16. leht 100-st

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 26 Juun 2011 17:47
Postitas MAZ
Täna võtsin siis käsile elektrisüsteemi ja kojameeste mootori siseelu uurimise. Elektrisüsteemis tuli orjenteeruda vana hea proovi lambiga,sest testrit mul pole. Aga asja ajab see ka ära. Selgus,et vool on olemas juhtmetes ja tuleb sellele lülitile:
Pilt
Aga sealt edasi ei läinud. Panin siis juhtmed otse ühendusse ja ime-ime, tagurdustuled ärkasid ellu.
Ilmselt on see lüliti lühises ja tuleb uuega asendada, enda teada oli mul neid lüliteid aga leidsin vaid vanema 412-2140 omad,mis erinevad sellest juhtmete otsade kinnituse poolest. Ega,vist muud ei jää üle,kui minna kohalikku komisjonkasse seda ostma.

Uurisin siis ka märgu lampide probleemi,keerasin juhtme kinnitused näidikuploki taga üle ja nagu tellitult põlevad nüüd suunatule ja kaugtule märgulamp :beer . Sternil oli õigus,et viga oli kehvas massis.
Kojameeste mootoriga aga lood nii head pole. Käib see 2 asendis ringi küll aga nii krt uimaselt ja teeb sellist häält ka,et nagu hambad oleksid ajamil maha läinud :uhoh . Ise enesest palju ma neid kojamehi kasutan aga tugeva vihma korral, ei näe jälle,mitte miskit,mis teepeal sünnib. Selle ajami kättesaamine saab olema paras jama. Lisaks pean otsima üles,kas mul on üldse samasugune ajam võtta,kusagilt asemele. :uhoh

Ning kuna sai mitu kuud jamatud selle autoga lubasin endale paar kiiremat tiiru masinaga. Võrreldes K-126 on jõudu meeletult, 1-2 käiguga kerib rattaid ringi nii,mis hirmus. AInult 3-käiguga mäest ülesminek nõrga hooga on ikka selline pooluimane. Külmalt käivitub kohe poolest pöördest. Soojalt tahab ikka saada pikemalt ketramist aga käima läheb küll. Proovisin korra puhastatud küünaldega,soojalt käima ajada. Ja,ilmselt tuleb ikka uued küünlad osta. Kuna, puhastatud küünaldega läks tunduvalt kergemini tööle. Õli põletamine on väiksem. Sinist vingu on natuke,õli tase ei ole karteris muutunud.

Loksutasin veidi esisilda ka, vasakpoolsel rattal loksus rattalaager,mida peale keerasin. Ning muid anomaaliaid ei täheldanud. Ise asi,mis seisus need amordid ja rooliotsad on aga seda ennem kindlalt teada saa,kui stendi lähen. Õli tilbub karteri väljalaskmise punni juurest ja käigukasti väljalaskmise punnist immitseb midagi. Kõige lollem on see,et selle kastil pole,mõõtmis varrast seega ei tea palju seal õli enam alles on. Ning oskab keegi öelda,kas sellel uuemal kastil on küljepeal ka miski kork,kust õli saab lisada?
Sidur vajaks ka reguleerimist,sest vahepeal ei taha auto 1 käiku tunnistada. Kas peaks peale keerama või maha keerama sidurit?
Pidurid võtavad aga esimesed kettad on roostes ja vajaks tihedamat sõitmist ja pidurdamist. Olen kuulnud,et roostes ketas mõjutab pidurdamise effektiivsust üsna palju.Kuidas teised,seda kommenteerivad.

Ning peale natuke sõidurõõmu autoga tõdesin,et kõik see mässamine tasub end ka lõpuks ära. :beer
Pilt

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 26 Juun 2011 21:10
Postitas moskiito
Ning oskab keegi öelda,kas sellel uuemal kastil on küljepeal ka miski kork,kust õli saab lisada?
uuemal kastil on küljepeal õli juurde lisamiseks kork. see sama auk on ka õli taseme mõõtjaks. kui õli hakkab välja immitsema, on piisav kogus olemas ja keera kork ette. kontrollida saad sedasi et keerad korgi maha ja katsud näppuga, kui näppu kastad õli sisse, on seal veel midagi, kui ei on asi kuiv.
mis käiku puutub siis see võib teinekord tõrkuda ka vähesest õlikogusest.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 26 Juun 2011 21:45
Postitas MAZ
Moskiito kas oskad öelda kummal pool see punn on, mulle tundub,et loogiliselt paremal küljel,kuna vasakul küljel on käiguvahetus mehhanism :D

