16. leht 49-st

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitatud: 30 Jaan 2010 01:11
Postitas sass
jartmok kirjutas:Kuna kõik detailid läksid korraga tegemisse siis ei viitsinud (laiskus) eraldi neid puhastama hakata vaid panin kaasa.
Sõites ju tunda ei anna kuidas värv kunagi eemaldati! :)
Puhastamise möttes pole töesti vahet, aga mötlesin just sellepärast, et kas need vanad amordid on veel toimivad ka?

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitatud: 30 Jaan 2010 01:36
Postitas jartmok
sass kirjutas:
jartmok kirjutas:Kuna kõik detailid läksid korraga tegemisse siis ei viitsinud (laiskus) eraldi neid puhastama hakata vaid panin kaasa.
Sõites ju tunda ei anna kuidas värv kunagi eemaldati! :)
Puhastamise möttes pole töesti vahet, aga mötlesin just sellepärast, et kas need vanad amordid on veel toimivad ka?
Hetkel ei näe küll mõtet tuhandeid kroone amortida alla panna kui masinaga sõidan vaid loetud päevad suvel. On ikka asju mis vajavad rohkem raha. üldvärvimine jne seega sellistele asjadele hetkel ei mõtle.

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitatud: 30 Jaan 2010 13:33
Postitas iisak
jartmok kirjutas:
sass kirjutas:
jartmok kirjutas:Kuna kõik detailid läksid korraga tegemisse siis ei viitsinud (laiskus) eraldi neid puhastama hakata vaid panin kaasa.
Sõites ju tunda ei anna kuidas värv kunagi eemaldati! :)
Puhastamise möttes pole töesti vahet, aga mötlesin just sellepärast, et kas need vanad amordid on veel toimivad ka?
Hetkel ei näe küll mõtet tuhandeid kroone amortida alla panna kui masinaga sõidan vaid loetud päevad suvel. On ikka asju mis vajavad rohkem raha. üldvärvimine jne seega sellistele asjadele hetkel ei mõtle.
Rumalus! Kui masin käiakse viimse poldi- seibini üle, aga umbes 30. aastat vanu amorte välja ei vahetata, siis on küll miskit viltu. Kui rohkem raha pole, siis ajavad paar hooaega ka MS-i amordid asja ära. Õigem ja kestvam variant oleks muidugi kuskilt uued nõukaaegsed amordid sebida. Igal kevadel ja sügisel toimub vanavara laat (nime jään hetkel võlgu), kust saab põhimõtteliselt kõike väga normaalse hinnaga.

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitatud: 30 Jaan 2010 13:48
Postitas jartmok
iisak kirjutas:
jartmok kirjutas:
sass kirjutas:
jartmok kirjutas:Kuna kõik detailid läksid korraga tegemisse siis ei viitsinud (laiskus) eraldi neid puhastama hakata vaid panin kaasa.
Sõites ju tunda ei anna kuidas värv kunagi eemaldati! :)
Puhastamise möttes pole töesti vahet, aga mötlesin just sellepärast, et kas need vanad amordid on veel toimivad ka?
Hetkel ei näe küll mõtet tuhandeid kroone amortida alla panna kui masinaga sõidan vaid loetud päevad suvel. On ikka asju mis vajavad rohkem raha. üldvärvimine jne seega sellistele asjadele hetkel ei mõtle.
Rumalus! Kui masin käiakse viimse poldi- seibini üle, aga umbes 30. aastat vanu amorte välja ei vahetata, siis on küll miskit viltu. Kui rohkem raha pole, siis ajavad paar hooaega ka MS-i amordid asja ära. Õigem ja kestvam variant oleks muidugi kuskilt uued nõukaaegsed amordid sebida. Igal kevadel ja sügisel toimub vanavara laat (nime jään hetkel võlgu), kust saab põhimõtteliselt kõike väga normaalse hinnaga.
Ostan amurdid ja küljekarbid jäävad vahetamata, nii kujuneks hetkel välja. Ma ei hakka vaidlema vaid ütlen, et amordid lähevad siis vahetusse kui minu jaoks tähtsam tehtud!

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitatud: 30 Jaan 2010 14:04
Postitas jartmok
Järiekordne õnnepäev.

Tänane päev algas hästi, jõuluvana käib aastaringselt. Minuni jõudis suurel hulgal uusi varuosi. Nüüd peaks kõik asjad oelmas olema, et saaks sillad kokku panna. Esmaspäeval arvatavasti värvib. Osa asju on puudu ( küljekarbid jne) aga nendega pole kiiret ja polnud ka saada.
Pilt:

Pilt

Jartmok.

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitatud: 31 Jaan 2010 00:50
Postitas Neeme
iisak kirjutas:Rumalus! Kui masin käiakse viimse poldi- seibini üle, aga umbes 30. aastat vanu amorte välja ei vahetata, siis on küll miskit viltu. Kui rohkem raha pole, siis ajavad paar hooaega ka MS-i amordid asja ära. Õigem ja kestvam variant oleks muidugi kuskilt uued nõukaaegsed amordid sebida. Igal kevadel ja sügisel toimub vanavara laat (nime jään hetkel võlgu), kust saab põhimõtteliselt kõike väga normaalse hinnaga.
Ei ole vaja uusi amorte! Taolised autod ei ole mõeldud kihutamiseks. Näiteks ma usun, et minu '74 aasta omal on veel originaalid all, aga tead kui hea oli nendega sõita väga auklikul kruusateel 40 kmh! Nagu laevaga! Mina oma vanuritel küll amorte vahetama ei hakka, kui just mingi hull häda kallale ei tule.

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitatud: 31 Jaan 2010 17:50
Postitas jartmok
Tere.


99% asjadest pakitud ja ootavad garaazi ukse juures, et saaks värvimisse minna. Veidike aega tagasi sai helistatud ja kokku on lepid uus aeg, ehk Laupäev. Täna jällegist nipet näpet sai miskit tehtud. Lammutasin laiali kardaaniristid, lähevad ju needki vahetusse. Väga kõvasti olid kinni, närve söid aga asja sai.
Eile soetasin ka uue määrde mida saab nüüd kõikvõimalikkesse aukudesse toppida :D
Pildid:

Pilt

Pilt

Pilt
Ja mulle meeldib uus ja huvitav, polnud enne õrna aimugi kuidas see laiali käib :)

Jartmok.

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitatud: 02 Veebr 2010 15:31
Postitas jartmok
Nõu vaja.

Keegi siinsetest mosse 412 välimisi ukse iluliiste on ära võtnud, mõtlen just neid mis on väljaspool ja lähevad akna raamiga.
Tegemist siis juhiuksega.

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitatud: 02 Veebr 2010 16:24
Postitas mossejumal
Lapik kruvikeerajaga saab ja veel millegagi,ainult ettevaatlikult tuleb seda teha.

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitatud: 02 Veebr 2010 16:29
Postitas jartmok
mossejumal kirjutas:Lapik kruvikeerajaga saab ja veel millegagi,ainult ettevaatlikult tuleb seda teha.
Ega ma relakat ei kasutanudki, lapik lapikuks aga see liist mis jookseb aknaraami mõõda väljaspool oleks nagu äär sissepoole pressitud.