaegne keevitaja ja sama juttu räägib ka autode taastaja.

pika õmbluse võid teha küll, kui tahad, kuid siis pead ootama u. 3-4 päeva vähemalt, et plekk vahepeal "ära sureks", siis läheb vähem lainesse, kuid siiski lainesse. Kui tahad ideaalset tulemit, siis nii on õige toimetada. Ma lasin ka omal küljekarbi pika joruga ilusti kinni, tõusin püsti, et oma kätetööd imetleda ja õpetaja tõmbas üle kukla nii et keevitusmask lendas kaarega. Et oleks see eksamitöö olnud, oleks mitmekordselt läbi kukkunud :D
Kui kasutati korralikku gaasi keevitamisel, on kõik OK, siis sõltub juba enda eeltööde oskustest, et rooste kallale ei tuleks.

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 19 Aug 2011 23:03
Postitas w2intz
See uksekeevitus jääb ajutiseks lahenduseks.

Ise olen teinud siiski nii et keevitan alguses niimodi kinni nagu pildil näidatud, kusjuures igat keevitus punkti jahutan kompressori õhuga vastavalt maha, mistõttu jääb plekil vähem aega tegus teha ( loe: lainesse). Seejärel keevitan punkthaaval selle täiespikkuses ära ja lasen tema siledaks. Viimast jahutan tavaliselt juba mitme punkti järelt.

pikkaõmblust on plekipuhul võimatu teha, kuna tekib lihtsamini augud sisse.


Niimodi jättes hakkab tema roostetama niiehknaa, aga ka ei jää nii tugev, ja samas pahtlit tuleb panna rohkem ja kui rohkem pahtlit tähendab see niiskuse suuremat teket ja lõppkokkuvõttes roostetamist.

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 19 Aug 2011 23:11
Postitas Killa
w2intz kirjutas:See uksekeevitus jääb ajutiseks lahenduseks.

Ise olen teinud siiski nii et keevitan alguses niimodi kinni nagu pildil näidatud, kusjuures igat keevitus punkti jahutan kompressori õhuga vastavalt maha, mistõttu jääb plekil vähem aega tegus teha ( loe: lainesse). Seejärel keevitan punkthaaval selle täiespikkuses ära ja lasen tema siledaks. Viimast jahutan tavaliselt juba mitme punkti järelt.

pikkaõmblust on plekipuhul võimatu teha, kuna tekib lihtsamini augud sisse.


Niimodi jättes hakkab tema roostetama niiehknaa, aga ka ei jää nii tugev, ja samas pahtlit tuleb panna rohkem ja kui rohkem pahtlit tähendab see niiskuse suuremat teket ja lõppkokkuvõttes roostetamist.

Ei tea, kui seal pahtel ja värv korralikult peal siis ei roosteta see sealt 10 aastaga küll minema. Eelmine lapp oli nõuka ajal pandud samamoodi ainult terve selle ribapeale oli 3 keevitus täppi :lol ja mädanes läbi alt servast mitte keevituste juurest.

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 20 Aug 2011 10:18
Postitas Jossu
ei pea selline ´´rämps´´ üle paariaasta vastu meie kliimas