Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Postitatud: 20 Aug 2011 21:25
nagu vanasõna ütleb ""ajutine" peab alati kõige kauem vastu"Jossu kirjutas:ei pea selline ´´rämps´´ üle paariaasta vastu meie kliimas
nagu vanasõna ütleb ""ajutine" peab alati kõige kauem vastu"Jossu kirjutas:ei pea selline ´´rämps´´ üle paariaasta vastu meie kliimas
Mine kae autode taastamise tehnoloogiat ja praktilist tööd Automeistri juures ja aja talle sama ila,saad veel ühe kolaka vasta pead. www.vanatehnika.eemario kirjutas:keredetaile ei keevitatagi õmlusega.
1. läheb lainesse ja vaid oskaja keevitaja suudab pinged välja saada
2. jäänud lõhendikud tulebki katta altpoolt kerehermeetikuga ja pealt pahtliga.
Niimoodi õpetati meid keevitama, niimoodi räägib ka eluaegne keevitaja ja sama juttu räägib ka autode taastaja.
pika õmbluse võid teha küll, kui tahad, kuid siis pead ootama u. 3-4 päeva vähemalt, et plekk vahepeal "ära sureks", siis läheb vähem lainesse, kuid siiski lainesse. Kui tahad ideaalset tulemit, siis nii on õige toimetada. Ma lasin ka omal küljekarbi pika joruga ilusti kinni, tõusin püsti, et oma kätetööd imetleda ja õpetaja tõmbas üle kukla nii et keevitusmask lendas kaarega. Et oleks see eksamitöö olnud, oleks mitmekordselt läbi kukkunud![]()
Kui kasutati korralikku gaasi keevitamisel, on kõik OK, siis sõltub juba enda eeltööde oskustest, et rooste kallale ei tuleks.