16. leht 17-st
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Postitatud: 23 Aug 2012 20:30
Postitas SanderV
kalkulaator
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Postitatud: 23 Aug 2012 20:38
Postitas ABS
Ilma õige PIN koodita tööle ei lähe?
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Postitatud: 23 Aug 2012 20:40
Postitas indrek06
ABS kirjutas:Ilma õige PIN koodita tööle ei lähe?
Täpselt nii.
Millalgi teen vähe korralikuma sinna. See praegune klahvistik on ise tehtud ja ei ole just kuigi ilus. Ebayst uus korralik klahvistik juba tellitud ka.
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Postitatud: 23 Aug 2012 20:42
Postitas ABS
Mis auhinnaks on?
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Postitatud: 23 Aug 2012 20:45
Postitas indrek06
Kast virtuaalset õllet.
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Postitatud: 23 Aug 2012 20:51
Postitas ABS
Sobib
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Postitatud: 19 Jaan 2013 19:18
Postitas indrek06
Pole nüüd jälle tükk aega siia kirjutanud, kuid ega eriti midagi muutunud ka ei ole. Suurema osa ajast on masin seisnud, kuid pühade ajal sai mosse siiski korraks tööle pandud ja väike ring tehtud (niipalju kui suverehvid võimaldasid).
Vahepeal tuli mossele üks sõber juurde:
Kevadel plaanin põhjale ja porikoobastele kerge korrosioonitõrje teha, kuna kivirahe on oma töö teinud.
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Postitatud: 17 Mär 2013 17:30
Postitas indrek06
Kuna kevad pole enam mägede taga, siis sai täna mosse lumealt välja kaevatud ning proovitud kas ikka käima ka läheb (viimati töötas masin jõulude ajal). Käivitus päris hästi:
http://toru.ee/view/6e74ecba8cd4
Ja väike pilt ka siia juurde:
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Postitatud: 11 Mai 2013 10:23
Postitas indrek06
Vahepeal sai mootor maha tõstetud, kuna mootor oli väga jõuetu, kippus tihti üle kuumenema ning võttis õli ka isuga. Lisaks otsustasid ka vesi ja õli seguneda. Ülekuumenemise kohapealt sai kõik selgeks, kui eemaldasin veesärgi kaane. Seal oli ikka korralikult mingit liivataolist ollust.
Hülsside vahel leidus ka kena kiht seda liivataolist jama.
Kaanetihend ise ka hapuks läinud:
Peale mootori oleks vaja ka esisilda remontida, tala mõnest kohast keevitada ning kõik puksid vahetada. Tundub, et ka mõlemad rattalaagrid on ka läbi kuna rattad loksuvad päris korralikult.
Keretöid tahaks ka see auto uuesti saada.. Paari kohta keevituskohtade juurde on tekkinud mõrad ja kereplekke oleks ka vaja vähe sättida. Praegu võib juhipoolt näpu kapoti ja tiiva vahele pista.
Kundepoolsed uksed ei taha ka korralikult käia.
Oeh, tööd jagub. Aga eks vaikselt tuleb kuskilt otsast nokitsema hakata.
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Postitatud: 24 Jaan 2014 17:43
Postitas BMC211
Olen auto uus omanik, otsustasin mitte foorumit risustada ja jätkata inderku teemat.
Hetkel siis pole midagi muutunud, kui ainult see, et veesärgikaan maas ja tihendi remondi ootel, sest tosooli lekkis sealt ikka päris isukalt.