Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Postitatud: 26 Juun 2011 17:47
Täna võtsin siis käsile elektrisüsteemi ja kojameeste mootori siseelu uurimise. Elektrisüsteemis tuli orjenteeruda vana hea proovi lambiga,sest testrit mul pole. Aga asja ajab see ka ära. Selgus,et vool on olemas juhtmetes ja tuleb sellele lülitile:
Aga sealt edasi ei läinud. Panin siis juhtmed otse ühendusse ja ime-ime, tagurdustuled ärkasid ellu.
Ilmselt on see lüliti lühises ja tuleb uuega asendada, enda teada oli mul neid lüliteid aga leidsin vaid vanema 412-2140 omad,mis erinevad sellest juhtmete otsade kinnituse poolest. Ega,vist muud ei jää üle,kui minna kohalikku komisjonkasse seda ostma.
Uurisin siis ka märgu lampide probleemi,keerasin juhtme kinnitused näidikuploki taga üle ja nagu tellitult põlevad nüüd suunatule ja kaugtule märgulamp . Sternil oli õigus,et viga oli kehvas massis.
Kojameeste mootoriga aga lood nii head pole. Käib see 2 asendis ringi küll aga nii krt uimaselt ja teeb sellist häält ka,et nagu hambad oleksid ajamil maha läinud . Ise enesest palju ma neid kojamehi kasutan aga tugeva vihma korral, ei näe jälle,mitte miskit,mis teepeal sünnib. Selle ajami kättesaamine saab olema paras jama. Lisaks pean otsima üles,kas mul on üldse samasugune ajam võtta,kusagilt asemele.
Ning kuna sai mitu kuud jamatud selle autoga lubasin endale paar kiiremat tiiru masinaga. Võrreldes K-126 on jõudu meeletult, 1-2 käiguga kerib rattaid ringi nii,mis hirmus. AInult 3-käiguga mäest ülesminek nõrga hooga on ikka selline pooluimane. Külmalt käivitub kohe poolest pöördest. Soojalt tahab ikka saada pikemalt ketramist aga käima läheb küll. Proovisin korra puhastatud küünaldega,soojalt käima ajada. Ja,ilmselt tuleb ikka uued küünlad osta. Kuna, puhastatud küünaldega läks tunduvalt kergemini tööle. Õli põletamine on väiksem. Sinist vingu on natuke,õli tase ei ole karteris muutunud.
Loksutasin veidi esisilda ka, vasakpoolsel rattal loksus rattalaager,mida peale keerasin. Ning muid anomaaliaid ei täheldanud. Ise asi,mis seisus need amordid ja rooliotsad on aga seda ennem kindlalt teada saa,kui stendi lähen. Õli tilbub karteri väljalaskmise punni juurest ja käigukasti väljalaskmise punnist immitseb midagi. Kõige lollem on see,et selle kastil pole,mõõtmis varrast seega ei tea palju seal õli enam alles on. Ning oskab keegi öelda,kas sellel uuemal kastil on küljepeal ka miski kork,kust õli saab lisada?
Sidur vajaks ka reguleerimist,sest vahepeal ei taha auto 1 käiku tunnistada. Kas peaks peale keerama või maha keerama sidurit?
Pidurid võtavad aga esimesed kettad on roostes ja vajaks tihedamat sõitmist ja pidurdamist. Olen kuulnud,et roostes ketas mõjutab pidurdamise effektiivsust üsna palju.Kuidas teised,seda kommenteerivad.
Ning peale natuke sõidurõõmu autoga tõdesin,et kõik see mässamine tasub end ka lõpuks ära.
Aga sealt edasi ei läinud. Panin siis juhtmed otse ühendusse ja ime-ime, tagurdustuled ärkasid ellu.
Ilmselt on see lüliti lühises ja tuleb uuega asendada, enda teada oli mul neid lüliteid aga leidsin vaid vanema 412-2140 omad,mis erinevad sellest juhtmete otsade kinnituse poolest. Ega,vist muud ei jää üle,kui minna kohalikku komisjonkasse seda ostma.
Uurisin siis ka märgu lampide probleemi,keerasin juhtme kinnitused näidikuploki taga üle ja nagu tellitult põlevad nüüd suunatule ja kaugtule märgulamp . Sternil oli õigus,et viga oli kehvas massis.
Kojameeste mootoriga aga lood nii head pole. Käib see 2 asendis ringi küll aga nii krt uimaselt ja teeb sellist häält ka,et nagu hambad oleksid ajamil maha läinud . Ise enesest palju ma neid kojamehi kasutan aga tugeva vihma korral, ei näe jälle,mitte miskit,mis teepeal sünnib. Selle ajami kättesaamine saab olema paras jama. Lisaks pean otsima üles,kas mul on üldse samasugune ajam võtta,kusagilt asemele.
Ning kuna sai mitu kuud jamatud selle autoga lubasin endale paar kiiremat tiiru masinaga. Võrreldes K-126 on jõudu meeletult, 1-2 käiguga kerib rattaid ringi nii,mis hirmus. AInult 3-käiguga mäest ülesminek nõrga hooga on ikka selline pooluimane. Külmalt käivitub kohe poolest pöördest. Soojalt tahab ikka saada pikemalt ketramist aga käima läheb küll. Proovisin korra puhastatud küünaldega,soojalt käima ajada. Ja,ilmselt tuleb ikka uued küünlad osta. Kuna, puhastatud küünaldega läks tunduvalt kergemini tööle. Õli põletamine on väiksem. Sinist vingu on natuke,õli tase ei ole karteris muutunud.
Loksutasin veidi esisilda ka, vasakpoolsel rattal loksus rattalaager,mida peale keerasin. Ning muid anomaaliaid ei täheldanud. Ise asi,mis seisus need amordid ja rooliotsad on aga seda ennem kindlalt teada saa,kui stendi lähen. Õli tilbub karteri väljalaskmise punni juurest ja käigukasti väljalaskmise punnist immitseb midagi. Kõige lollem on see,et selle kastil pole,mõõtmis varrast seega ei tea palju seal õli enam alles on. Ning oskab keegi öelda,kas sellel uuemal kastil on küljepeal ka miski kork,kust õli saab lisada?
Sidur vajaks ka reguleerimist,sest vahepeal ei taha auto 1 käiku tunnistada. Kas peaks peale keerama või maha keerama sidurit?
Pidurid võtavad aga esimesed kettad on roostes ja vajaks tihedamat sõitmist ja pidurdamist. Olen kuulnud,et roostes ketas mõjutab pidurdamise effektiivsust üsna palju.Kuidas teised,seda kommenteerivad.
Ning peale natuke sõidurõõmu autoga tõdesin,et kõik see mässamine tasub end ka lõpuks ära.