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 26 Juun 2011 21:47
Postitas mossejumal
vasakul pool on see

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 26 Juun 2011 21:47
Postitas stern100
MAZ kirjutas:Moskiito kas oskad öelda kummal pool see punn on, mulle tundub,et loogiliselt paremal küljel,kuna vasakul küljel on käiguvahetus mehhanism :D


See on ikka vasakul pool. Selle kaane küljes kus käiguvahetus-hoovad on.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 26 Juun 2011 23:19
Postitas partnermosse
Siin foorumis olen siduri reguleerimisest kirjutanud.Otsi väheke.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 28 Juun 2011 21:34
Postitas MAZ
Tänud siis info eest, nüüd tean,kust poolt seda korki otsida. :D
Täna sain korda antenni,mis nüüd on kindlalt kere küljes, kuna sõber Talupoeg võttis nõuks mulle oma mossest fotosid siis sain aimu,mis detail,mul puudu oli. Puudu olevat juppi ma ei leidnudki aga tegin siis uue,käepäraseid vahendeid kasutades.
Kojamehed ka said paika koos uute "luudadega"
Pilt
Asusin siis uurima,selle ajami elu ka. Panin auto käima ja keerasin kojamehed tööle. Tulemus heal juhul 1 kiirus, ja teised asendid lülitil ei toimi üldse. Mingil hetkel hakkas juba suitsu viskama sealt ajamist ja keerasin süüte välja. Ilmselt on midagi viga sellel ajamil.
Lisaks kui pesuri paak ühendatud elektrisüsteemi,siis hakkab see sõidu ajal ise tööle olenemata sellest,kas lüliti on sisse pandud või ei. Midagi on väga mäda, tuleb vist see ajam välja võtta. :uhoh
Pilt
Küsisin ka eelmise omaniku käest üle,et mis värk siis selle ajamiga on ka juba tema käes olles see ei tahtnud töötada. Ilmselt on vaja siis ikka uus ajam muretseda ja see sisse panna.
Kui keegi oskab pesuri probleemi lahendada andku julgelt märku.

Ja tagatipuks jahestasin ka parema käe sõrme ära aga mitte mosset remontides, hea,et autos oli apteek käepärast.Seega on edasine töötegemine mõnda aega häiritud.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 28 Juun 2011 21:50
Postitas viirusboy
Ei ole küll kursis 412 elektriskeemiga aga 2140 pesur käib läbi kojameeste lüliti. Ma arvan et kui süteem on sama, on sul ka see lüliti pekkis. Suitsu tekitab tavaliselt kinni jäänud või raskesti töötav elektrimootor. Abivahendiks aitab kui kogu see süsteem laiali kiskuda ja ära määrida. Ka mootor. Mootorit on muidugi lihtsam uus panna sest selle remont on üks paras peavalu aga mittemidagi ületatavat.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 28 Juun 2011 22:03
Postitas MAZ
Üldiselt on see pesuri töötamine samal põhimõttel nagu 2140l, peab siis tagavara armatuurilt lüliti võtma ja ära vahetama. Ütleme ausalt,et selle kojamehe maha kakkumine on porno kuubis,aga teist võimalust ka ei näe,kuidas see ise enesest tööle jälle hakkaks.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 28 Juun 2011 22:48
Postitas moskiito
MAZ kirjutas:Üldiselt on see pesuri töötamine samal põhimõttel nagu 2140l, peab siis tagavara armatuurilt lüliti võtma ja ära vahetama. Ütleme ausalt,et selle kojamehe maha kakkumine on porno kuubis,aga teist võimalust ka ei näe,kuidas see ise enesest tööle jälle hakkaks.
mis ta ikka nii porno on.
armatuur lahti
ahi välja
kojamehe mootori kinnitused lahti ja ongi käes