Huh,jupimat aega pole siia miskit posti pannud oma tegemistest. 3 detsember kuni 22 jaanuar olin kodunt eemal. Nüüd siis mõnda aega kodumail ja pisut sai ka auto kallal kõpitsetud.
Code varuosadest tellisin igase nahatäie juppe piduritele,sidurile,süütesüsteemile,jahutussüsteemile. Alustasin siis jahutussüsteemist. Mõlemad radikad maha,kõik lõdvikud maha. Suur radikas läks utiili,kuna tinutamist oleks jagunud vist terveks nädalaks. Sassilt sain korraliku radika õnneks. Testisin ära ja hindeks sai viis
Järgmisena salongiradikas,kus avastasin alumise panni ja kärje liiteosast pisukse priu. Sai siis esimest korda tinutustöö ette võetud
Ja kolmandal katsel jäi pidama
Vesi sisse,kompressoriga 1 att järgi...ja jäi pidama. Loputasin siis veega radikad seest ära ka,salongiradikast tuli igast paslööbinat. Egas mootori jahutussärk pole vist suurt targem,sai järeldusele jõutud. Mõeldud-tehtud, termostaat maha,lõdvikute-torudega sai siis uus ringlus tehtud ja vesi sisse ning mootor käima. Mootorikraan lahti ja ülalt kohe uus vesi voolikuga peale. Värki tuli...ikka väga jõleda värvusega
Miski pool tunnikest mässasin,kuniks mootorikraanist tulev vesi jäi selgeks. Samratskompunn küljest ära,radikad-termostaat ja uued lõdvikud külge. Salongiradikal vahetasin voolikuotsad ära,radika alumine ots läks ülesse soojendukraani külge ja radika ülemine ots sai siis alla pandud. Tosool sisse ja katsesõidule. Ja töö näikse asja ette olevat läinud
Tuba läks soojaks ja kuskilt tosooli ei tilkunud enam. Timm värk.
Auto all luurates hakkasid summutiaugud silma.Selge...maha ja keevitamisele. Tagumine pütt lahti,reso lahti,püksid lahti. Hakkasin tagumist pütti siis ära võtma aga mitte tühjagi ei saa teist kätte,no ei keera toru üle silla ära. Ok,tungraud alla ja auto ülesse...siis sai alles kätte. Jälle üks mosu eripäradest? Või viga vedrudes? Autol tagaots üsna maas ka. Aga summiosad sai kenasti ära paigatud ja kohe teine hääl
Ning käimakott on tiba õli tilkuma hakanud,kulat küll. Tagumised simmerid lasevad läbi pisut.