17. leht 93-st
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 16 Dets 2009 22:24
Postitas A.Roosenberg
Päris puhta diisliga pole eriti soovitatav, aga õli ja diisli segu ( 50% - 50% ) on (Y),
teeb ilusti puhtaks ja loksutab kinni jäänud asjad ka lahti ilusti.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 16 Dets 2009 23:51
Postitas Edel
A.Roosenberg kirjutas:Päris puhta diisliga pole eriti soovitatav, aga õli ja diisli segu ( 50% - 50% ) on (Y),
teeb ilusti puhtaks ja loksutab kinni jäänud asjad ka lahti ilusti.
Mootor nüüd uuesti ühes tükis ja koos Mossega mu majaees tagasi. Remondijägseid tagasilööke esialgu pole näha. Lasin õlitussüsteemi läbi ikka puhta diisliga mõne minuti töödates(rohkem ei julgenud). Seda rokka on ikka nii palju,et selle lühikese ajaga ta seda lahti ei leotanud.
Klapikambri kaane pidin korra veel maha võtma,diisliga "leotades" ajas tihend ühest kohast läbi aga pärast kokkupanekut ja õli lisamist enam mitte. Ajal mil õlitussüsteemis diisel sees,tegi mootor töötamisel küll harjumatult imelikku häält ja õlimanomeeter oli nullis
Eks hommikul näeb,kas on mahlad ikka eraldi nagu peab või öö jooksul sõbralikult kokku saanud
Õlirõhu andurit vahetada ei jõudnud,niigi oli remondist siiber ees.
Siiani on hommikuti -15 ja -18 kraadiga vaatamata kehvale akule kenasti käima läinud. Homme vist pean minema uut akut otsima,vana aku on mind paaril korral tühisel 0 kraadi lähistel temperatuuril ebameeldivalt üllatanud...
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 17 Dets 2009 20:24
Postitas Edel
Edel kirjutas:
Siiani on hommikuti -15 ja -18 kraadiga vaatamata kehvale akule kenasti käima läinud. Homme vist pean minema uut akut otsima,vana aku on mind paaril korral tühisel 0 kraadi lähistel temperatuuril ebameeldivalt üllatanud...
Ja üllatas tänagi... Starter,millelt pendiksi harki keskelt hoidev polt oli ära tulnud, otsustas iseloomu näidata. Poole starteri andmise ajal lambist lahutas pendiks hoorattast ära ja ikka nii,et enne mootori käima minekut. Samas sai aku ka tühjaks ja teiselt autolt täkku saades läks ka igavene hulk aega kui mootor lõpuks tööle jäi.
Töö juures kiskusin starteri maha. Lasin tuua kodunt oma teised starterid ja kiskusin neilt kõik harjad välja ning valisin neist parimad mis läksid külge. Veel kõik puksid ja liikuvad detailid määritud.
Küttesüsteem teeb tempe. Tühikäigul nagu sooja annab aga sõites mingi maa pärast tõmbab jahedaks. Kusagil ikka õhk sees.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 19 Dets 2009 20:41
Postitas mossejumal
Edel KÄisid tÄna Kauplus Volgas
Ise olin ,sinise mÜtsiga
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 20 Dets 2009 00:35
Postitas Edel
mossejumal kirjutas:Edel KÄisid tÄna Kauplus Volgas
Ise olin ,sinise mÜtsiga
Riietele ja nägudele on mul halb mälu aga Volgas käisin küll jah,täpsemalt olin sõbrale autojuhiks koos oma Mossega
Ega ma ise päris tühjade kätega sealt ära ka minna tahtnud,pedaalikummid VAZ-le (16EEK 2tk) võtsin ära. Rahavaene aeg...
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 20 Dets 2009 11:59
Postitas mossejumal
Ise vaatasin piduritorusi,aga ennem pean ära mõõtma kui ostma minna
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 20 Dets 2009 22:19
Postitas Edel
mossejumal kirjutas:Ise vaatasin piduritorusi,aga ennem pean ära mõõtma kui ostma minna
Märkasin jah,tükk aega vaatavad,valivad ja... lähevad minema midagi ostmata
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 20 Dets 2009 22:26
Postitas mossejumal
Täpselt,mida ostan kui pooli asju ei tea
:D
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 20 Dets 2009 22:45
Postitas Edel
mossejumal kirjutas:Täpselt,mida ostan kui pooli asju ei tea
:D
Kodune eeltöö tegemata
-20 kraadiga oleks päris hea sõita kui küttesüsteem ka enda tööülesandega hakkama saaks. Kas on kütteradikas umbes või muu jama aga väljast külma õhku võtta ei saa,ahi jahtub maha aga salongist õhku võttes ning salongiventilaatorit kasutades "mingit sooja" tuleb aga õhu liikumine on nadi.
Kuigi ühes plokikaanetihendi vahetusega lammutasin ka veepumba lahti,radikas ja esivõre eest,silikoonitasin pumbas liitekohad aga ei mäkerdanud nii palju kui eelmine kord ja sellest ei usu,et mõne kanali silikooniga ära ummistasin. Põhiliselt mäkerdasin mootori poolset seina kus mootori esimene otsakaan plokiga kokku saab.
Kütteradika kraan on lahti ja õhku vahel olla ei tohiks. Kütteradikast tuleva vooliku lahutamisel kraanist tulev vedelikku mõlemist otsast.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 21 Dets 2009 03:09
Postitas Edel
Panin mootori remondist mõne pildi ka üles ja on hetkel leitavad muude "jamade" seast sellel lehel
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija ... 43/?page=3