16. leht 33-st

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 01 Juun 2013 22:52
Postitas hallarvi
Täna sai siis kast maha, tihend vahele, kardaan külge, õli siis kasti ja tagasilda. Samuti sai keevitatud lühemaks käigukangi hoovastik ja külge ka pandud. Homme peaks käsipiduri ja summuti ära jõudma ehitada heal juhul, siis hakkab käiguosa valmis saama. Kardaan sai päris uus, mis käis nädala sees pärnus, kus siis mõõtu tehti ja tasakaalustati. Kast ka täiesti uus, mille sügisel Tallinnast sebisin.

Pilt

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 03 Juun 2013 21:04
Postitas Edel
Palju kardaani tasakaalu ajamine maksma läks?

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 04 Juun 2013 09:07
Postitas hallarvi
Kõik kokku läks siis sedasi.

Saatmine Tartust- 5.90
Kardaan mõõtu lõikamine ja keevitamine, tasakaalustamine ja värvimine ning tagasi saatmine Tartusse 75€

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 05 Juun 2013 15:17
Postitas hallarvi
Tere.

Töökojast toodud ära selline tükk, värvin ära ja läheb külge. Ehk saab siis jahutussüsteemi ka ära täita ja katsetada, et kas kõik ühendused peavad ka vedelikku kinni.
Ka sai vähe elektrit tehtud, lõpuni veel ei jõudnud.


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 05 Juun 2013 22:41
Postitas hallarvi
Küsimus teadjameestele.
Jätsin üks päev süüte kauaks sisse, süütepool oli maru tuline pärast, käima enam ei lähe, kas võis see agregaat maha põleda?

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 05 Juun 2013 23:33
Postitas r384n3
hallarvi kirjutas:Küsimus teadjameestele.
Jätsin üks päev süüte kauaks sisse, süütepool oli maru tuline pärast, käima enam ei lähe, kas võis see agregaat maha põleda?
Säde olemas?

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 06 Juun 2013 06:39
Postitas moskiito
hallarvi kirjutas:Küsimus teadjameestele.
Jätsin üks päev süüte kauaks sisse, süütepool oli maru tuline pärast, käima enam ei lähe, kas võis see agregaat maha põleda?
süütepool kärssas läbi, selles on sul õigus. Mosse puhul ei tohi seisvamootoriga süüde kauaks sisse jääda.

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 06 Juun 2013 08:35
Postitas Seenior
Vahe on veel jagajas,kas kontaktid koos või avatud asendisse jäänud,kui kontakt lahti, pole hullu midagi,suletud asendi puhul võib süütepoolist lahti saada küll.

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 07 Juun 2013 19:32
Postitas hallarvi
Leidsin siis ka süütesüsteemi põhjuse üles, miks mul mootor enam käima minna ei tahtnud. Nimelt lõikusin ja jootsin ma hoolega kaableid mõni päev tagasi, et süüde ja starter ümber teha nuppude peale, seoses sellega suutsin süütepooli mineva plussi kuidagi vale plussi külge ühendada. Panin otse aku pealt ja ennäe imet, käima läks mootor. Homme üritan selle kaabli üles otsida ja õigesse kohta joota.
Jahutusvedelikku ostsin mõni päev tagasi 5 l, valasin sisse, kuid ei midagi, täna tõin juurde 1 l ja ikka ei midagi. Käisin siis veel korra poes ja viimase liitri lisamisel, sai süsteem täis. Kas normaalselt lähebki 7l vedelikku?

Väike vahetuspakkumise kuulutus ka- kes sooviks saada korraliku liiga karbussi vaz 2101 oma ja mulle vastu andma mõne teise vaz- i karbussi.

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 07 Juun 2013 20:11
Postitas SanderV
mul läheb tavaliselt isegi rohkem kui 7L vist :D