17. leht 36-st

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 01 Mai 2010 21:36
Postitas TiitS
Mõned nädalad tagasi lasin veljed haavlipritsijatel puhtaks lasta ning seal lasti ka värv peale. Nüüd vaja ainult rehvid peale venitada nendele:

Pilt

Mootoril võtsin ketikaane maha, vahetan keti ja ketitallad ära, kuna sealtpoolt oli lõginat kosta mootori töötades:

Pilt

Aretasin külge ka Ziguli pidurivõimendi, nüüd vaja veel peasilinder ka otsida:

Pilt

Käigukastitunnel ka peaaegu valmis:

Pilt

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 01 Mai 2010 21:44
Postitas saarlane
Uhke värk.

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 01 Mai 2010 21:54
Postitas Killa
Krt ei saa üle ega ümber nendest velgedest, nii ägedad :D Madal kumm tuleb?

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 01 Mai 2010 22:07
Postitas TiitS
Rehve veel ära ostnud pole, aga plaan on ette 185/65 r15 ja taha 195/65 r15 panna. Väga laiu rehve ei taha panna, kuna siis jääks liiga koopast välja turritama.

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 09 Mai 2010 19:36
Postitas TiitS
Upime teemat:

Reedel panin mootori kokku. Külge läksid uus kett, ketitallad, vändasimmer, kaanetihendid, veepumbatihend ja karteritihendid. Plokiosa sai ka üle võõbatud, et veidi parem välja näeks:

Pilt

Laupäeval sai kõvasti värviga mäkerdatud. Täna hommikuks oli seis selline:

Pilt

Pilt

Õhtuks sai mootor, käigukast ja muud jubinad ka külge:

Pilt

Pilt

Loodetavasti enam mootorit maha tõstma ei pea. Sidur on ühendatud ja töötab, gaasihoovastik samuti. Järgmiseks hakkab arvatavasti mootorijuhtmestikuga mässama.

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 09 Mai 2010 20:59
Postitas Varblane
Väga vinge näeb asi juba välja, must värv sobib ka hästi, nagu raamiga masin. :D Sellise tempo juures jõuad isegi esimesele lustisõidule. :)

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 09 Mai 2010 23:05
Postitas TiitS
Tänud. Aga 1. lustisõidule küll ei jõua. Loodan, et ehk jaanipäevaks saab mootori käima :)

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 16 Mai 2010 19:34
Postitas TiitS
Selle nädalavahetuse teemaks oli bensiinipaak ja pump. Alustuseks kiskusin doonorilt paagi ja pumba alt ära:

Doonor näeb välja selline (jah pealtnäha tundub korralik, aga seesmiselt oli kere väga mäda):

Pilt

Paak maas ja eemaldatud flants koos ujukiga:

Pilt

Mosselt ka paak maha võetud ja flants koos ujukiga sellele paigaldatud. Endine paagiväljund jääb tagasivooluks:

Pilt

Pump on paagiväline, nagu vanematel Opelitel kombeks:

Pilt

Siin siis paak ja pump juba mosse all, omal kohal:

Pilt

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 17 Mai 2010 19:57
Postitas TiitS
Täna sai uus bensiinitorustik külge. Akualuse tegin ka valmis. Algul oli mõte aku kapoti alt pagasnikusse kolida, aga mõtlesin siiski ümber. Sellega oleks kole palju mässamist olnud (Pikka voolujuhet vaja jms.) Kapoti all leidus hea koht, kuhu alus kinnitada. Koht peaaegu sama, mis varem, aga lihtsalt teistpidi. Pilti ei viitsinud teha, küll hiljem mõne teise pildi pealt paistab.

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 17 Mai 2010 20:06
Postitas jartmok
Tead Tiit. Olen meeldvalt üllatunud, algselt tundus, et käik käib mingilmääral lohakalt jne. Nüüd vaadates võtan aga oma sõnad tagasi ja soovin sulle jõudu!