1967a 408 elite, mille demonteerisin juba ammu, tuli nüüd maalrite käest tagasi ja hakkab pihta monteerimine. Eesmärgiks muidugi must number.

Aga mida kõvem % seda kõvem mees kah ju13piisab kirjutas:Sa oled vist musta numbri osas päris teemakauge, et arvad reeglid karmid olevat. Tehniliselt korras peab ju iga masin olema ning lubatakse aastast sõltuvalt lausa 5 / 10 / 15 / 25 / 30% asju, mis ei tundu originaalid. 5% lubatud erinevust on E21 kui suht uue ja (tänaseni) nii meil kui naaberriikides ülilevinud masina valguses väga palju - niiet ära hirmuta asjata inimesi!
nõudmised:
http://unic.ee/must-number/
Kui sa arvad et E21 on levinud masin siis sa vist BMWdest väga palju just ei tea13piisab kirjutas:Sa oled vist musta numbri osas päris teemakauge, et arvad reeglid karmid olevat. Tehniliselt korras peab ju iga masin olema ning lubatakse aastast sõltuvalt lausa 5 / 10 / 15 / 25 / 30% asju, mis ei tundu originaalid. 5% lubatud erinevust on E21 kui suht uue ja (tänaseni) nii meil kui naaberriikides ülilevinud masina valguses väga palju - niiet ära hirmuta asjata inimesi!
nõudmised:
http://unic.ee/must-number/
Sa vist päriselt ei adu, kellega sa põrkad. Usun, et ksf. 13piisab teab nii BMW-dest, Mossedest kui ka üleüldiselt vanatehnikast pisut rohkem kui Sina.SanderV kirjutas:Kui sa arvad et E21 on levinud masin siis sa vist BMWdest väga palju just ei tea13piisab kirjutas:Sa oled vist musta numbri osas päris teemakauge, et arvad reeglid karmid olevat. Tehniliselt korras peab ju iga masin olema ning lubatakse aastast sõltuvalt lausa 5 / 10 / 15 / 25 / 30% asju, mis ei tundu originaalid. 5% lubatud erinevust on E21 kui suht uue ja (tänaseni) nii meil kui naaberriikides ülilevinud masina valguses väga palju - niiet ära hirmuta asjata inimesi!
nõudmised:
http://unic.ee/must-number/